Ach, ze is opgetogen en trots, niets mis mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchka kun je aub 5 minuten je mond houden
Fucked up weekquote:
ja dat denk ik ook wel, behalve als ie tegen Ashley en Tom zou staan dan is ie een gonerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Voordeel voor Randy is, is dat ie wel safe is denk ik als hij genomineerd is.
Ja johquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:28 schreef Lillibet het volgende:
[..]
niet wat ze zou moeten slikken
ritalin![]()
![]()
![]()
Doriana I BEG TO GODquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
ik gok zo dat er deze week wel een belg zal moeten gaan
Ach .. is maar een paar uurtjes, dan komt er al weer een nieuwe.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:29 schreef espri het volgende:
kijk ik even niet en Randy zit weer alleen? Sneu.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja joh
Lekker alles onderdrukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach .. is maar een paar uurtjes, dan komt er al weer een nieuwe.
Fijn kan ze ook nog even tegen Randy vertellen dat ze op dieet isquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
Ashley
Ik denk dat het nu onze beurt gaat worden
Snap niet dat ze dat denkt ... zou dat risico niet nemen, te sterke spelers overall.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
Ashley
Ik denk dat het nu onze beurt gaat worden
Die had hij de eerste keer al moeten kiezenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:30 schreef Thorelf het volgende:
Arme Randy...nu bas en karen en hopen dat bas gaat. Want ronahi haar team is al geweest.die 2 lijken mij het minst qua de spel opdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |