Jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 01:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice en Danny aan het zingen tijdens het water scheppen
Ja was zeker leuk, alleen soms zo slecht te verstaanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 01:49 schreef Xilia het volgende:
De shift eerder met Danny en Glenn was wel leuk, lekker babbelen met elkaar over allerlei dingen zoals werk, hoe Danny begonnen is en hogerop is gekomen. Bij Glenn over het werken in nachtdiensten, zijn vriendin die dit ook doet en dit tijdstip dus aan het werk is.
Ook over hun verdiensten, extra's etc. Oprecht geīnteresseerd allebei.
Voordeel heb ik dan weer dat ik zowel Vlaams als NL verstaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 01:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk, alleen soms zo slecht te verstaan
Gelijk heeft zequote:Op dinsdag 6 februari 2024 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice kijkt nooit tv en heeft ook geen aansluiting voor tv, ze kijkt alleen Netflix en Videoland. Soms kijkt ze het nieuws als ze bij haar opa en oma is
Ja sneuquote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:02 schreef Xilia het volgende:
Sjeez wat een verhalen, heel gedoe met Alice en haar medehuurders/kamergenoten
Die eerste ging vreemd met haar toenmalige vriend begreep ik eruit. Daarna kwamen 2 en 3 en met allemaal is ze niet leuk uit elkaar gegaan. Geeft toch te denken;)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:02 schreef Xilia het volgende:
Ja hč.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:02 schreef Xilia het volgende:
Idem en NLZIET.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice kijkt nooit tv en heeft ook geen aansluiting voor tv, ze kijkt alleen Netflix en Videoland. Soms kijkt ze het nieuws als ze bij haar opa en oma is
Mja je hoort het van 1 kant dat welquote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:05 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Die eerste ging vreemd met haar toenmalige vriend begreep ik eruit. Daarna kwamen 2 en 3 en met allemaal is ze niet leuk uit elkaar gegaan. Geeft toch te denken;)
Hahaha jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:13 schreef BB-King het volgende:
Tyron en Basiri weer aan de beurt.
Tyron zegt dat Karen hard aan het snurken was als een kerel.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:31 schreef Frummelie het volgende:
Jimmy en Tom hebben het wel gezellie helemaal in to K3 hi
Ooh Jammer heb ik net gemist dan.. ja die jongens doen het leuk saampjes...👍quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:32 schreef Lillibet het volgende:
[..]je soms zingen ze en dan weer leuke gesprekjes
net deden ze een grappig vraaggesprekje
fijne vibe bij die 2
tom stelt vast dat wat het water zakt![]()
moet ook plassen maar nog geen zin om m'n bed gijzelt me nog
ik lig het heel erg op te houdenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh Jammer heb ik net gemist dan.. ja die jongens doen het leuk saampjes...👍
Ja ik zag ook dat het aardig gezakt was...
Ooh dat je dat kan... hihi Ik kan dat geluid niet horen als ik moet piesen hihi...
Van mij mag het.... maar dan wordt het misschien ook wel saai...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:35 schreef Lillibet het volgende:
ze gaan allebei wenen als dit spel nog tot vrijdag duurt
Ja joh gekkie...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:41 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ik lig het heel erg op te houden![]()
maar ga er nu wel even uit
Ik heb de tv gezien gisteravond en heb jimmy even behoorlijk zien roddelen over mensen. Samen met dilano en rinahi. Ging over ashley en tom en nog iemand.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:31 schreef Frummelie het volgende:
Jimmy en Tom hebben het wel gezellie helemaal in to K3 hi
Ach Koos ze lullen allemaal over elkaar... dat hoort ook bij het spelletje, ik moet er soms ook vreselijk om lachen hoor...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb de tv gezien gisteravond en heb jimmy even behoorlijk zien roddelen over mensen. Samen met dilano en rinahi. Ging over ashley en tom en nog iemand.
en over Karen...Ashley drukt teveel een stempel op de groepquote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb de tv gezien gisteravond en heb jimmy even behoorlijk zien roddelen over mensen. Samen met dilano en rinahi. Ging over ashley en tom en nog iemand.
Dat is alleen maar waarheid wat Jimmy vertelt..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:47 schreef humpty het volgende:
[..]
en over Karen...Ashley drukt teveel een stempel op de groep
ze heeft door dat ik er zo over denk maar ga het haar ook vertellen zei Jimmy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |