Ik ook niet Tom vind ik samen met Danny de leukste mannelijke bewoner,quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, maar ik ben het daar helemaal niet mee eens.
Wie zit er in de dbk?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
Nog steeds SL op 2
Lekker veel keus weer
Dat zou zomaar kunnen, maar is het niet een adelaar?? Heb ik zo weinig oog voor hem?? Het is nogal een verschil een uiltje of een adelaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet dat zijn uiltje verkouden wordt
POLLquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
De liefhebbers van Tom zijn ook in de meerderheid.
Geen ideequote:
Ja hij wordt echt zwart gemaakt door sommigenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
heb meer medelijden voor Tom om eerlijk te zijn
Ronahi is erg, maar Dora is nog effe wat erger door vooral het vuur meer op te stoken (terwijl hij eigenlijk geen problemen met haar heeft, dus bemoeit zich hier gewoon teveel mee qua roddelen)
Dat was gisteren denk ik ook met Noes, die stond met de kabel in de bilspleetquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen touwtjespringt geloof ik met haar zender kabel fohn
Het is echt een uiltje!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar is het niet een adelaar?? Heb ik zo weinig oog voor hem?? Het is nogal een verschil een uiltje of een adelaar.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja hij wordt echt zwart gemaakt door sommigen
Hoop van niet .. denk dat Alice en Danny wel een goed koppel zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:44 schreef Thorelf het volgende:
Tom bovenaan en Ronahi helemaal onderaan...tja wat een team. Hoop dat er gewisseld wordt.
Oke, ik vind het best hoor maar snapte het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is wel heel apart, hij fohnt zijn borsthaar en borstelt het. Zijn grapjes schijnen leuk te zijn maar ik versta hem niet.
Dan had ie zich beter aan kunnen melden bij kamp van Koningsbrugge.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:46 schreef Lillibet het volgende:
dilano vindt conditie training echt saaai
hij heeft testen gedaan om bij de mariniers te gaan
moest daar ook voor trainen
Dus geen tweede Michel in het huis.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:46 schreef greysbones het volgende:
Dylano heeft geoefend voor de testen van de marine
Testen gedaan
Alles gehaald
En toen dacht hij
Dat is niks voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |