quote:
En vieze sok... dat die maar veel geluk mag brengen...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:56 schreef Lillibet het volgende:
Tom heeft meerdere geluksvoorwerpen bij zich; een heet pepertje, een armbad ,een vieze sok van ashley , haarband van ariana, sonja haar foto
Hij staat er wel veelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:00 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen Cos! Elke keer als ik kijk zie ik Tom. Slaapt die man wel?
Lijkt wel een seriemoordenaar met al die trofeeënquote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:56 schreef Lillibet het volgende:
Tom heeft meerdere geluksvoorwerpen bij zich; een heet pepertje, een armbad ,een vieze sok van ashley , haarband van ariana, sonja haar foto
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Lijkt wel een seriemoordenaar met al die trofeeën
De een mag het ook gewoon. Een ander branden we volledig af. Dat hoort ook bij Big Brother.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ach Koos ze lullen allemaal over elkaar... dat hoort ook bij het spelletje, ik moet er soms ook vreselijk om lachen hoor...
Er zijn grenzen aan wat je als papa wil doorstaan. Blij dat mijn zoon meer van de actiefiguren was zoals brandweerman Samquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:14 schreef Lillibet het volgende:
Tom zingt een liedje van K3
Jimmie vraagt of hij er met zijn zoontje heen is geweest
Nee
jimmie vraagt of het meer iets voor meisjes is om heen te gaan
Dacht dat k3 vooral voor de papa's was ook om naar te kijken met de leuke jurkjes aan![]()
![]()
Ben ik wel met je eens. Levert zoals nu wel een fijne relaxte stream op die 2 keuvelen lekker met elkaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:16 schreef marky het volgende:
Deze opdracht is wel killing voor de interesse. Tis te intensief om echt met elkaar te lullen en het is jammer dat ze zelf mochten kiezen. Zo krijg je steeds de zelfde mensen bijelkaar die je eigenlijk al steeds met elkaar hebt zien praten.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:17 schreef marky het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan wat je als papa wil doorstaan. Blij dat mijn zoon meer van de actiefiguren was zoals brandweerman Sam
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:19 schreef Frummelie het volgende:
Die onderste bak is wel leeg nu... dan is er best een beetje water verloren gegaan...
Nou lekker dan, dat is inderdaad een beetje slordig..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:20 schreef Lillibet het volgende:
[..]de vloer is flink nat zei Tom
Beetje apart dat ze niks op die vloerbedekking hebben gelegd
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Glenn ook wel een skeetje...
Ja ik vind het echt een sympathieke kerel... en ziet er ook nog wel lekker uit ook... en hij kan lekker water scheppen..quote:
Hoop ook voor hem dat hij terug komt in de groep. Hij vindt het geloof ik ook niet fijn daar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Oooh die nieuwe zit bij Randy... ik hoop dat Randy verlost wordt uit dat hok vandaag... ik zou gek worden..
Vooral met die hyperactieve dame.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Oooh die nieuwe zit bij Randy... ik hoop dat Randy verlost wordt uit dat hok vandaag... ik zou gek worden..
Ze hadden het gisteren anders wel gezellig samen. Randy zei ook wel met Nouchka een duo te willen vormen.quote:
Nouchka zit bij Randy nu.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:35 schreef Frummelie het volgende:
Waarom is het naar 90 minuten gegaan?
Thnx... ooh dat zou kunnen natuurlijk..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:00 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Nouchka zit bij Randy nu.
Wellicht daarom?
En woont samen met iemand dus pp 700quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:19 schreef Lillibet het volgende:
Glenn is verbaasd dat Alice 1400 euro moet betalen iedere maand en vraagt zich af hoe ze dit kan betalen.
Alice krijgt geld van haar moeder, kan goed sparen en werkte een tijd 40 uur.
Haar moeder kreeg de alimentatie maar hoorde haar niet zeggen dat dat geld voor haar gespaard werd of zo.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:19 schreef Koos1958 het volgende:
Alice verteld over haar inkomen. Dat ze geld van haar vader krijgt en goede baan had. En ze kan ook heel goed sparen kan ook heel goed met geld omgaan.
Tot haar 18e haar moeder, nu krijgt zij het en ze zei dat zij heel goed kan sparen niet haar moederquote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:20 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Haar moeder kreeg de alimentatie maar hoorde haar niet zeggen dat dat geld voor haar gespaard werd of zo.
Wel dat ze geld van haar moeder krijgt nu.
Neej klopt daar is niks over gezegd..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:20 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Haar moeder kreeg de alimentatie maar hoorde haar niet zeggen dat dat geld voor haar gespaard werd of zo.
Wel dat ze geld van haar moeder krijgt nu.
En heb ik ook niet geschreven. Dat ze zelf goed kan sparenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej klopt daar is niks over gezegd..
Je hebt van die industriële nat-droog zuigers.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:20 schreef Lillibet het volgende:
[..]de vloer is flink nat zei Tom
Beetje apart dat ze niks op die vloerbedekking hebben gelegd
Water verdampt he lieve mensen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:17 schreef spapaars het volgende:
Het begin
[ afbeelding ]
En nu
[ afbeelding ]
Ja he die zijn samen gezellig en praten niet over anderenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:29 schreef Frummelie het volgende:
Glenn en Tom lekker samen bezig in de keuken, ontbijt voorbereiden.. die jongens doen het leuk samen...
Heerlijk om naar te kijken, lekker rustig inderdaad..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he die zijn samen gezellig en praten niet over anderen
Als er met Valentijn iets te koop is van familie, of ze dat zouden doen of niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Waar hebben ze het over in de badkamer
Die warme band met zijn vrouw is door zijn deelname aan BB wel even bekoeld vermoed ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:28 schreef Koos1958 het volgende:
Danny heeft halve hoevewoning en zijn broer de andere helft.Hele familie woont in het dorp. Op zaterdag komen zijn tantes bij zijn ouders voor de koffieklets, hij heeft een hele warme band met zijn hele familie heb ik het idee.
Vooral uit de lekbak want die is niet zo vol als wat er bovenin minder in zit...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Water verdampt he lieve mensen.
En aangezien de bewoners altijd klagen over droge benen, zal het daar erg droog zijn in de lucht, dus verdampt er meer.
Hij heeft verteld dat ze aanvankelijk niet blij ermee was omdat ze dan ook alles alleen moet doen. Wat hij ook begreep. Hij heeft ook al eens gezegd zich ietwat schuldig te voelen dat zij nu alles alleen moet doen en hij daar wat zit/ ligt/ hangt en spelletjes doet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die warme band met zijn vrouw is door zijn deelname aan BB wel even bekoeld vermoed ik.
Had niet het idee dat ze zich ergens aan stoort.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
Waar stoort doriana zich nu weer aan vind ze niet normaal. Karen praat met haar
Wat ik begreep zijn ze met ruzie uit elkaar gegaan.. de dag dat hij vertrokquote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:48 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Hij heeft verteld dat ze aanvankelijk niet blij ermee was omdat ze dan ook alles alleen moet doen. Wat hij ook begreep. Hij heeft ook al eens gezegd zich ietwat schuldig te voelen dat zij nu alles alleen moet doen en hij daar wat zit/ ligt/ hangt en spelletjes doet.
Ze hebben er over gepraat waarna ze er wel achter stond dat hij ging.
Oke ik viel er in toen ze zei dat stoort me.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Had niet het idee dat ze zich ergens aan stoort.
Ow ik dacht aan alles en iedereenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Had niet het idee dat ze zich ergens aan stoort.
Ze schreeuwt een beetjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou gek worden van een dag met Nouchka.
Klopt dat heb ik ook gehoord op de stream.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik begreep zijn ze met ruzie uit elkaar gegaan.. de dag dat hij vertrok
Later toch nog gebeld
En hij heeft een brief van haar in zijn koffer ( die eruit is gehaald )
Ze vragen ook aan hem waarom hij dat altijd doet.....en moeten een beetje lachen....Jimmy zegt als ik zo'n figuur had deed ik dat ook. En Dilano blijft midden voor de camera zijn oefeningen doen.....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:54 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano midden in de kamer zijn oefeningen doen. Ze hebben het erover dat hij nooit een tshirt aan heeft.
Ze draait erom heen he, randy vroeg hoe ze op beeld kwam.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:07 schreef greysbones het volgende:
Randy en noucka over Ariana
Ze mag er volgens mij niet echt wat over zeggen.
Ja heel erg jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze draait erom heen he, randy vroeg hoe ze op beeld kwam.
God moeten we dat weer 100x aanhoren vandaag. Gisteravond had ze het er al tig keer over met Karenquote:
Dit zijn al drie verschillende verhalen.......quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:53 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Klopt dat heb ik ook gehoord op de stream.
later vertelde hij weer wat anders erover.
die brief had hij wel nog gelezen.
Het verhaal was ook vrij onduidelijk omdat hij ook over zijn dochter vertelde tussendoorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit zijn al drie verschillende verhalen.......
Ik weet ook niet beter dan dat zijn vrouw niet wilde dat Danny aan BB mee deed, de laatste dag bij vertrek nog ruzie en een brief die BB uit de koffer had gehaald.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit zijn al drie verschillende verhalen.......
Brief had hij wel gelezen thuis en had toen ook allemaal briefjes verstopt voor haar. Had brief meegenomen en bb had die inderdaad uit koffer gehaaldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet ook niet beter dan dat zijn vrouw niet wilde dat Danny aan BB mee deed, de laatste dag bij vertrek nog ruzie en een brief die BB uit de koffer had gehaald.
Ja die hebben altijd mooie gesprekkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:17 schreef Lillibet het volgende:
Mooi gesprek weer tussen Tom en Jimmie
Ok. Ben benieuwd of het bij dat verhaal blijft wat hij vertelt.....Ook weer vaag over broer en ouders wonen op het zelfde erf. Dus zijn vrouw hoeft niet alles alleen te doen. Die heeft fam. bij haar wonen. Tante's niks vertelt alhoewel die wel kijken....Heeft een taverne toen hij bij de politie werkte. Als ik het goed heb is een taverne een soort kroeg....dus als mensen dronken naar buiten stapte kon hij ze voor zijn deur bekeuren denk ik danquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het verhaal was ook vrij onduidelijk omdat hij ook over zijn dochter vertelde tussendoor
Ja, ze hadden niet eens afscheid genomen....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet ook niet beter dan dat zijn vrouw niet wilde dat Danny aan BB mee deed, de laatste dag bij vertrek nog ruzie en een brief die BB uit de koffer had gehaald.
Ik moet wel toegeven dat veel van de info die ik heb is wat ik hier heb gelezen in het begin. Als dan 3 weken later ineens andere verhalen komen heb ik wat moeite die voor waar aan te nemen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Brief had hij wel gelezen thuis en had toen ook allemaal briefjes verstopt voor haar. Had brief meegenomen en bb had die inderdaad uit koffer gehaald
Zou Tom ook kunnen branden?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:12 schreef marky het volgende:
[..]
De een mag het ook gewoon. Een ander branden we volledig af. Dat hoort ook bij Big Brother.
Brief had hij wel gelezen thuis en had toen ook allemaal briefjes verstopt voor haar. Had brief meegenomen en bb had die inderdaad uit koffer gehaaldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat heb ik hem horen vertellenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat veel van de info die ik heb is wat ik hier heb gelezen in het begin. Als dan 3 weken later ineens andere verhalen komen heb ik wat moeite die voor waar aan te nemen.
Ik hoop voor Danny dat jouw verhaal waar is.
Ging over de chocopasta die Danny uit de wall had gekocht.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:17 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn had over iets uit de pot gehaald en ashley echt echt. Als het over de pinda,s ging was zei het dus.
Ze is er in ieder geval zelf niet zuur van gewordenquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is ook overreden door een bus
Ik zou me toch twee keer bedenken in deze tijd.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:28 schreef rinardo het volgende:
De dochter van Danny heeft een fanpage aangemaakt van Danny waar ze al heel veel oude foto's deelde
Ook vrienden en Familie posten er.
[ link | afbeelding ]
Bijna alle bewoners hebben een Fan page , is of topic dus zal het niet posten, het ging nu over Danny dus hoop dat dat is toegestaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zou me toch twee keer bedenken in deze tijd.
Te erg dat dat zo is, maar voordat je het weet krijg je alleen maar bagger over je heen.
(niet dat nu al zo is)
Is op verzoek van BB zo'n fanpage.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zou me toch twee keer bedenken in deze tijd.
Te erg dat dat zo is, maar voordat je het weet krijg je alleen maar bagger over je heen.
(niet dat nu al zo is)
Oh dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:33 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is op verzoek van BB zo'n fanpage.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:35 schreef greysbones het volgende:
Donderde nous nu om met stoel en al?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:35 schreef greysbones het volgende:
Donderde nous nu om met stoel en al?
Van Dilanoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Sabeau knipt een shirt stuk ofzo
Arme Randy, hij treft het niet met de vrouwen als duo/partner .quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:39 schreef Cargamelk het volgende:
Wat is dat nu voor vraag van Nous ..of ze nat is![]()
En pak een shirt van Jimmie, ben je veel sneller klaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:47 schreef greysbones het volgende:
Als ze dit wil doen
Waarom doet ze dan zo eindeloos moeilijk
Jeetje
Knip wat slierten
Vlecht ze
En klaar
Maar dat is te vlug, ze moeten haar wel zien hoe goed zij bezig is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:47 schreef greysbones het volgende:
Als ze dit wil doen
Waarom doet ze dan zo eindeloos moeilijk
Jeetje
Knip wat slierten
Vlecht ze
En klaar
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En pak een shirt van Jimmie, ben je veel sneller klaar.
Ronahi en Jimmyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom denkt dat mensen moeten saboteren
Voor blindenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja doriana zou voor een 18 jarige door kunnen gaan![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ja Danny, de druk van het water is minder omdat er minder water is dus loopt het minder snel
Er is vorige week en de week ervoor ook geen PoN gespeeld….quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
zou dit dan de laatste battle zijn? aangezien de groep ook nog de PoN game waarschijnlijk moet doen, en het is al dinsdag nu
Jonnie Boer is er dan ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:56 schreef Jockari het volgende:
In tegenstelling tot vorig jaar, zie ik ze dit seizoen het eten niet cremeren.
Gelukkig dat brood frituren was ook echtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:56 schreef Jockari het volgende:
In tegenstelling tot vorig jaar, zie ik ze dit seizoen het eten niet cremeren.
ja maar nu is het weer een redelijk normale week tochquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er is vorige week en de week ervoor ook geen PoN gespeeld….
Zou kunnen, ik gok op een nieuw overleg in de GRquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja maar nu is het weer een redelijk normale week toch
en van deze solo room komt er maar een op de nominatiebank
PoN voor de overige 2 genomineerden?
Ja...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja maar nu is het weer een redelijk normale week toch
en van deze solo room komt er maar een op de nominatiebank
PoN voor de overige 2 genomineerden?
Sterker nog, ik denk dat pindakaas ook als rekwisiet wordt gebruikt in die context.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:02 schreef Cargamelk het volgende:
Die pindakaas lijkt verdacht veel wat baby's in een luier achter laten.
Ben bang dat Karen verdwijnt als ze op dieet gaat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Karen en Ashley gaan vanaf nu op dieet
Geen zout
Geen brood meer
Ze heeft weer extra aandacht nodig.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Ashley
Wij willen af en toe wat water
En af en toe een theetje
Er lijken weinig mensen te luisteren
Dus Ashley spreekt ze maar op naam aan
Omdat ze een grote bek geeft als ze haar zin niet krijgt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt dat jimmy een secret missy heeft omdat hij een paar keer naar dbk ging. Tom zegt hij moet saboteren haha. Waarom.mag die ashley de hele tijd in haar Badjas zitten. Gister begin van de avond ook al.
Ah bas denkt dat. Ik hoor net ro het zeggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri denkt dat Alice en Danny een secret mission hebben
Maar wel de in olie gebakken pannenkoeken?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Karen en Ashley gaan vanaf nu op dieet
Geen zout
Geen brood meer
Jepquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel de in olie gebakken pannenkoeken?
Ze kunnen met die sl simpelweg beweren dat de games (met enige vertraging) wel degelijk op streams verschijnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Grappig hoe Bassie op de SL denkt dat het echt een weegschaal is, en niet een febo medewerker die op een knop drukt als er genoeg zakjes op liggen.
Had hij vanaf de eerste battle moeten doenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
tis te hopen voor hem dat er nog een laatste battle komt, maar ik vrees ervoor
zo ja, dan gewoon wel voor Basiri en Karen kiezen, meer aan je eigen positie denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ze is opgetogen en trots, niets mis mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchka kun je aub 5 minuten je mond houden
ja dat denk ik ook wel, behalve als ie tegen Ashley en Tom zou staan dan is ie een gonerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Voordeel voor Randy is, is dat ie wel safe is denk ik als hij genomineerd is.
Ja johquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:28 schreef Lillibet het volgende:
[..]
niet wat ze zou moeten slikken
ritalin![]()
![]()
![]()
Doriana I BEG TO GODquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
ik gok zo dat er deze week wel een belg zal moeten gaan
Ach .. is maar een paar uurtjes, dan komt er al weer een nieuwe.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:29 schreef espri het volgende:
kijk ik even niet en Randy zit weer alleen? Sneu.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja joh
Lekker alles onderdrukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach .. is maar een paar uurtjes, dan komt er al weer een nieuwe.
Fijn kan ze ook nog even tegen Randy vertellen dat ze op dieet isquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
Ashley
Ik denk dat het nu onze beurt gaat worden
Snap niet dat ze dat denkt ... zou dat risico niet nemen, te sterke spelers overall.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
Ashley
Ik denk dat het nu onze beurt gaat worden
Die had hij de eerste keer al moeten kiezenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:30 schreef Thorelf het volgende:
Arme Randy...nu bas en karen en hopen dat bas gaat. Want ronahi haar team is al geweest.die 2 lijken mij het minst qua de spel opdracht
Klopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die had hij de eerste keer al moeten kiezen
Randy denkt teveel in zijn groepje
Niet wie hij zou kunnen verslaan
( of hij heeft grootheidswaanzin)
Zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik de mijne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg
Jij hebt jouw eye CandySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik de mijne
Jimmy had mijn zoon kunnen zijn, en al helemaal niet mijn typeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jimmy had mijn zoon kunnen zijn, en al helemaal niet mijn type
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg
Jij hebt jouw eye CandySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik de mijne
en ik mijn eye candySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de goede humor vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Ieder zijn mening, maar ik ben het daar helemaal niet mee eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:34 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hij is wel de ergste van de bewoners.![]()
Go Tommiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, maar ik ben het daar helemaal niet mee eens.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij is wel heel apart, hij fohnt zijn borsthaar en borstelt het. Zijn grapjes schijnen leuk te zijn maar ik versta hem niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:34 schreef espri het volgende:
Ik lees al weken over Tom knap, lekker ding enz. sorry maar ik snap het niet, ik zie het ook niet....![]()
Hij wil gewoon niet dat zijn uiltje verkouden wordtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is wel heel apart, hij fohnt zijn borsthaar en borstelt het. Zijn grapjes schijnen leuk te zijn maar ik versta hem niet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet dat zijn uiltje verkouden wordt![]()
vond het super schattig dat hij de vleugeltjes droog föhnde
![]()
hij is lief![]()
echte dierenvriend![]()
Nouska is net iets te enthousiast
Voelt niet echtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik vind haar ogen zo groot/ strak staan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
Nouska is net iets te enthousiast
Voelt niet echt
word onrustig van haar als ik haar alleen al hoor![]()
Ik ook niet Tom vind ik samen met Danny de leukste mannelijke bewoner,quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, maar ik ben het daar helemaal niet mee eens.![]()
Wie zit er in de dbk?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
Nog steeds SL op 2
Lekker veel keus weerDuhh !![]()
heb meer medelijden voor Tom om eerlijk te zijn
Ronahi is erg, maar Dora is nog effe wat erger door vooral het vuur meer op te stoken (terwijl hij eigenlijk geen problemen met haar heeft, dus bemoeit zich hier gewoon teveel mee qua roddelen)Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Dat zou zomaar kunnen, maar is het niet een adelaar?? Heb ik zo weinig oog voor hem?? Het is nogal een verschil een uiltje of een adelaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet dat zijn uiltje verkouden wordt![]()
![]()
POLLquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
De liefhebbers van Tom zijn ook in de meerderheid.![]()
Ja hij wordt echt zwart gemaakt door sommigenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
heb meer medelijden voor Tom om eerlijk te zijn
Ronahi is erg, maar Dora is nog effe wat erger door vooral het vuur meer op te stoken (terwijl hij eigenlijk geen problemen met haar heeft, dus bemoeit zich hier gewoon teveel mee qua roddelen)![]()
![]()
Dilano mocht elastieken mee van BB voor z'n schouderblessure. Maar niet te 'zware' elastieken, want dan zou het trainen worden.![]()
Dat was gisteren denk ik ook met Noes, die stond met de kabel in de bilspleetquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen touwtjespringt geloof ik met haar zender kabel fohn
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Het is echt een uiltje!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar is het niet een adelaar?? Heb ik zo weinig oog voor hem?? Het is nogal een verschil een uiltje of een adelaar.![]()
Dylano
Zij moet er nog 27 en ik was al klaar
Uhu
( over het hardlopen gisteren )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja hij wordt echt zwart gemaakt door sommigenremember Ariana
Duhh !![]()
dilano vindt conditie training echt saaai
hij heeft testen gedaan om bij de mariniers te gaan
moest daar ook voor trainen![]()
Hoop van niet .. denk dat Alice en Danny wel een goed koppel zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:44 schreef Thorelf het volgende:
Tom bovenaan en Ronahi helemaal onderaan...tja wat een team. Hoop dat er gewisseld wordt.Duhh !![]()
Oke, ik vind het best hoor maar snapte het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is wel heel apart, hij fohnt zijn borsthaar en borstelt het. Zijn grapjes schijnen leuk te zijn maar ik versta hem niet.![]()
![]()
Dylano heeft geoefend voor de testen van de marine
Testen gedaan
Alles gehaald
En toen dacht hij
Dat is niks voor mijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan had ie zich beter aan kunnen melden bij kamp van Koningsbrugge.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:46 schreef Lillibet het volgende:
dilano vindt conditie training echt saaai
hij heeft testen gedaan om bij de mariniers te gaan
moest daar ook voor trainenDienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Hij had alles gedaan en alles gehaald
daarna had hij wat mariniers ontmoet maar dat klonk toch niet als hem
scherpsluiter ontmoet die moest iemand neerschieten maar dat zou hij niet kunnen
mentaal zou hij het te zwaar met zoiets krijgen
dit weet je toch van te voren dat mariniers dit soort dingen moeten doen?![]()
![]()
![]()
Dus geen tweede Michel in het huis.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:46 schreef greysbones het volgende:
Testen gedaan
Alles gehaald
En toen dacht hij
Dat is niks voor mij![]()
Ik had alleen een IQ test .. of bedoel je de mariniers?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:46 schreef greysbones het volgende:
Testen gedaan
Alles gehaald
En toen dacht hij
Dat is niks voor mijDuhh !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: