Vooral uit de lekbak want die is niet zo vol als wat er bovenin minder in zit...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Water verdampt he lieve mensen.
En aangezien de bewoners altijd klagen over droge benen, zal het daar erg droog zijn in de lucht, dus verdampt er meer.
Hij heeft verteld dat ze aanvankelijk niet blij ermee was omdat ze dan ook alles alleen moet doen. Wat hij ook begreep. Hij heeft ook al eens gezegd zich ietwat schuldig te voelen dat zij nu alles alleen moet doen en hij daar wat zit/ ligt/ hangt en spelletjes doet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die warme band met zijn vrouw is door zijn deelname aan BB wel even bekoeld vermoed ik.
Had niet het idee dat ze zich ergens aan stoort.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
Waar stoort doriana zich nu weer aan vind ze niet normaal. Karen praat met haar
Wat ik begreep zijn ze met ruzie uit elkaar gegaan.. de dag dat hij vertrokquote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:48 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Hij heeft verteld dat ze aanvankelijk niet blij ermee was omdat ze dan ook alles alleen moet doen. Wat hij ook begreep. Hij heeft ook al eens gezegd zich ietwat schuldig te voelen dat zij nu alles alleen moet doen en hij daar wat zit/ ligt/ hangt en spelletjes doet.
Ze hebben er over gepraat waarna ze er wel achter stond dat hij ging.
Oke ik viel er in toen ze zei dat stoort me.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Had niet het idee dat ze zich ergens aan stoort.
Ow ik dacht aan alles en iedereenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Had niet het idee dat ze zich ergens aan stoort.
Ze schreeuwt een beetjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou gek worden van een dag met Nouchka.
Klopt dat heb ik ook gehoord op de stream.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik begreep zijn ze met ruzie uit elkaar gegaan.. de dag dat hij vertrok
Later toch nog gebeld
En hij heeft een brief van haar in zijn koffer ( die eruit is gehaald )
Een lawaaipapegaaiquote:
Ze vragen ook aan hem waarom hij dat altijd doet.....en moeten een beetje lachen....Jimmy zegt als ik zo'n figuur had deed ik dat ook. En Dilano blijft midden voor de camera zijn oefeningen doen.....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:54 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano midden in de kamer zijn oefeningen doen. Ze hebben het erover dat hij nooit een tshirt aan heeft.
Ze draait erom heen he, randy vroeg hoe ze op beeld kwam.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:07 schreef greysbones het volgende:
Randy en noucka over Ariana
Ze mag er volgens mij niet echt wat over zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |