Klopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die had hij de eerste keer al moeten kiezen
Randy denkt teveel in zijn groepje
Niet wie hij zou kunnen verslaan
( of hij heeft grootheidswaanzin)
Zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik de mijne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg
Jij hebt jouw eye CandySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik de mijne
Jimmy had mijn zoon kunnen zijn, en al helemaal niet mijn typeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jimmy had mijn zoon kunnen zijn, en al helemaal niet mijn type
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg
Jij hebt jouw eye CandySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik de mijne
en ik mijn eye candySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de goede humor vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Ieder zijn mening, maar ik ben het daar helemaal niet mee eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:34 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hij is wel de ergste van de bewoners.![]()
Go Tommiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, maar ik ben het daar helemaal niet mee eens.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hij is wel heel apart, hij fohnt zijn borsthaar en borstelt het. Zijn grapjes schijnen leuk te zijn maar ik versta hem niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:34 schreef espri het volgende:
Ik lees al weken over Tom knap, lekker ding enz. sorry maar ik snap het niet, ik zie het ook niet....![]()
Zoveel
Mensen zoveel wensen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hij wil gewoon niet dat zijn uiltje verkouden wordtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is wel heel apart, hij fohnt zijn borsthaar en borstelt het. Zijn grapjes schijnen leuk te zijn maar ik versta hem niet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet dat zijn uiltje verkouden wordt![]()
vond het super schattig dat hij de vleugeltjes droog föhnde
![]()
hij is lief![]()
echte dierenvriend![]()
Nouska is net iets te enthousiast
Voelt niet echtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik vind haar ogen zo groot/ strak staan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
Nouska is net iets te enthousiast
Voelt niet echt
word onrustig van haar als ik haar alleen al hoor![]()
Nog steeds SL op 2
Lekker veel keus weerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ook niet Tom vind ik samen met Danny de leukste mannelijke bewoner,quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, maar ik ben het daar helemaal niet mee eens.![]()
Wie zit er in de dbk?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
Nog steeds SL op 2
Lekker veel keus weerDuhh !![]()
heb meer medelijden voor Tom om eerlijk te zijn
Ronahi is erg, maar Dora is nog effe wat erger door vooral het vuur meer op te stoken (terwijl hij eigenlijk geen problemen met haar heeft, dus bemoeit zich hier gewoon teveel mee qua roddelen)Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Karen doet touwtje springen met haar fohn
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat zou zomaar kunnen, maar is het niet een adelaar?? Heb ik zo weinig oog voor hem?? Het is nogal een verschil een uiltje of een adelaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet dat zijn uiltje verkouden wordt![]()
![]()
POLLquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
De liefhebbers van Tom zijn ook in de meerderheid.![]()
Geen ideequote:
De hele ochtend is er al
SLEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja hij wordt echt zwart gemaakt door sommigenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
heb meer medelijden voor Tom om eerlijk te zijn
Ronahi is erg, maar Dora is nog effe wat erger door vooral het vuur meer op te stoken (terwijl hij eigenlijk geen problemen met haar heeft, dus bemoeit zich hier gewoon teveel mee qua roddelen)![]()
![]()
Dilano mocht elastieken mee van BB voor z'n schouderblessure. Maar niet te 'zware' elastieken, want dan zou het trainen worden.![]()
Dat was gisteren denk ik ook met Noes, die stond met de kabel in de bilspleetquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen touwtjespringt geloof ik met haar zender kabel fohn
Dienst Justitiėle Inrichtingen ?![]()
Het is echt een uiltje!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar is het niet een adelaar?? Heb ik zo weinig oog voor hem?? Het is nogal een verschil een uiltje of een adelaar.![]()
Dylano
Zij moet er nog 27 en ik was al klaar
Uhu
( over het hardlopen gisteren )Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja hij wordt echt zwart gemaakt door sommigenremember Ariana
Duhh !![]()
dilano vindt conditie training echt saaai
hij heeft testen gedaan om bij de mariniers te gaan
moest daar ook voor trainen![]()
Hoop van niet .. denk dat Alice en Danny wel een goed koppel zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:44 schreef Thorelf het volgende:
Tom bovenaan en Ronahi helemaal onderaan...tja wat een team. Hoop dat er gewisseld wordt.Duhh !![]()
Oke, ik vind het best hoor maar snapte het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is wel heel apart, hij fohnt zijn borsthaar en borstelt het. Zijn grapjes schijnen leuk te zijn maar ik versta hem niet.![]()
![]()
Dylano heeft geoefend voor de testen van de marine
Testen gedaan
Alles gehaald
En toen dacht hij
Dat is niks voor mijEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan had ie zich beter aan kunnen melden bij kamp van Koningsbrugge.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:46 schreef Lillibet het volgende:
dilano vindt conditie training echt saaai
hij heeft testen gedaan om bij de mariniers te gaan
moest daar ook voor trainenDienst Justitiėle Inrichtingen ?![]()
Hij had alles gedaan en alles gehaald
daarna had hij wat mariniers ontmoet maar dat klonk toch niet als hem
scherpsluiter ontmoet die moest iemand neerschieten maar dat zou hij niet kunnen
mentaal zou hij het te zwaar met zoiets krijgen
dit weet je toch van te voren dat mariniers dit soort dingen moeten doen?![]()
![]()
![]()
Dus geen tweede Michel in het huis.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:46 schreef greysbones het volgende:
Dylano heeft geoefend voor de testen van de marine
Testen gedaan
Alles gehaald
En toen dacht hij
Dat is niks voor mij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: