Er is vorige week en de week ervoor ook geen PoN gespeeld….quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
zou dit dan de laatste battle zijn? aangezien de groep ook nog de PoN game waarschijnlijk moet doen, en het is al dinsdag nu
Jonnie Boer is er dan ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:56 schreef Jockari het volgende:
In tegenstelling tot vorig jaar, zie ik ze dit seizoen het eten niet cremeren.
Gelukkig dat brood frituren was ook echtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:56 schreef Jockari het volgende:
In tegenstelling tot vorig jaar, zie ik ze dit seizoen het eten niet cremeren.
ja maar nu is het weer een redelijk normale week tochquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er is vorige week en de week ervoor ook geen PoN gespeeld….
Zou kunnen, ik gok op een nieuw overleg in de GRquote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja maar nu is het weer een redelijk normale week toch
en van deze solo room komt er maar een op de nominatiebank
PoN voor de overige 2 genomineerden?
Ja...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja maar nu is het weer een redelijk normale week toch
en van deze solo room komt er maar een op de nominatiebank
PoN voor de overige 2 genomineerden?
Sterker nog, ik denk dat pindakaas ook als rekwisiet wordt gebruikt in die context.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:02 schreef Cargamelk het volgende:
Die pindakaas lijkt verdacht veel wat baby's in een luier achter laten.
Ben bang dat Karen verdwijnt als ze op dieet gaat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Karen en Ashley gaan vanaf nu op dieet
Geen zout
Geen brood meer
Ze heeft weer extra aandacht nodig.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Ashley
Wij willen af en toe wat water
En af en toe een theetje
Er lijken weinig mensen te luisteren
Dus Ashley spreekt ze maar op naam aan
Omdat ze een grote bek geeft als ze haar zin niet krijgt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt dat jimmy een secret missy heeft omdat hij een paar keer naar dbk ging. Tom zegt hij moet saboteren haha. Waarom.mag die ashley de hele tijd in haar Badjas zitten. Gister begin van de avond ook al.
Ah bas denkt dat. Ik hoor net ro het zeggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri denkt dat Alice en Danny een secret mission hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |