maar je durft het dorp niet uit?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, er komt maar geen geschikte vacature voor mij hier in het dorp.
Zie er nu wel 1 3 dorpen verder, die interessant lijkt.
En dat is raar?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, er komt maar geen geschikte vacature voor mij hier in het dorp.
Zie er nu wel 1 3 dorpen verder, die interessant lijkt.
ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen.quote:
Ja, is het plan in de vakantie straks.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Open sollicitatie een idee?
Doodeng.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je durft het dorp niet uit?
Jawel, maar wil graag dichterbij werken. De 1,5 uur reistijd per dag hakt er zwaarder in dan gedacht.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je durft het dorp niet uit?
Slagroom met een flugeltje er doorheen, ofwel licht roze slagroomquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen.
Maar goed, je moet alles een keer proberen.
En hoeveel dorpen verderop is dat?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar wil graag dichterbij werken. De 1,5 uur reistijd per dag hakt er zwaarder in dan gedacht.
3 en een stad!quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
En hoeveel dorpen verderop is dat?
Uiteindelijk wel, maar dat is vrij permanent. Of je gelooft in reīncarnatie, dan niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijden houdt nooit op.
tompouce roze spul maakt het wel beterquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Slagroom met een flugeltje er doorheen, ofwel licht roze slagroom
en dan dopen in tompouce roze spul ipv chocola
En dan eten maar
Hoop je dat in het plan staat dat je in Thailand moet revalideren?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
De echo meneer denkt dat de enkelband is gescheurd. Maar hij hield het vaag en zou de uitslag vab de huisarts krijgen en die moest met een plan komen.
Ben je de meute voorquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is het plan in de vakantie straks.
En de rest van je been?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
De echo meneer denkt dat de enkelband is gescheurd. Maar hij hield het vaag en zou de uitslag vab de huisarts krijgen en die moest met een plan komen.
Dan is het een eeuwigdurend iets.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar dat is vrij permanent. Of hue gelooft in reīncarnatie, dan niet.
Heb ik wel gevraagdquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop je dat in het plan staat dat je in Thailand moet revalideren?
Ja crispy pork ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat warm zand wel goed werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |