Ik vind het nat en herfst.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een heerlijk fris voorjaarsweer jongens en meisjes
En dan zonder de vrolijke rode blaadjes en Halloween in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nat en herfst.
mij niet, dat was voor noorderlingenquote:
Ik eet wel thuisquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
En ik ga vanavond met mijn speltbrood een tosti maken met pulled chicken, met denk ik paprikamarinade, en champignons, puntpaprika en kaas
Ja hier staat er nu vanaf 13u natte sneeuwquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij niet, dat was voor noorderlingen
[..]
Ik eet wel thuis
Dit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zonder de vrolijke rode blaadjes en Halloween in het vooruitzicht.
ik lees 2x paprika, dus neequote:
WAARquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit.![]()
Al zag ik laatst wel roze bloesems
Met een dot Zaanse mayo? @fetXquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
En ik ga vanavond met mijn speltbrood een tosti maken met pulled chicken, met denk ik paprikamarinade, en champignons, puntpaprika en kaas
quote:
Nou hier is het echt lekker anders hoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nat en herfst.
quote:
Wat mot die mayo bij mijn eten?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met een dot Zaanse mayo? @:fetx
Ja hier in het park ook alquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit.![]()
Al zag ik laatst wel roze bloesems
In Sliedrecht, dus waarschijnlijk vol met PFASquote:
Ok, tot vanavond.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
Lekker genietenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou hier is het echt lekker anders hoor
Met wat erbij?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
Hotpants aanquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Morgen 13 graden, zweet ik m'n trui weer uit.
Ben je dadelijk zo'n Playmobil poppetje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Sliedrecht, dus waarschijnlijk vol met PFAS
Hoef ik ook niet meer te werken, dus priem.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je dadelijk zo'n Playmobil poppetje.
Dat is hemels voer echt waar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat mot die mayo bij mijn eten?@:LTVDK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |