quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pan bami naar beneden pleuren
ik heb echt nog geen idee waar ik naartoe wil op vakantiequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huurauto geboekt voor de vakantie![]()
![]()
Niks meer op de bucketlist staan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt nog geen idee waar ik naartoe wil op vakantie
Ga ook naar Griekjeslandquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wanneer ik dat regelmatig doe heb ik minder last.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat vaker een beetje stretchen achter je pc. Da's je muis.
ik ga naar kwiwiquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, goed ideequote:
dan zou ik eerst eens een lijst moeten makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks meer op de bucketlist staan?
Wij hebben mogelijk ook een bestemming gevonden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee![]()
Zon, zee, mooie omgeving, vriendelijke mensen, eten en drankjes
nehquote:
quote:
of je kunt je fiets gewoon in Nederland laten, waar de weg plat isquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh
[..]
ook aan gedacht, maar volgens kwiews was dat niet mooi als ik op de weg wilde fietsen, maar moest ik off road gaan.
Is volgens mij wel mooiquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik eerst eens een lijst moeten maken
maar ik wil sowieso met de auto om de fiets mee te nemen, dus zal niet heel ver gaan.
Ik was aan het denk over Tsjechie
Kijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hebben mogelijk ook een bestemming gevonden.
Maar Artic moet eerst zn paspoort vernieuwen voor we kunnen boeken volgens mij. (en het is pas voor oktober dus heeft ook geen haast)
wil ik niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of je kunt je fiets gewoon in Nederland laten, waar de weg plat is
Vooral herkenning ook hoor, ik heb 'm zelf ook regelmatig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wanneer ik dat regelmatig doe heb ik minder last.
Maar nooit geen, dit is een "oude blessure"
We hebben een hotel in Pefkochori gevonden, wat vrij goedkoop is. Willen we auto huren zodat we wat vrijheid hebben enzoquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KijkWaar gaat de reis naar toe, of is dat nog even een verrassing voor ons?
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We hebben een hotel in Pefkochori gevonden, wat vrij goedkoop is. Willen we auto huren zodat we wat vrijheid hebben enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |