quote:
En vieze sok... dat die maar veel geluk mag brengen...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:56 schreef Lillibet het volgende:
Tom heeft meerdere geluksvoorwerpen bij zich; een heet pepertje, een armbad ,een vieze sok van ashley , haarband van ariana, sonja haar foto
Hij staat er wel veelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:00 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen Cos! Elke keer als ik kijk zie ik Tom. Slaapt die man wel?
Lijkt wel een seriemoordenaar met al die trofeeënquote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:56 schreef Lillibet het volgende:
Tom heeft meerdere geluksvoorwerpen bij zich; een heet pepertje, een armbad ,een vieze sok van ashley , haarband van ariana, sonja haar foto
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Lijkt wel een seriemoordenaar met al die trofeeën
De een mag het ook gewoon. Een ander branden we volledig af. Dat hoort ook bij Big Brother.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ach Koos ze lullen allemaal over elkaar... dat hoort ook bij het spelletje, ik moet er soms ook vreselijk om lachen hoor...
Er zijn grenzen aan wat je als papa wil doorstaan. Blij dat mijn zoon meer van de actiefiguren was zoals brandweerman Samquote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:14 schreef Lillibet het volgende:
Tom zingt een liedje van K3
Jimmie vraagt of hij er met zijn zoontje heen is geweest
Nee
jimmie vraagt of het meer iets voor meisjes is om heen te gaan
Dacht dat k3 vooral voor de papa's was ook om naar te kijken met de leuke jurkjes aan![]()
![]()
Ben ik wel met je eens. Levert zoals nu wel een fijne relaxte stream op die 2 keuvelen lekker met elkaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:16 schreef marky het volgende:
Deze opdracht is wel killing voor de interesse. Tis te intensief om echt met elkaar te lullen en het is jammer dat ze zelf mochten kiezen. Zo krijg je steeds de zelfde mensen bijelkaar die je eigenlijk al steeds met elkaar hebt zien praten.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:17 schreef marky het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan wat je als papa wil doorstaan. Blij dat mijn zoon meer van de actiefiguren was zoals brandweerman Sam
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:19 schreef Frummelie het volgende:
Die onderste bak is wel leeg nu... dan is er best een beetje water verloren gegaan...
Nou lekker dan, dat is inderdaad een beetje slordig..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:20 schreef Lillibet het volgende:
[..]de vloer is flink nat zei Tom
Beetje apart dat ze niks op die vloerbedekking hebben gelegd
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Glenn ook wel een skeetje...
Ja ik vind het echt een sympathieke kerel... en ziet er ook nog wel lekker uit ook... en hij kan lekker water scheppen..quote:
Hoop ook voor hem dat hij terug komt in de groep. Hij vindt het geloof ik ook niet fijn daar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Oooh die nieuwe zit bij Randy... ik hoop dat Randy verlost wordt uit dat hok vandaag... ik zou gek worden..
Vooral met die hyperactieve dame.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Oooh die nieuwe zit bij Randy... ik hoop dat Randy verlost wordt uit dat hok vandaag... ik zou gek worden..
Ze hadden het gisteren anders wel gezellig samen. Randy zei ook wel met Nouchka een duo te willen vormen.quote:
Nouchka zit bij Randy nu.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:35 schreef Frummelie het volgende:
Waarom is het naar 90 minuten gegaan?
Thnx... ooh dat zou kunnen natuurlijk..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:00 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Nouchka zit bij Randy nu.
Wellicht daarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |