abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212303831

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Democratic (221)
Republican (212)
Vacant (2)

United States Senate:
Republican (50)
Democratic (48)
Independents (2)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2024 14:29:19 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 5 februari 2024 @ 12:35:55 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_212305215
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_212305330
Ik zie dat « my Kevin », Trumps eigen kwispelende schoothondje, nog steeds als speaker of the house in de OP staat.
:?

En ik geloof dat Californië aan het wegspoelen is.

[ Bericht 7% gewijzigd door la_perle_rouge op 05-02-2024 13:10:45 ]
  maandag 5 februari 2024 @ 13:19:02 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_212305747
Die TT _O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_212306320
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 12:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik zie dat « my Kevin », Trumps eigen kwispelende schoothondje, nog steeds als speaker of the house in de OP staat.
:?

En ik geloof dat Californië aan het wegspoelen is.
schoothondje is nu vervangen voor onze friendly neighborhood bible thumper

quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:19 schreef V. het volgende:
Die TT _O-
twee issues die de GOP heel belangrijk lijkt te vinden.... inkoppertje :P
  maandag 5 februari 2024 @ 14:46:04 #6
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212306679
Ah de Russische Trump is waarschijnlijk de sjaak:

https://www.nu.nl/buitenl(...)n-wegens-fraude.html
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_212306752
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:46 schreef -XOR- het volgende:
Ah de Russische Trump is waarschijnlijk de sjaak:

https://www.nu.nl/buitenl(...)n-wegens-fraude.html
:'):')

Nieuws wat echt helemaal niemand zag aankomen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 5 februari 2024 @ 14:51:49 #8
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212306768
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:'):')
Het laat wel mooi zien dat je niet al te happig moet zijn om politieke tegenstanders van verkiezingen uit te willen sluiten. Dat is in principe iets dat vooral dictaturen doen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 5 februari 2024 @ 20:20:45 #9
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212311361
quote:
Ann Coulter offers brutal advice for Trump: ‘Die’
Sow
https://www.msn.com/en-us(...)3e7028da50c085&ei=11
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_212312054
twitter

twitter

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 februari 2024 @ 21:08:08 #11
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_212312087
Johnson is een slappe landverrader die aan de leiband van Trump loopt. Onbegrijpelijk dat een kleine groep oproerkraaiers het Huis van het machtigste land ter wereld zo kan gijzelen op instigatie van een gestoorde coupaanjager :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_212312139
Intussen staan ze weer bij grens campagne te voeren:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212312343
Na Orban is nu Putin aan de beurt:

twitter
pi_212312419
Oh en Trump heeft China al aangepakt nog voor hij president is! :+

twitter
pi_212312597
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het laat wel mooi zien dat je niet al te happig moet zijn om politieke tegenstanders van verkiezingen uit te willen sluiten. Dat is in principe iets dat vooral dictaturen doen.
Waren het niet vooral republikeinen die Trump van de primaries proberen uit te sluiten? Die houden wel van dictatuurtje spelen sinds Trump immers.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 5 februari 2024 @ 21:44:13 #16
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212312703
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 21:37 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Waren het niet vooral republikeinen die Trump van de primaries proberen uit te sluiten? Die houden wel van dictatuurtje spelen sinds Trump immers.
Neuh, met name de Democaten zaten wel erg te zoeken naar gronden voor uitsluiting en dat moet je, zeker wanneer je zelf aan de macht bent, niet doen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_212313091
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 21:37 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Volgens mij waren het twee conservatieven die het aankaartten « two members of the conservative Federalist Society, William Baude and Michael Stokes Paulsen, endorsed it in the pages of the Pennsylvania Law Review« .

Daarna schreven de Republikeinen Lutich en Tribe hier ook over « Since then, two more legal scholars -- retired conservative federal judge J. Michael Luttig and Harvard Law Professor Emeritus Laurence Tribe -- made the same case in an article published in The Atlantic.« .

Dus volgens mij is het inderdaad aangezwengeld door Republikeinen.
pi_212313105
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 21:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neuh, met name de Democaten zaten wel erg te zoeken naar gronden voor uitsluiting en dat moet je, zeker wanneer je zelf aan de macht bent, niet doen.
Qua rechtszaken zijn het bij mijn weten met name Republikeinen en independents. Daarnaast zijn "de Democraten" niet aan de macht, die wordt gedeeld met de Republikeinen in het Huis, die ook in het hooggerechtshof een 6-3 meerderheid hebben.

Dit staat uiteraard los van het feit dat veel Democraten wel graag Trump uitgesloten zien. Wat ik ook graag zou zien. Het lijkt me in het belang van de democratie om mensen die een coup probeerden te plegen de macht te ontzeggen. Genoeg andere kandidaten.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_212313362
In Brazilie hebben ze er totaal geen moeite mee:

twitter

De enige reden waaron de Democraten het beter niet kunnen doen zou zijn dat het Trump alleen maar meer stemmen oplevert maar dan zou dat op politieke gronden zijn en dat is juist de reden voor de Republikeinen om Trump niet verantwoordelijk te houden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2024 22:37:54 ]
  maandag 5 februari 2024 @ 22:37:40 #20
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212313531
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Qua rechtszaken zijn het bij mijn weten met name Republikeinen en independents. Daarnaast zijn "de Democraten" niet aan de macht, die wordt gedeeld met de Republikeinen in het Huis, die ook in het hooggerechtshof een 6-3 meerderheid hebben.

Dit staat uiteraard los van het feit dat veel Democraten wel graag Trump uitgesloten zien. Wat ik ook graag zou zien. Het lijkt me in het belang van de democratie om mensen die een coup probeerden te plegen de macht te ontzeggen. Genoeg andere kandidaten.
Voor de primaries zijn het inderdaad wel Republikeinen, dat vind ik nog wat anders inderdaad, maar er zijn ook heel veel Democraten heel hard bezig geweest met dingen zoeken om hem uit te sluiten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 5 februari 2024 @ 22:39:30 #21
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212313561
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:25 schreef Kijkertje het volgende:
In Brazilie hebben ze er totaal geen moeite mee:

[ twitter ]
De enige reden waaron de Democraten het beter niet kunnen doen zou zijn dat het Trump alleen maar meer stemmen oplevert maar dan zou dat op politieke gronden zijn en dat is juist de reden voor de Republikeinen om Trump niet verantwoordelijk te houden.
Ongeveer de helft van de Amerikaanse stemmers niet het idee willen geven dat hun kandidaat gecensureerd wordt door the powers that be lijkt me een betere reden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_212313627
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ongeveer de helft van de Amerikaanse stemmers niet het idee willen geven dat hun kandidaat gecensureerd wordt door the powers that be lijkt me een betere reden.
Wat zegt het over die mensen als ze koste wat het kost een crimineel als president willen?
  maandag 5 februari 2024 @ 22:47:56 #23
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212313699
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:44 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Wat zegt het over die mensen als ze koste wat het kost een crimineel als president willen?
Dat ze tamelijk achterlijk zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_212313925
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Daar is een goede reden voor. Hij overtrad verschillende keren de wet en zette bovendien aan tot een oproer. Je houden aan de eed die je afgelegd hebt lijkt me een betere reden dan je stemmers tevreden houden/ aan de macht willen blijven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2024 04:28:21 ]
pi_212314141
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 22:37 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Voor de primaries zijn het inderdaad wel Republikeinen, dat vind ik nog wat anders inderdaad, maar er zijn ook heel veel Democraten heel hard bezig geweest met dingen zoeken om hem uit te sluiten.
« heel hard bezig geweest met dingen zoeken om hem uit te sluiten.« , _O- alsof je daarnaar moet zoeken _O- Lieve hemel, 8)7 8)7 8)7 de man, zijn karakter en zijn daden, er zijn legio redenen om hem uit te sluiten. Dat hij een gevaarlijke op geld beluste over lijken gaande dictators aanbiddende krankzinnige dementerende idioot is, bijvoorbeeld. En een staatsgreep wilde plegen.
  maandag 5 februari 2024 @ 23:35:56 #26
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212314155
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 23:33 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
« heel hard bezig geweest met dingen zoeken om hem uit te sluiten.« , _O- alsof je daarnaar moet zoeken _O- Lieve hemel, 8)7 8)7 8)7 de man, zijn karakter en zijn daden, er zijn legio redenen om hem uit te sluiten. Dat hij een gevaarlijke op geld beluste over lijken gaande dictators aanbiddende krankzinnige dementerende idioot is, bijvoorbeeld. En een staatsgreep wilde plegen.
Dat viel nogal mee met die staatsgreep. Hij jutte mensen op tot rellen en tot een bezetting van het Capitool, maar een staatsgreep was het niet, daarvoor had het allemaal toch wat weinig opvolging.

Al die overige dingen lijken me sowieso geen reden voor het intrekken van zijn passief kiesrecht.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_212314169
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 23:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat viel nogal mee met die staatsgreep. Hij jutte mensen op tot rellen en tot een bezetting van het Capitool, maar een staatsgreep was het niet, daarvoor had het allemaal toch wat weinig opvolging.

Al die overige dingen lijken me sowieso geen reden voor het intrekken van zijn passief kiesrecht.
Als een staatsgreep niet lukt, is het geen staatsgreep? 8)7 Hij probeerde met minimaal 5 methodes aan de macht te blijven nadat, NADAT hij de verkiezingen had verloren. Hij pleegde GVD wel vijf mislukte staatsgrepen.

Edit: hij probeerde het zelfs al vóór de verkiezingen!
pi_212314175
quote:

[..]

Dan snap je niet wat veel mensen bedoelen als ze dat zeggen. Het ging niet sec om de bezetting van het Capitool. Waarvoor denk je dat de fake electors er waren en waarvoor moest Pence onder druk gezet worden?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_212314186
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 23:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dan snap je niet wat veel mensen bedoelen als ze dat zeggen. Het ging niet sec om de bezetting van het Capitool. Waarvoor denk je dat de fake electors er waren en waarvoor moest Pence onder druk gezet worden?
Juist ^O^ dit waren al drie manieren.
pi_212314201
quote:

[..]

In die optiek kan je ook « een beetje zwanger » zijn, en « een beetje je pols breken ». Trump pleegde « een beetje een staatsgreep », maar het viel nogal mee.
pi_212314205
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 23:42 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Hm, ik zou dat allemaal samen als 1 tellen?! Immers ging het daar om hetzelfde doel, het door Pence tellen van fake stemmen.

Wat zijn de andere twee manieren? Ik denk dan aan secretaries of state onder druk zetten om stemmen te “vinden” en de andere weet ik zo niet?
pi_212314211
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 23:42 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik weet er nog wel twee: Georgia onder druk zetten om stemmen te 'vinden' en zijn acting AG vervangen door een Trump-slaafje die wel bereid was om een onderzoek naar grootschalige verkiezingsfraude te openen waar geen enkele reden voor was.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2024 00:26:05 ]
  maandag 5 februari 2024 @ 23:48:26 #33
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212314220
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hm, ik zou dat allemaal samen als 1 tellen?! Immers ging het daar om hetzelfde doel, het door Pence tellen van fake stemmen.

Wat zijn de andere twee manieren? Ik denk dan aan secretaries of state onder druk zetten om stemmen te “vinden” en de andere weet ik zo niet?
Hm, die verkiezingsuitslag proberen te manipuleren laat zich misschien wel kwalificeren als grond om hem het passief kiesrecht te ontnemen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 5 februari 2024 @ 23:48:55 #34
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212314222

[ Bericht 100% gewijzigd door -XOR- op 05-02-2024 23:49:16 (dubbel) ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_212314228
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

61 rechtszaken, verkiezingswinst claimen op de avond van de verkiezingen voor alle stemmen geteld waren, mensen onder druk zetten om « stemmen te vinden », benoeming van iemand op de postkantoren die stemmen per post frustreert, mensen die helpen bij het stemmen tellen op tig manieren bedreigen en zwart maken… etc. etc. etc.
pi_212314236
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 23:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hm, die verkiezingsuitslag proberen te manipuleren laat zich misschien wel kwalificeren als grond om hem het passief kiesrecht te ontnemen.
Ja, en die bestorming van het Capitool was daar in een middel, maar niet het doel. Ik vermoed overigens dat veel mensen net als jij denken dat er puur die bestorming bedoeld wordt als iemand het heeft over Trumps couppoging(en).
pi_212314253
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, en die bestorming van het Capitool was daar in een middel, maar niet het doel. Ik vermoed overigens dat veel mensen net als jij denken dat er puur die bestorming bedoeld wordt als iemand het heeft over Trumps couppoging(en).
Dit dus. Veel mensen denken aan een coup die gepleegd wordt door een meute tot de tanden gewapend opstandig volk terwijl het hier om een self-coup gaat waarvan de poging om het certificeren van de stemmen te stoppen via een oproer in het Capitool 'slechts' een onderdeel was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2024 04:34:04 ]
pi_212314276
In Arizona heeft een Republikein een 'geniaal' idee: gewoon het stemrecht afschaffen.

twitter

quote:
A Republican state lawmaker in Arizona is proposing a measure that would remove the right of voters in the state to determine the 16 Electoral College electors who they want to represent them in presidential elections.

Senate Concurrent Resolution 1014, introduced by State Sen. Anthony Kern (R), would need to pass both the state Senate and state House of Representatives -- and be passed in a referendum vote by Arizona residents themselves -- before it could be enacted. The bill has yet to be assigned to a committee, and, given that it asks voters to dismantle their own voting rights, it's extremely unlikely to become law.

Still, the very introduction of the measure indicates that far right Republicans in the Arizona state legislature -- particularly those with strong allegiances to former President Donald Trump -- are uninterested in maintaining even the most basic elements of a democracy.

The measure cites the U.S. Constitution in explaining that, if passed, "the Legislature, and no other official, shall appoint presidential electors."

[..]
In Michigan zijn er nu twee Republikeinen die beweren de rechtmatige voorzitter van de partij te zijn:

twitter

En in Oregon mogen 10 Republikeinse staats-senatoren (1/3 van het totaal) zich niet meer verkiesbaar stellen:

twitter

quote:
Oregon voters approved a constitutional amendment in 2022 that disqualified legislators with 10 or more unexcused absences during a legislative session from holding office in the subsequent term. The measure was aimed at preventing future boycotts amid an increasing frequency of legislative walkouts in the state.

The 10 Republican state senators who took part in a six-week walkout last year prevented the Oregon Senate from reaching a two-thirds quorum required in the chamber to conduct business.
Oh en landelijk zit Ronna McDaniel op de wip als voorzitter van de RNC.

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2024 06:28:57 ]
pi_212314357
De Republikeinse vrouw die in Colorado de zaak tegen Trump begon om hem van het stembiljet te krijgen:

twitter
pi_212314366
Delay delay delay .... nog steeds geen uitspraak over Trump's immunity-claim waardoor verschillende rechtszaken stilliggen.

Neal Katyal begint zich zorgen te maken:

twitter
pi_212314445
Ze willen het ook gewoon niet horen. Veel te druk bezig hun eigen punt te maken:

twitter
pi_212314489
Bij Acyn staan weer hilarische filmpjes uit de congreshearings.

Voorbeeldje: MTG heeft weer eens geprobeerd Ilhan Omar te 'censure'-en Mc Govern geeft commentaar _O-

Haar reactie is ook weer erg typerend.

twitter

Gaat blijkbaar over een (verkeerd vertaalde) toespraak van Ilhan Omar (op social media gehyped) die MTG natuurlijk onmiddelijk als waar aannam.

Inmiddels heeft ze de motie ingetrokken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2024 05:25:46 ]
pi_212314492
Nu de tekst van de border bill bekend is wordt er weer druk gespind door de MAGA-politici:

twitter

Lankford (één van de Republikeinse makers van de border bill):

twitter

Trump ontkent nu dat hij Lankford in 2022 endorsed heeft :D

twitter

quote:
James Lankford is strong on the border
_O-

Oh en de Border Patrol Union is helemaal voor de bill:

twitter

[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2024 06:00:02 ]
pi_212315864
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 23:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit dus. Een 'staatsgreep' klinkt als en is een zwaar woord, maar het hoeft niet per se te betekenen dat er allemaal mannetjes met geweren de regering afzetten. Er kan vast heel erg veel als 'staatgreep' geclassificeerd worden, basically alle frauduleuze activiteiten om te weerhouden dat de legitiem verkozen regering de macht verkrijgt. of behoudt.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 10:38:10 #45
136 V.
pi_212316479
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 21:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De rechtszaken, en ook de zogeheten 'amicus briefs' in die zaak, worden vooral aangespannen door Republikeinen. Met name de aartsconservatieve oud-rechter Luttig, die tijdens het congressioneel onderzoek naar 6 januari een indrukwekkend betoog hield, is een groot voorvechter.

Maar die zaken gaan vooral over dat er geen rechtszaken of stemmingen in congres voor nodig zouden moeten zijn; Artikel 14 zou vanzelfsprekend en zelfregulerend moeten zijn.

Heeft dus niets van doen met 'moet je niet willen'. Trump had zich gewoon niet als een verrader aan de grondwet moeten opstellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door V. op 06-02-2024 10:48:42 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_212317597
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_212317713
quote:
Ach, zo ben ik al meer dan 6 jaar in mijn atlas aan het zoeken naar het land Nambia.
pi_212318125
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 12:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ach, zo ben ik al meer dan 6 jaar in mijn atlas aan het zoeken naar het land Nambia.
Je kunt dit weglachen, maar het is toch allemaal niet positief. De mensen in Amerika moeten straks kiezen tussen een crimineel die een staatsgreep probeerde en een man waarvan zeer waarschijnlijk is dat hij binnen nu en 4 jaar in elk geval niet meer bij zijn volle verstand is, als hij dat nu nog wel is. Macron en Mitterand door elkaar halen lijkt onschuldig, maar zo'n Biden is vlak voor zo'n toespraak uitgebreid gebrieft en blijkbaar kan hij dat niet meer onthouden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 6 februari 2024 @ 13:13:26 #49
136 V.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 13:17:05 #50
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212318375
Beter doen ze een max. leeftijd. Er is ook een min. leeftijd. 35 jaar geloof ik.
pi_212318379
quote:
Zulke 'ja, maar Trump....' reacties zal ik nooit begrijpen. Je kunt ook als tegenstander van Trump toegeven dat de toestand van Biden zorgwekkend is?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_212318503
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zulke 'ja, maar Trump....' reacties zal ik nooit begrijpen. Je kunt ook als tegenstander van Trump toegeven dat de toestand van Biden zorgwekkend is?
Ik weet het niet, het lijken mij eerder ouderdomskwalen. Tijdens het presidentschap van Ronald Reagan en Donald Trump werd het ook gezegd, terwijl het bij beiden slippertjes bleken die nou eenmaal bij de leeftijd en het karakter horen. Ik vind Biden hier nog best scherp:

(op 27:40)

En eerder:

[ Bericht 1% gewijzigd door Frikandelbroodje op 06-02-2024 13:38:03 ]
Incelfrikandel
  dinsdag 6 februari 2024 @ 13:36:53 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212318526
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 12:46 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je kunt dit weglachen, maar het is toch allemaal niet positief. De mensen in Amerika moeten straks kiezen tussen een crimineel die een staatsgreep probeerde en een man waarvan zeer waarschijnlijk is dat hij binnen nu en 4 jaar in elk geval niet meer bij zijn volle verstand is, als hij dat nu nog wel is. Macron en Mitterand door elkaar halen lijkt onschuldig, maar zo'n Biden is vlak voor zo'n toespraak uitgebreid gebrieft en blijkbaar kan hij dat niet meer onthouden.
Pelosi en Haley verwarren lijkt me minstens zo zorgwekkend.Tis niet alsof de een onderdoet voor de ander in deze.

Zou bij neide weleens ad leeftijd kunnen liggen inderdaad.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 6 februari 2024 @ 13:37:25 #54
136 V.
pi_212318534
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Pelosi en Haley verwarren lijkt me minstens zo zorgwekkend.Tis niet alsof de een onderdoet voor de ander in deze.
Dat.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 13:42:39 #55
136 V.
pi_212318582
quote:

[..]
Ik snap dat mensen zich kunnen vergissen, zowel Biden als Trump. Maar de nadruk die hier in pleepapierkranten als de Telegraaf altijd op Biden wordt gelegd, terwijl Trump vele malen vaker de mist in gaat, nog afgezien van zijn aperte leugens en verzinsels irriteert mateloos.

Ja, het zijn beide oude mannen, maar als het gaat over het blundercircus is het toch echt de Oranje Anomalie die op alle fronten wint.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_212318607
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zou bij neide weleens ad leeftijd kunnen liggen inderdaad.
Ja, het is beide zorgwekkend, zeker als je bedenkt dat de volgende presidentsperiode pas over 5 jaar afloopt. Als je dan nu al zulke vergissingen maakt door ouderdom, wie zegt dan dat degene die gekozen wordt dan straks niet voor optie B ipv optie A die hij wilde kiest in geval van een noodsituatie?

In één speech Mitterand (president tot 1995) en Macron en ook nog Duitsland en Frankrijk door elkaar halen, dat is gewoon zorgwekkend. Je wil op die plek iemand hebben die zeer helder is en zeker alles goed kan afwegen. En bij beide heb ik daar inmiddels mijn ernstige twijfels bij, zeker als je ook nog eens 5 jaar vooruit denkt.
pi_212318620
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:42 schreef V. het volgende:

[..]
Ik snap dat mensen zich kunnen vergissen, zowel Biden als Trump. Maar de nadruk die hier in pleepapierkranten als de Telegraaf altijd op Biden wordt gelegd, terwijl Trump vele malen vaker de mist in gaat, nog afgezien van zijn aperte leugens en verzinsels irriteert mateloos.

Ja, het zijn beide oude mannen, maar als het gaat over het blundercircus is het toch echt de Oranje Anomalie die op alle fronten wint.
Zeer zeker. Maar je kunt natuurlijk bezorgd zijn over de mentale gezondheid van Biden, zonder gelijk voor Trump te zijn of zelfs zonder gelijk over Trump te beginnen. Die Pavlovreactie irriteert mij eerlijk gezegd mateloos, als je een keer wat minder positiefs zegt over Biden ben je echt niet gelijk pro-Trump.

Wat betreft Trump heb ik denk ik nog liever een 100% seniele Biden of zelfs een nog niet pratende peuter als president dan hem. Maar dat maakt zulke toch steeds meer voorkomende versprekingen van Biden niet minder zorgwekkend. Eerder zorgwekkender, omdat je tegen Trump hoopt op een sterke kandidaat.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 14:02:31 #58
38496 Perrin
pi_212318770
De koers is 'na ons de zondvloed'. Veel plezier, volgende generaties. Deze puinhoop is voor jullie.

quote:
After Jamie Dimon warns of market ‘rebellion’ against $34 trillion national debt, Fed’s Jerome Powell says it’s past time for an ‘adult conversation’ about unsustainable fiscal policy

Fed Chair Powell joins a number of critics of fiscal policy and the surging national debt, including JPMorgan Chase CEO Jamie Dimon. Dimon, warned last month that the U.S. economy is headed for a “cliff” if something isn’t done to address the federal government’s excessive debt burden.

“We see the cliff. It’s about 10 years out. We’re going 60 miles an hour [toward it],” he said at a Bipartisan Policy Center panel. Dimon argued that U.S. lawmakers will need to alter the current path of spending and control the national debt or there could be “rebellion” among foreign owners of U.S. government bonds.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 16:17:39 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212320330
Trump mag vervolgd worden, geen presidentiële immuniteit: https://www.nu.nl/buitenl(...)rkiezingen-2020.html
pi_212320333
En here we go: no immunity 🇺🇸
  Forum Admin dinsdag 6 februari 2024 @ 16:22:22 #61
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212320374
Mooi
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Overall beste user 2022 dinsdag 6 februari 2024 @ 16:31:25 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_212320467
twitter

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_212320664
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 16:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trump mag vervolgd worden, geen presidentiële immuniteit: https://www.nu.nl/buitenl(...)rkiezingen-2020.html
WITCH HUNT
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212321080
En als Trump niet voor 12 feb in beroep gaat mogen de rechtszaken doorgaan.

twitter

[ Bericht 86% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2024 17:39:37 ]
  dinsdag 6 februari 2024 @ 17:39:02 #65
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_212321225
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:25 schreef Kijkertje het volgende:
Het is een ongelofelijke bananenrepubliek dat deze crimineel al jarenlang al z’n zaken kan traineren en er politieke en financiële slaatjes uit kan slaan zonder dat hij ooit eens in het gevang belandt.
pi_212321304
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:39 schreef Szura het volgende:

[..]
Het is een ongelofelijke bananenrepubliek dat deze crimineel al jarenlang al z’n zaken kan traineren en er politieke en financiële slaatjes uit kan slaan zonder dat hij ooit eens in het gevang belandt.
Ja idd maar daar heeft hij zijn leven lang gebruik van gemaakt en de financiele middelen ook voor gehad terwijl het daar in het verleden vaak aan ontbrak bij zijn tegenstanders. In dit geval geen probleem maar je zou toch zeggen dat het in dit soort zaken waar het algemeen belang mee gediend is het allemaal wat sneller moet kunnen.

Hij kan nu nog een 'en banc' uitspraak vragen bij het Hof van Beroep en dan nog naar de SC stappen. Als beide afgewezen worden kan het snel gaan maar voor hetzelfde geld kan het nog maanden duren. Je weet maar nooit met zo'n conservatief SC en dan moeten de rechtszaken zelf nog beginnen :X

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2024 17:58:12 ]
pi_212321543
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:25 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Is er ook nog een mogelijkheid dat hij wel in beroep gaat waar de supreme court het accepteert, maar dat het vonnis tot de uitspraak van hun blijft staan en dus andere rechtszaken door kunnen gaan?
pi_212321576
quote:

[..]
Het punt is dat zijn toestand niet zorgwekkend is. Het is gewoon een ouwe man. Obama, Bush en CLinton verspraken zich ook. Ik ga me pas zorgen maken als ie echt duidelijk laat merken de weg kwijt te zijn. En dat is nog niet het geval geweest. Nergens niet.

Verder geef ik je helemaal gelijk: Hij is gewoon te oud om nog een keer voor het presidentschap te gaan wat mij betreft en had al lang een jongere opvolger moeten hebben klaargestoomd. Van zijn charisma is weinig over en debattechnisch maakt ie niks meer klaar.

Als ik hem zie functioneren is het wel overduidelijk dat je gewoon met hem kunt communiceren over de staat van de wereld en over details in policies die hij voorstaat. Met de andere kandidaat Trump zie je duidelijk dat dit volstrekt onmogelijk is. Dat maakt voor mij nog steeds het verschil.
pi_212321597
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 18:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Is er ook nog een mogelijkheid dat hij wel in beroep gaat waar de supreme court het accepteert, maar dat het vonnis tot de uitspraak van hun blijft staan en dus andere rechtszaken door kunnen gaan?
Geen idee eigenlijk. Lijkt me niet zolang de SC geen uitspraak heeft gedaan. Overigens verwacht Neal Katyal dat de SC de zaak zal afwijzen omdat deze zo overduidelijk is.

twitter
pi_212321805
quote:
Oh ja, die fijne Republikeinen die áls ze al eens iets onderzoeken, gaan onderzoeken hoe ze bepaalde kiezers zo goed als kunnen verhinderen te gaan stemmen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 6 februari 2024 @ 18:53:27 #72
3928 Ulx
pi_212322003
twitter

Oh...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_212322217
twitter

En natuurlijk MTG:

twitter

En Boebert:

twitter

[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2024 19:34:53 ]
pi_212322599
Mike Johson ziet er nogal verhit uit :D

twitter

En Stephen Miller heeft ook commentaar: FASCISM!

twitter
  dinsdag 6 februari 2024 @ 20:28:11 #75
136 V.
pi_212323645
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zeer zeker. Maar je kunt natuurlijk bezorgd zijn over de mentale gezondheid van Biden, zonder gelijk voor Trump te zijn of zelfs zonder gelijk over Trump te beginnen. Die Pavlovreactie irriteert mij eerlijk gezegd mateloos, als je een keer wat minder positiefs zegt over Biden ben je echt niet gelijk pro-Trump.

Wat betreft Trump heb ik denk ik nog liever een 100% seniele Biden of zelfs een nog niet pratende peuter als president dan hem. Maar dat maakt zulke toch steeds meer voorkomende versprekingen van Biden niet minder zorgwekkend. Eerder zorgwekkender, omdat je tegen Trump hoopt op een sterke kandidaat.
Die 'Pavlov-reactie' is vooral gericht tegen het citeren van een 'krant' die niet valt te betrappen op vergelijkbare berichtgeving over Trump. Nogmaals, het zijn beide oude mannen, en allebei vergissen ze zich en het was fijner als er meer keuze was. Maar ik stoor me al tijden aan het gebrek aan evenwichtige 'fair and balanced' verslaggeving over de flubs van ALLEBEI. Nog los van het feit dat een van beiden ook nog eens een levensgevaarlijke lunatic is. Knetterrrrrrrgek.

[ Bericht 12% gewijzigd door V. op 06-02-2024 20:33:18 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 21:12:32 #76
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212324727
In de tussentijd heeft Jamie Raskin, Marge weer eens heerlijk op de kast gejaagd :D

twitter
pi_212324841
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 21:12 schreef GarlandBriggs het volgende:
In de tussentijd heeft Jamie Raskin, Marge weer eens heerlijk op de kast gejaagd :D

[ twitter ]
“Doe normaal joh” …”neen, doe jijzelf eens normaal”

En de voorzitter grijpt niet in.? Que?
pi_212325450
quote:

[ twitter ]
"How about a mediocre question?"
"No I don't wanna .. I do not want your question!"
"An excellent question?"
"No!"
"A smart question?"
"No my time .."
"An intelligent question?"
"You have no smart or intelligent questions!"

_O-
pi_212325854
quote:

[ twitter ]
Godverdomme dat snotkind is echt zo irritant he :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212326625
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 22:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Godverdomme dat snotkind is echt zo irritant he :')
Van het soort dat echt helemaal geen flikker bijdraagt aan het maken van zinnige wetgeving.Maar wel een enorm ego. Alleen maar bezig met zichzelf te promoten in de media met haar grote bek.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 februari 2024 @ 22:54:29 #81
862 Arcee
Look closer
pi_212326648
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:36 schreef Kijkertje het volgende:
En Stephen Miller heeft ook commentaar: FASCISM!

Bizar inderdaad, als Trump z'n zin niet krijgt dan is het fascisme.

Maar ik neem aan dat dit sowieso tot het SCOTUS uitgevochten gaat worden en dat dat nog maanden op zich zal laten wachten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_212326667
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 22:54 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat dit sowieso tot het SCOTUS uitgevochten gaat worden en dat dat nog maanden op zich zal laten wachten.
Hoeft niet. SCOTUS kan ook afzien van deze zaak en dan is het snel klaar.
pi_212326878
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 23:01 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat mens is gewoon knetter. [ twitter ]
De dommigheid is tenenkrommend :X

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 februari 2024 @ 23:12:16 #86
862 Arcee
Look closer
pi_212326914
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 22:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hoeft niet. SCOTUS kan ook afzien van deze zaak en dan is het snel klaar.
Maar het besluit tot afzien kan ook nog maanden duren.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_212327006
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 23:12 schreef Arcee het volgende:

[..]
Dat zou wel heel raar zijn bij zo'n duidelijke zaak en duidelijk politiek gemotiveerd moeten zijn. Nee denk het niet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 februari 2024 @ 23:19:55 #88
862 Arcee
Look closer
pi_212327016
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 23:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat zou wel heel raar zijn
Welkom in het MAGA-tijdperk.
pi_212327102
quote:

[ twitter ]
Ik zie dat het weer tijd is voor een _O_ voor Jamie Raskin. Het was alweer een paar weken geleden.
Spoilers!
pi_212327114
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 23:19 schreef Arcee het volgende:

[..]
Welkom in het MAGA-tijdperk.
Mwah SCOTUS heeft dankzij figuren als Clarence Thomas al te kampen met een enorme daling in het vertrouwen van het volk. Ik denk niet dat ze zich in dit geval daaraan wagen juist omdat de zaak zo overduidelijk is. Er valt weinig meer over na te denken, het Hof van Beroep heeft het allemaal al voorgekauwd.

Neal Katyal over de volgens hem degelijk onderbouwde opinie (57 pag.) van het Hof van Beroep: "It was written with an eye to the Supreme Court to say no"

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2024 03:45:49 ]
pi_212327497
quote:
84s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 22:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Van het soort dat echt helemaal geen flikker bijdraagt aan het maken van zinnige wetgeving.Maar wel een enorm ego. Alleen maar bezig met zichzelf te promoten in de media met haar grote bek.
Dat is, samen met de onmetelijke domheid, nog wel het ergste. Ze is ge(her)kozen, maar er komt ook echt niks uit. Alsof Rutte een motie van wantrouwen indient tegen eigen kabinet omdat hij vind dat de pleeborstels in de toilette niet mooi vind.
pi_212327529
Lol. De Republikeinen zijn nu de eer aan het opeisen voor de groei in werkgelegenheid, banengroei en salarisverhoging waarvan ze al jaren Biden de schuld gaven dat die zo laag waren.

En ze waren toch tegen salarisverhogingen :?

twitter

Hoe krijgt-ie het uit zijn bek 8)7
pi_212327567
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 00:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat is, samen met de onmetelijke domheid, nog wel het ergste. Ze is ge(her)kozen, maar er komt ook echt niks uit. Alsof Rutte een motie van wantrouwen indient tegen eigen kabinet omdat hij vind dat de pleeborstels in de toilette niet mooi vind.
Je zal toch in het district wonen waar de meerderheid van het volk haar gekozen heeft :X
pi_212327742
Hilarisch! Another FAIL! in the House voor Marge's Mayorkas Impeachment resolution _O-

twitter

Dit zou eindelijk de zo begeerde wraak-overwinning worden op de Biden-administratie waar Marge zo naar verlangde :D

214 - 216.Uiteindelijk hebben dus 4 Republikeinen tegengestemd en 1 niet gestemd (Scalise -> ziekenhuis)

Op naar de herkansing! *O* Ze gaan het ongetwijfeld nog eens proberen. Bij Pelosi faalde niets, die wist of ze de stemmen had en anders bracht ze het gewoon niet in stemming. Mike Johnson daarentegen brengt resoluties in stemming die falen terwijl hij nu al min of meer heeft aangekondigd de border bill niet in stemming te zullen brengen waar wél de stemmen voor waren voordat Trump zich ermee begon te bemoeien.

Het Republikeinse Politieke Circus :+

twitter

Het circus tijdens de stemming:

twitter

quote:
Moments before the vote to impeach Homeland Security Secretary Alejandro Mayorkas narrowly failed Tuesday evening, a chaotic scene unfolded on the House floor.

The vote had unexpectedly come to a tie after three Republican lawmakers bucked party lines to vote against the measure. Two of those lawmakers -- Reps. Tom McClintock (R-Calif.) and Ken Buck (R-Colo.) -- had previously said publicly that they would not support the measure. But a third, Rep. Mike Gallagher (R-Wis.) had stayed mum about how he would vote.

Gallagher ultimately voted no and, minutes later, the vote arrived at a 215-215 tie.

Soon, the Wisconsin Republican was swarmed on the House floor by his colleagues, who engaged in an apparent last-ditch attempt to change his mind. Rep. Marjorie Taylor Greene (R-Ga.) was spotted shouting at Gallagher. She was soon joined by Rep. Mark Green (R-Tenn.), the chairman of the Homeland Security Committee and one of the staunchest advocates of impeaching Mayorkas, and Rep. Jodey Arrington (R-Tex.), who animatedly tried to persuade Gallagher to flip his vote.

Gallagher stood listening with his arms folded across his chest as he intermittently gesticulated and shook his head. He was unmoved.

Meanwhile, Democrats shouted "Order! Order" in unison to bring the tied vote to a close. After a few minutes of commotion, Rep. Blake D. Moore (R-Utah) approached the lectern and changed his yes vote to one against the measure -- a procedural move that allows Republican leadership to potentially bring the measure up for a vote again at a later date.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2024 04:07:45 ]
pi_212327781
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 23:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Mwah SCOTUS heeft dankzij figuren als Clarence Thomas al te kampen met een enorme daling in het vertrouwen van het volk. Ik denk niet dat ze zich in dit geval daaraan wagen juist omdat de zaak zo overduidelijk is. Er valt weinig meer over na te denken, het Hof van Beroep heeft het allemaal al voorgekauwd.

Neal Katyal over de volgens hem degelijk onderbouwde opinie (57 pag.) van het Hof van Beroep: "It was written with an eye to the Supreme Court to say no"
Fwiw Georg Conway denkt dat de rechtszaak in juni kan beginnen *O*

twitter

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2024 03:47:53 ]
pi_212327787
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 00:15 schreef Kijkertje het volgende:
In Arizona heeft een Republikein een 'geniaal' idee: gewoon het stemrecht afschaffen.

[ twitter ]
[..]
In Michigan zijn er nu twee Republikeinen die beweren de rechtmatige voorzitter van de partij te zijn:

[ twitter ]
En in Oregon mogen 10 Republikeinse staats-senatoren (1/3 van het totaal) zich niet meer verkiesbaar stellen:

[ twitter ]
[..]
Oh en landelijk zit Ronna McDaniel op de wip als voorzitter van de RNC.

[ twitter ]

Ze is nog afgereisd naar Mar-a-Lago nadat Trump zich ontevreden over haar uitgelaten heeft in een interview maar het mocht niet baten:

twitter

quote:
The chairwoman of the Republican National Committee, Ronna McDaniel, has told former President Donald J. Trump she is planning to step down shortly after the South Carolina primary on Feb. 24, according to two people familiar with the plans.

Mr. Trump is then likely to promote the chairman of the North Carolina Republican Party, Michael Whatley, as her replacement, according to several people familiar with the discussions. Under the arcana of the committee's rules, however, Mr. Trump cannot simply install someone. A new election must take place, and Mr. Whatley could face internal party dissent.

Ms. McDaniel has faced months of pressure, a campaign from Trump-allied forces to unseat her and growing dissatisfaction and anxiety in the Trump camp about the strained finances of the R.N.C. as the general election cycle begins early.

Mr. Trump likes Mr. Whatley for one overwhelming reason, according to people who have discussed him with the former president: He is "a stop the steal guy," as one of the people described him. He endorses Mr. Trump's false claims about mass voter fraud and Mr. Trump believes he did a good job delivering North Carolina, a 2020 swing state, to him.

Mr. Whatley has baselessly claimed that election security efforts from Republicans in North Carolina stopped Democrats from cheating. He is also currently the general counsel at the Republican National Committee and has endorsed efforts to develop new voting laws.

[..]
pi_212327849
Nog een leuk feitje: de opinie van het Hof van Beroep over de immuniteit van een president is 'per curiam' geschreven wat betekent 'door het Hof'. Niet zoals meestal gebeurt door één van de rechters waar de anderen dan mee instemmen maar door alle drie gezamenlijk.

Volgens Neal Katyal vnl omdat het hier om een historisch belangrijke (en briljant geschreven) opinie gaat maar waarbij mss ook wel meegespeeld kan hebben (of iig het voordeel heeft) dat daarmee voorkomen wordt dat één van de rechters het doelwit van de bedreigingen van Trump's aanhang wordt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2024 05:00:46 ]
pi_212328795
quote:
81s.gif Op maandag 5 februari 2024 21:26 schreef Kijkertje het volgende:
Na Orban is nu Putin aan de beurt:

[ twitter ]
Kameraad Carlson, die praat over journalisme terwijl zijn show in een smaad-zaak werd verdedigd als zijnde 'entertainment'. Ik kijk uit naar het entertainment dat vandaag of morgen online zal komen. Want ik heb nul verwachting dat dit iets anders gaat zijn dan propaganda. "We're not here because we love Vladimir Putin.". Yeah. Right. "Elon Musk heeft beloofd het interview op X te zetten en laten staan." Nee, dat wekt vertrouwen. Tijd voor popcorn.

https://tuckercarlson.com/why-were-in-moscow/
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_212330060
😳 van de pot gerukt. |:(
twitter
  woensdag 7 februari 2024 @ 11:36:30 #100
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212330165
pi_212332058
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 23:01 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat mens is gewoon knetter. [ twitter ]
Dat mens weet waar het geld te halen valt voor haar en de anderen en zal er alles aan doen om het systeem naar een corruptere te veranderen zodat het geld nog makkelijker te halen valt. Die republikeinen zijn niet dom, maar gehaaid en dat ze nu al de functie en macht hebben die ze hebben is een teken dat ze ver kunnen komen.

Trump kon net niet penetreren om er een dictatuur van te maken. En zij denken 'als mohammed niet naar de berg komt, dan komt de berg wel naar mohammed' . Criminele opportunisten.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 februari 2024 @ 14:34:00 #102
3928 Ulx
pi_212332168
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 22:54 schreef Arcee het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 23:12 schreef Arcee het volgende:

[..]
Dat kan Trump vergeten. Zelfs dit SC gaat zich niet zo belachelijk maken.

twitter
  Overall beste user 2022 woensdag 7 februari 2024 @ 19:43:20 #103
3928 Ulx
pi_212336549
twitter

Lijkt me geen onterechte vraag gezien Ginny Thomas' rol in die zaak.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 februari 2024 @ 22:20:42 #104
3928 Ulx
pi_212339612
twitter

Er is blijkbaar ineens geen haast meer bij. Wat een stel clowns.
  woensdag 7 februari 2024 @ 22:29:30 #105
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_212339793
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat mens weet waar het geld te halen valt voor haar en de anderen en zal er alles aan doen om het systeem naar een corruptere te veranderen zodat het geld nog makkelijker te halen valt. Die republikeinen zijn niet dom, maar gehaaid en dat ze nu al de functie en macht hebben die ze hebben is een teken dat ze ver kunnen komen.

Trump kon net niet penetreren om er een dictatuur van te maken. En zij denken 'als mohammed niet naar de berg komt, dan komt de berg wel naar mohammed' . Criminele opportunisten.
Dit.. helaas. Een groot deel van de Amerikaanse samenleving ziet alleen mevrouw Greene praten, en niet de tweets of nieuws items die haar verhaal ontkrachten.

En dat is dus de waarheid voor die mensen. De vraag is vooral: hoeveel mensen. Als het er genoeg zijn wint Trump gewoon weer. Ga er eigenlijk wel vanuit.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Overall beste user 2022 donderdag 8 februari 2024 @ 00:06:46 #106
3928 Ulx
pi_212340918
twitter

Wat een laffe aanval op Melania.
pi_212340990
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 00:06 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Wat een laffe aanval op Melania.
Meneer heeft nog nooit van het 1e Amendement gehoord, begrijp ik.
pi_212346143
Vandaag is de dag dat SCROTUS de kool en Trump spaart, door hen te vrijwaren van uitsluiting office-verkiezingen zoals het 14e amendement regelt.
pi_212354713
Soms is er ook nog goed nieuws uit de VS:

quote:
Famed climate scientist wins million-dollar verdict against right-wing bloggers

The verdict comes amid heightened attacks on scientists working on climate change, vaccines and other issues.

Michael Mann, a prominent climate scientist, won his long-standing legal battle against two right-wing bloggers who claimed that he manipulated data in his research and compared him to convicted child molester Jerry Sandusky, a major victory for the outspoken researcher.

https://www.washingtonpos(...)rs-defamation-trial/
pi_212360557
Je staat als de VS zijnde wel gigantisch voor lul, hier heb je Putin een welbespraakte zeer intelligente president die zonder problemen een 2 uur lang durende interview kan doen met Tucker Carlson waar hij gemakkelijk en duidelijk de zaken uiteen zet.
Aan de andere kant hebben we Biden, die nu al zo ver heen is dat hij denkt dat Mexico grenst aan Gaza en erg trots is dat hij na zijn verkiezing president Mitterand van Duitsland heeft ontmoet.
De volwassenen zijn weer terug in het Witte Huis, helaas is de volwassene in kwestie compleet de weg kwijt en hoort hij thuis in een verzorgingstehuis.
pi_212360997
Zoals verwacht durft de SC Trump niet van het stembiljet te verwijderen. Argument: zoiets kan je niet aan de staten overlaten.

twitter
pi_212361024
twitter

Het hulppakket dat de Republikeinen drie maanden geleden tegenhielden omdat er eerst een oplossing voor het grensprobleem moest komen.

twitter

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 10-02-2024 00:46:00 ]
  vrijdag 9 februari 2024 @ 17:03:17 #116
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_212361046
Carlson perspectief op het interview is ook wel opmerkelijk

quote:
“I’m not exactly sure what I thought of the interview. … It’s going to take me a year to decide what that was,” said Carlson in a video published on his website. “Putin is not someone who does a lot of interviews. He is not good at explaining himself. … But he’s clearly spending a lot of time in a world where he doesn’t have to explain himself.”

Carlson said he felt that Putin had not presented his case coherently, but sensed that the Russian leader was “wounded” by the rejection of the West.

Bron
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 9 februari 2024 @ 17:09:25 #117
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_212361101
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:17 schreef Chivaz het volgende:
Je staat als de VS zijnde wel gigantisch voor lul, hier heb je Putin een welbespraakte zeer intelligente president die zonder problemen een 2 uur lang durende interview kan doen met Tucker Carlson waar hij gemakkelijk en duidelijk de zaken uiteen zet.
Aan de andere kant hebben we Biden, die nu al zo ver heen is dat hij denkt dat Mexico grenst aan Gaza en erg trots is dat hij na zijn verkiezing president Mitterand van Duitsland heeft ontmoet.
De volwassenen zijn weer terug in het Witte Huis, helaas is de volwassene in kwestie compleet de weg kwijt en hoort hij thuis in een verzorgingstehuis.
Oké Dimitri Peskov, dank je!
pi_212361161
Het was helemaal geen interview:

twitter

twitter

twitter
pi_212361436
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:58 schreef Kijkertje het volgende:
Zoals verwacht durft de SC Trump niet van het stembiljet te verwijderen. Argument: zoiets kan je niet aan de staten overlaten.

[ twitter ]
States rights! No, not those rights!

En wat is de federale regelgeving om op het stembiljet te staan?
pi_212361444
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 17:17 schreef Kijkertje het volgende:
Het was helemaal geen interview:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
This is my shocked face.

Carlson laat zich willen en wetens misbruiken voor Russische propaganda, niks nieuws, natuurlijk, alleen vroeger kreeg hij er beter voor betaald, dacht ik.
pi_212361717
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 17:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
States rights! No, not those rights!

En wat is de federale regelgeving om op het stembiljet te staan?
Volgens de Grondwet mag een insurrectionist geen president zijn. Maar ja een insurrectie is een breed begrip, de staten gaan dat dan te pas en te onpas wederzijds toepassen en dat zou een 'daunting consequence' zijn! Aldus 'de wijsheid' van Justice Roberts.

quote:
In very quick order, I would expect ... that a goodly number of states will say, ‘Whoever the Democratic candidate is, you’re off the ballot,’ and others, for the Republican candidate, ‘You’re off the ballot,’ and it will come down to just a handful of states that are going to decide the presidential election. That’s a pretty daunting consequence.

Bron
Blijkbaar is het geen 'daunting consequence' als een insurrectionist als Trump herkozen wordt.
pi_212361877
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 18:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Volgens de Grondwet mag een insurrectionist geen president zijn. Maar ja een insurrectie is een breed begrip, de staten gaan dat dan te pas en te onpas wederzijds toepassen en dat zou een 'daunting consequence' zijn! Aldus 'de wijsheid' van Justice Roberts.
[..]
Blijkbaar is het geen 'daunting consequence' als een insurrectionist als Trump herkozen wordt.
Dat is een andere vraag.

Ik denk dat er wel wat voor te zeggen is dat er niet een lappendeken ontstaat of iemand al dan niet gediskwalificeerd is voor 1 federale positie voor alle staten tezamen waar de definitie betrekkelijk vaag is. Hoe je dat op moet lossen is een tweede, maar dat zouden ze dan wel aan moeten geven lijkt me... het is niet te hopen dat ze vinden dat het bij wet geregeld moet worden.
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 februari 2024 @ 19:33:58 #123
3928 Ulx
pi_212362495
twitter
pi_212362715
Overigens ook wel apart dat Biden niet vervolgd gaat worden. De reden daarvoor is dat de oude bok te oud bevonden is en nogal vergeetachtig is. Bijzonder voor de meest populaire president aller tijden waar medisch echt helemaal niets op aan te merken is.
Corruptie of is het de waarheid? We zullen het nooit weten, althans misschien over een aantal jaar wanneer het een en ander verteld gaat worden door mensen die dagelijks met hem werken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 februari 2024 @ 19:59:13 #125
3928 Ulx
pi_212362924
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:46 schreef Chivaz het volgende:
Overigens ook wel apart dat Biden niet vervolgd gaat worden. De reden daarvoor is dat de oude bok te oud bevonden is en nogal vergeetachtig is. Bijzonder voor de meest populaire president aller tijden waar medisch echt helemaal niets op aan te merken is.
Corruptie of is het de waarheid? We zullen het nooit weten, althans misschien over een aantal jaar wanneer het een en ander verteld gaat worden door mensen die dagelijks met hem werken.
Ach, tijdens het interview met Mueller was Trump 27 keer zijn geheugen kwijt. Dus zeg het maar. Was je held toen aan het liegen of was de man al dement?
pi_212363989
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ach, tijdens het interview met Mueller was Trump 27 keer zijn geheugen kwijt. Dus zeg het maar. Was je held toen aan het liegen of was de man al dement?
De geschiedenis zal ons leren dat de jaren onder Trump de gouden jaren waren wat betreft welvaart. Biden zo seniel als dat hij is en flink gesteund door de media kan het helaas voor de VS niet meer bijbenen. Dat werd pijnlijk duidelijk met het interview van Putin die zonder problemen twee uur aan een stuk boeiend kon vertellen over Rusland, de doelen van Rusland en wat nu precies de reden is waarom Rusland is binnen gevallen.
Volgend jaar zit je bron van obsessie in het Witte Huis. Ik sluit niet uit dat de VS weer de juiste kant op gaat bewegen met betrekking tot het buitenlands beleid en de economie.
De gemiddelde Amerikaan trekt zich godszijdank steeds minder aan van de opinies van figuren in de media en Taylor Swift waar de huidige president op hoopt dat zij het tij kan keren (wat een zwaktebod).
Het zal een mooie comeback story worden geheel in Amerikaanse stijl.
pi_212363999
Waarom citeer je een reactie als je er vervolgens niet op reageert?
pi_212364056
Omdat het kan.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 21:40:49 #129
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212364314

Abacadabra :')
pi_212364371
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 18:37 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat is een andere vraag.

Ik denk dat er wel wat voor te zeggen is dat er niet een lappendeken ontstaat of iemand al dan niet gediskwalificeerd is voor 1 federale positie voor alle staten tezamen waar de definitie betrekkelijk vaag is. Hoe je dat op moet lossen is een tweede, maar dat zouden ze dan wel aan moeten geven lijkt me... het is niet te hopen dat ze vinden dat het bij wet geregeld moet worden.
Je lost het iig niet op door de vraag te negeren wat onder een insurrectie verstaan wordt cq of Trump zich daar schuldig aan heeft gemaakt en dus vervolgens sectie III van het 14e Amendement van toepassing is op hem.

Maar goed de uitspraak is er nog niet .....

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 09-02-2024 23:30:02 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 februari 2024 @ 21:45:14 #131
3928 Ulx
pi_212364386
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:40 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]

Abacadabra :')
Waarom deed hij dat dan niet toen hij in het WH zat?
pi_212364431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:40 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je lijkt vooral gewoon de draad kwijt te zijn. Je leest wat en begint willekeurige dingen te schrijven. Het kan een medisch probleem zijn, dus laat je even nakijken.
Dat moet je toch onderhand wel gewend zijn met Biden in het Witte Huis. Ik weet ieder geval wel dat ik tegen Ulx zit te lullen. Had je nu met Biden gezeten dan had hij gedacht dat hij tegen president Xi uit Marokko zat te lullen.
pi_212364446
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Heeft hij geprobeerd met een Executive Order. Dat werkte niet omdat het tegen de geldende immigratiewetgeving inging.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 21:52:52 #134
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212364511
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk.
pi_212365373
quote:
Volgend jaar zit je bron van obsessie in het Witte Huis
Wel een mooie naam voor een gevangenis :7
Incelfrikandel
pi_212367333
Reactie Andrew Weissmann en Neal Katyal op de totaal ongepaste karakterisering van Biden die Special Counsel Hur in zijn rapport vermeldde:

twitter

Reminder: Trump's AG Bill Barr maakte het Muller-rapport helemaal niet openbaar, gaf er alleen zijn eigen misleidende samenvatting van zodat Trump maandenlang kon roepen dat hij TOTALLY EXONERATED was.

Het verschil tussen Biden/Garland/Muller en Trump/Barr/Hur.

McCabe heeft er ook moeite mee. Er is duidelijk geen grond om Biden te vervolgen maar die boodschap gaat natuurlijk helemaal verkeerd vallen bij de MAGA's dus dan maar Biden denigrerend wegzetten in het rapport. De titel dekt de lading niet en er zijn tegenstrijdigheden in het rapport.

twitter

En itt Trump werkte Biden wel mee:

twitter

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 10-02-2024 07:18:10 ]
  zaterdag 10 februari 2024 @ 06:29:31 #137
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212367354

Good Meurning. :)
pi_212367355
Hoogtepunten Trump-rally vandaag:

twitter

Abortus daarentegen ....

En hij is duidelijk voor open grenzen:

twitter

Vandaag zijn de migranten shoplifters (meestal verkrachters en moordenaars):

twitter

Denkt dat het zaterdag is:

twitter

Als hij niet herkozen wordt gaan 'ze' Pennsylvania een andere naam geven? :o

twitter

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 10-02-2024 06:57:58 ]
pi_212367451
Mitt Romney trapt er niet in en zegt dat ook (itt een hoop Republikeinen die dat ook niet doen maar hun mond houden):

twitter
pi_212367457
Natuurlijk trapt hij er niet in, want geen reelection voor hem. Altijd zulke helden, die republikeinen die geen herverkiezing hebben.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_212367534
quote:
88s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 06:29 schreef Kijkertje het volgende:
Hoogtepunten Trump-rally vandaag:

[ twitter ]
Abortus daarentegen ....

En hij is duidelijk voor open grenzen:

[ twitter ]
Vandaag zijn de migranten shoplifters (meestal verkrachters en moordenaars):

[ twitter ]
Denkt dat het zaterdag is:

[ twitter ]
Als hij niet herkozen wordt gaan 'ze' Pennsylvania een andere naam geven? :o

[ twitter ]
bijzondere is dat Pennsylvania de laatste jaren een influx had aan Dominicaanse immigranten. immigranten die netjes tot staatsburger werden genaturaliseerd en geregistreerd zijn als kiezer. en verrassend velen stemmen Republikeins. Trump gaat die koelkast ontvreemders nog heel hard nodig hebben in november, maar zijn toon matigen ho maar. toch niet veel geleerd van advocaat Mitchel bij scotus

https://www.politico.com/(...)ia-politics-00139944
  zaterdag 10 februari 2024 @ 10:29:35 #142
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212368720
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:34 schreef Chivaz het volgende:
Ik ben laf omdat ik niet in ga op zijn post? Je hebt een vreemde definitie van lef tonen dan.
Ben je anders gedwongen om op een discussieforum als Fok! te moeten posten?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_212374340
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:44 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je lost het iig niet op door de vraag te negeren wat onder een insurrectie verstaan wordt cq of Trump zich daar schuldig aan heeft gemaakt en dus vervolgens sectie III van het 14e Amendement van toepassing is op hem.

Maar goed de uitspraak is er nog niet .....
Als de menigte zich schuldig heeft gemaakt aan insurrectie, is Trump schuldig aan het tweede deel van artikel 3: «giving aid and comfort » valt nauwelijks te ontkennnen.
pi_212374860
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 19:18 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Als de menigte zich schuldig heeft gemaakt aan insurrectie, is Trump schuldig aan het tweede deel van artikel 3: «giving aid and comfort » valt nauwelijks te ontkennnen.
Maar toch lees je helaas bijna overal, naar aanleiding van uitspraken van die rechters, dat hij waarschijnlijk gewoon verkiesbaar zal blijven.
pi_212374927
Wat maakt het uit of Trump op het biljet staat in die staten? De Biden campagne moet zich eens gaan focussen op fatsoenlijk campagne voeren. Trump verslaan kan niet zonder.
pi_212376322
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 20:05 schreef MoreDakka het volgende:
Wat maakt het uit of Trump op het biljet staat in die staten? De Biden campagne moet zich eens gaan focussen op fatsoenlijk campagne voeren. Trump verslaan kan niet zonder.
Trump is sinds 2016 steeds verslagen, weet je nog die voorspelde red wave van 2022? Die slechts een rimpeling was. Bijna iedereen die Trump na 2016 heeft gesteund, heeft verloren!

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 10-02-2024 22:00:22 ]
pi_212377682
Hoe zou Biden er uit zien met een bril? Volgens mij zou het hem goed doen, zijn leeftijd valt niet te ontkennen, maar ik denk dat hij er zonder die knijpende bijziende ogen beter uit zou zien. Kan iemand een serie Bidens met bril fotoshoppen? Ik kan dat niet, maar heeft Bidens team er nou nooit aan gedacht dat een bril hem juist goed zou doen?
pi_212378398
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoe zou Biden er uit zien met een bril? Volgens mij zou het hem goed doen, zijn leeftijd valt niet te ontkennen, maar ik denk dat hij er zonder die knijpende bijziende ogen beter uit zou zien. Kan iemand een serie Bidens met bril fotoshoppen? Ik kan dat niet, maar heeft Bidens team er nou nooit aan gedacht dat een bril hem juist goed zou doen?
Niet echt wat je bedoelt waarschijnlijk, maar voor wat het waard is loopt hij wel geregeld met zonnebril.

Edit: Ah hier eentje met bril, niet gephotoshopped ofzo:

pi_212378464
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:32 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hij loopt wel geregeld met zonnebril.

[ afbeelding ]
Ja, maar wat hebben die oudere Amerikanen toch met brillen? Ik ken in Nederland geen enkele 70- plusser zonder bril. Ik krijg van dat geknijp van Biden plaatsvervangd oogpijn. Het al dan niet een bril dragen schijnt in Amerika echt een ding te zijn.
Hij ziet er met bril toch best goed uit?

[ Bericht 1% gewijzigd door la_perle_rouge op 10-02-2024 22:50:05 ]
pi_212378579
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:35 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ja, maar wat hebben die oudere Amerikanen toch met brillen? Ik ken in Nederland geen enkele 70- plusser zonder bril. Ik krijg van dat beknijp van Biden plaatsvervangd oogpijn. Het al dan niet een bril dragen schijnt in Amerika echt een ding te zijn.
Hij ziet er met bril toch best goed uit?
Ja, ik weet ook niet. Op die foto staat het hem wel denk ik. Het is best wisselend als ik zo even wat mensen langs ga: Trump zie je niet vaak, wel nodig om te lezen. McConnell wel, Schumer ook, Sanders ook, Romney niet.
pi_212378696
De drie D’s voor trump lovers:
twitter
  zaterdag 10 februari 2024 @ 22:50:21 #152
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_212378807
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De geschiedenis zal ons leren dat de jaren onder Trump de gouden jaren waren wat betreft welvaart. Biden zo seniel als dat hij is en flink gesteund door de media kan het helaas voor de VS niet meer bijbenen. Dat werd pijnlijk duidelijk met het interview van Putin die zonder problemen twee uur aan een stuk boeiend kon vertellen over Rusland, de doelen van Rusland en wat nu precies de reden is waarom Rusland is binnen gevallen.
Volgend jaar zit je bron van obsessie in het Witte Huis. Ik sluit niet uit dat de VS weer de juiste kant op gaat bewegen met betrekking tot het buitenlands beleid en de economie.
De gemiddelde Amerikaan trekt zich godszijdank steeds minder aan van de opinies van figuren in de media en Taylor Swift waar de huidige president op hoopt dat zij het tij kan keren (wat een zwaktebod).
Hitler, dat was pas een kerel. Weet je nog die snelwegen?
  zondag 11 februari 2024 @ 00:00:48 #153
136 V.
pi_212380264
Och, niets aan de hand. Alleen maar een Amerikaanse presidentskandidaat die Rusland aanmoedigt om Europa aan te vallen...
twitter
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 11 februari 2024 @ 00:02:23 #154
38496 Perrin
pi_212380290
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 00:00 schreef V. het volgende:
Och, niets aan de hand. Alleen maar een Amerikaanse presidentskandidaat die Rusland aanmoedigt om Europa aan te vallen...[ twitter ]
Geniet van de dagen die je nog hebt..
pi_212380844
quote:
Och, niets aan de hand. Alleen maar een Amerikaanse presidentskandidaat die Rusland aanmoedigt om Europa aan te vallen...[ twitter ]
Ik zag het net. Wat een achterlijkheid. And the crowd goes wild...
pi_212382258
Veel commentaar ook op de uitspraak van trump”waar is Haley’s husband”…
Die is als militair op uitzending.

En toen dacht ik: waar is Melania?en ‘bone spurs’…
pi_212382359
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Hitler, dat was pas een kerel. Weet je nog die snelwegen?
De grootste progressieve leider aller tijden.
pi_212383349
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 07:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De grootste progressieve leider aller tijden.
?? Niet de meest moordzuchtige conservatieve rechtsnationalist ?
  Overall beste user 2022 zondag 11 februari 2024 @ 10:13:31 #159
3928 Ulx
pi_212383476
quote:
Laten we voor de zekerheid maar een atoombom gaan bouwen.
pi_212383559
Naast De Zaak Swift heeft de GOP een nieuw angst-visioen. Dat Joe Biden in de zomer geloosd wordt of vanwege gezondheidsredenen opzij stapt voor... Michelle Obama

https://www.politico.com/(...)ominee-swap-00140209
pi_212384468
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Trump is sinds 2016 steeds verslagen, weet je nog die voorspelde red wave van 2022? Die slechts een rimpeling was. Bijna iedereen die Trump na 2016 heeft gesteund, heeft verloren!
Zal best. Maar het is nu 2024 en Trump is weer helemaal terug. Terugkijken heeft geen zin meer. Biden is ouder en zijn campagne doet het belabberd op dat gebied.

Gelukkig is hij nu wel eindelijk begonnen met het toespreken van de groep die hem weer president kan maken: arme blanken in de swing states zoals Michigan.
  zondag 11 februari 2024 @ 12:14:00 #162
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_212385062
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 11:40 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Zal best. Maar het is nu 2024 en Trump is weer helemaal terug. Terugkijken heeft geen zin meer. Biden is ouder en zijn campagne doet het belabberd op dat gebied.

Gelukkig is hij nu wel eindelijk begonnen met het toespreken van de groep die hem weer president kan maken: arme blanken in de swing states zoals Michigan.
Trump is terug? Op Twitter?
Moet je eens vragen aan Trump hoe hij denkt over Hillary en de verkiezingen in 2020. Terugkijken is het enige dat Trump kan. Mentaal is Trump sinds zijn 14e niet meer ouder geworden.

De arme blanken zullen wel persoonlijk aangesproken voelen dat Rusland andere landen wel mag aanvallen. Die willen vast wel meer internationale instabiliteit.
Géén kloon van tvlxd!
pi_212385193
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 12:14 schreef Montov het volgende:

[..]
Trump is terug? Op Twitter?
Moet je eens vragen aan Trump hoe hij denkt over Hillary en de verkiezingen in 2020. Terugkijken is het enige dat Trump kan. Mentaal is Trump sinds zijn 14e niet meer ouder geworden.

De arme blanken zullen wel persoonlijk aangesproken voelen dat Rusland andere landen wel mag aanvallen. Die willen vast wel meer internationale instabiliteit.
Tja dit soort dom geneuzel is precies waarom Trump won in 2016. De Biden campagne had in 2020 wel door dat dit niet zou werken. Hopelijk hebben ze die les niet vergeten in de afgelopen 4 jaar.
  zondag 11 februari 2024 @ 13:09:14 #164
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_212385553
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 12:22 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Tja dit soort dom geneuzel is precies waarom Trump won in 2016. De Biden campagne had in 2020 wel door dat dit niet zou werken. Hopelijk hebben ze die les niet vergeten in de afgelopen 4 jaar.
Waar heb je nu weer last van?
Géén kloon van tvlxd!
pi_212385571
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jezus man, Taylor Swift conspiracies hier herhalen? Dan ben je totaal van het padje, hoor. Echt, heel triest.
pi_212385589
Nu ja, het is nu toch wel heel duidelijk, een stem voor Trump is een stem voor Poetin.
pi_212385749
Grappig toch hè, eerst zie je bepaalde users helemaal niet en naarmate de verkiezingen dichterbij komen zijn ze er ineens weer, wat gek nou ;)
pi_212386134
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 10:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
?? Niet de meest moordzuchtige conservatieve rechtsnationalist ?
Welnee, als Hitler nu had geleefd had hij zo bij Volt of D66 op de lijst kunnen staan.
We hebben zelfs een reïncarnatie van Hitler in het Europees parlement zitten. Guy Verhofstadt ik vind de gelijkenis treffend, alleen het snorretje ontbreekt nog.
pi_212386141
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 13:29 schreef Sabata het volgende:
Grappig toch hè, eerst zie je bepaalde users helemaal niet en naarmate de verkiezingen dichterbij komen zijn ze er ineens weer, wat gek nou ;)
Ik vind de inhoud van de berichten van om het even welke user een betere aanleiding om mogelijke geschillen of meningsverschillen te beslechten.
Ik kom hier maar heel weinig, en ik behoud mij het recht voor om in de nabije toekomst wat vaker te 'verschijnen'. Ik hoop maar dat zulks is toegestaan.

Sektarisch gedrag komt helaas bij heel veel internetplatforms voor.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_212386163
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Welnee, als Hitler nu had geleefd had hij zo bij Volt of D66 op de lijst kunnen staan.
Zondagen op Fok blijven toch wel genot.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_212386181
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
ach soooooooo je bent aan het trollen..
pi_212386212
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
ach soooooooo je bent aan het trollen..
Nee helemaal niet, Hitler was groot voorstander van een schoon landschap en het milieu. Ook een groot voorstander van een verenigd Europa onder Duits bevel. Censuur en een ministerie van de waarheid waren ook wel ideeën waar Hitler voor te porren was net zoals Guy Verhofstadt en zijn fractie. Het is helaas wat het is.
pi_212386280
Ieder uur worden de meest idiote uitspraken van trump herhaald op cnn. Met ook een disclaimer-tje over de nonsens die wordt uitgebraakt.

Met de journalist Acyn, die continu kijkt naar fox en bekritiseert, heb ik intens meelij dat hij die drek weet aan te horen EN bewonder dat hij zijn gezonde kritische verstand weet te bewaren.
  zondag 11 februari 2024 @ 15:06:56 #174
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212386867
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ook een groot voorstander van een verenigd Europa onder Duits bevel.
Tja, zo kun je het ook zeggen 8)7

Mijn god, wat hebben sommigen weinig geleerd van de afgelopen 100 jaar...ik snap nu ook waarom je Orange Feeblebrain zo geweldig vindt o|O
pi_212387174
quote:
5s.gif Op zondag 11 februari 2024 13:09 schreef Montov het volgende:

[..]
Hij bedoelt dat je geen verkiezingen gaat winnen door steun aan Rusland te linken aan huiskleur. Of eigen überhaupt een campagne voeren over huiskleur.
Incelfrikandel
pi_212387797
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:18 schreef AnneX het volgende:
Ieder uur worden de meest idiote uitspraken van trump herhaald op cnn. Met ook een disclaimer-tje over de nonsens die wordt uitgebraakt.
Wederom helpen de media gratis mee aan der herverkiezing van Trump. Ik mis een beetje een CNN die ook regelmatig rapporteert als er weer eens een succes is behaald dankzij Biden. Het regent immers economisch goed nieuws.

Als Fox alleen maar uitzendt dat het kut gaat in de VS en Trump's rally's herhaalt en CNN doet hetzelfde...tja, over eenzijdig mediadieet van alle Amerikanen gesproken... Herhaling van zetten van 2016 waar CNN liever een leeg podium van Trump in beeld bracht dan een rally van Sanders of HIllary.
pi_212387913
Yep.

"It is happening again."

Trump 2024. *O*

"I'm tired.
I'm tired, and it's a lot of baloney."
  zondag 11 februari 2024 @ 16:14:49 #178
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212388000
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 13:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Jezus man, Taylor Swift conspiracies hier herhalen? Dan ben je totaal van het padje, hoor. Echt, heel triest.
Wat een armoe ook, als je ook maar iets verder denkt lach je je kapot waar deze mensen zich druk om maken. Ze willen dat mensen alleen kunnen stemmen als men zich registreert, zij roept op om je te laten registreren en velen geven daar blijkbaar hun gehoor aan. Dan heeft men toch juist wat men wil? Maar nee, op de een of andere manier is dat ineens een politieke vijand...
  zondag 11 februari 2024 @ 16:17:24 #179
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212388037
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:03 schreef Toby56 het volgende:
Sektarisch gedrag komt helaas bij heel veel internetplatforms voor.
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 16:09 schreef Toby56 het volgende:
Yep.

"It is happening again."

Trump 2024. *O*

"I'm tired.
I'm tired, and it's a lot of baloney."
pi_212388088
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 16:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[..]

lol

(En in het ECHTE leven!)
pi_212388173
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 16:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wat een armoe ook, als je ook maar iets verder denkt lach je je kapot waar deze mensen zich druk om maken. Ze willen dat mensen alleen kunnen stemmen als men zich registreert, zij roept op om je te laten registreren en velen geven daar blijkbaar hun gehoor aan. Dan heeft men toch juist wat men wil? Maar nee, op de een of andere manier is dat ineens een politieke vijand...
Nou, het ligt toch wel wat ingewikkelder, hoor.
Als Biden-pion Taylor Swift oproept om je te registreren, dan weet je zeker dat de verkiezingen "rigged" zullen zijn.

Dus als Trump wint, dan is de overwinning eigenlijk niet groot genoeg.
En als hij verliest, nou ja, dan is bekend waar het aan ligt.

Zo zit je altijd goed, bij de Trump-sekte GOP.
pi_212388790
😳 onderstaand kwam ik ook nog tegen 8)7

Diane S. Baker
@dianesbaker1
·
18 u
If he wins the GOP nomination, he will be granted access to the US Intel by July 18.

Be warned. US could protect itself., or not.

Brin: twitter
pi_212389951
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 16:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat was 4 jaar geleden dat ze daartoe opriep en haar concerten ruimte gaven voor registratie. Ze heeft nooit gezegd wie zij steunde, volgens mij.
  zondag 11 februari 2024 @ 18:41:48 #184
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212390504
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 18:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat was 4 jaar geleden dat ze daartoe opriep en haar concerten ruimte gaven voor registratie. Ze heeft nooit gezegd wie zij steunde, volgens mij.
Lijkt niet op Ted Nugent of Kid Rock = librul. :)
pi_212390603
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 18:41 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Lijkt niet op Ted Nugent of Kid Rock = librul. :)
Da's waar, ze heeft niet gedreigd een President te vermoorden.
pi_212391475
Wat is dit nu weer?

Trump gets access to sealed documents on witness threats in Mar-a-Lago case

The exhibit was a point of contention because it detailed a series of threats made against a witness who could testify against the former president at trial, and the matter is the subject of a criminal investigation by a US attorney’s office. Prosecutors had wanted to withhold it from Trump’s lawyers.

..... :{

Edit: ahaaa "But the presiding US district judge Aileen Cannon"...duidelijk.
  zondag 11 februari 2024 @ 19:58:46 #187
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212391667
twitter

En te bedenken dat we nog 9 maanden waanzin van dit figuur voor de kiezen krijgen.
Ik vind het altijd wel grappig als hij zichzelf in de zeik zet, maar ik ben ook heel benieuwd hoe ver hij gaat. Ik denk nu af en toe al....dit gaat je geheid kiezers kosten :D maar hij is nog niet eens halverwege...hij zit nog in de primaries :D

Ik denk echt dat hij vol-le-dig ontspoort de komende tijd...waanzinnig door zijn narcisme, cognitieve achteruitgang en de pep...
  zondag 11 februari 2024 @ 22:03:15 #188
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212393690
  zondag 11 februari 2024 @ 22:10:04 #189
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_212393776
Trump blijft de arme blanken in Michigan persoonlijk aanspreken met zijn holy war tegen Taylor Swift

quote:
I signed and was responsible for the Music Modernization Act for Taylor Swift and all other Musical Artists. Joe Biden didn’t do anything for Taylor, and never will. There’s no way she could endorse Crooked Joe Biden, the worst and most corrupt President in the History of our Country, and be disloyal to the man who made her so much money. Besides that, I like her boyfriend, Travis, even though he may be a Liberal, and probably can’t stand me!
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/111913990846366079
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 11 februari 2024 @ 23:22:07 #190
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212394711
quote:
Hoe ziek in je hoofd moet je zijn om dit soort waanzin te geloven? Doodleuk op FOX News vertellen dat Taylor Swift een Pentagon asset is die Biden aan de macht moet houden en daarin geloven...echt hoor, dan heb je ze niet op een rijtje.

Natuurlijk wel negeren dat de Republikeinen normaliter dol zijn op beroemdheden die hun kandidaten steunen, natuurlijk. Weten we het nog, Clint Eastwood on stage met de lege stoel?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2024 23:37:22 ]
pi_212395692
Geniaal plan weer. Uiteraard uit de koker van Stephen Miller. Gewoon troepen uit rode staten inzetten om migranten in blauwe staten als ze niet mee willen werken met het oppakken en deporteren van mijoenen migranten.

twitter
pi_212396170
twitter

komt allemaal goed
pi_212396211
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2024 06:34 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

komt allemaal goed
Zeker weten!

twitter

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 12-02-2024 07:17:30 ]
  maandag 12 februari 2024 @ 08:39:40 #195
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212396744
twitter

Even een Bud Light wegtikken! Alles voor de MAGA-traantjes!
pi_212396768
Wel prachtig dat er op die tweet van Biden nogal wat ZIEDENDE reacties zijn van maga-figuren (bots?) die met een waas voor de ogen en met gebalde vuisten op de toetsen aan het rammen zijn. _O-
pi_212397753
quote:
[ twitter ]

komt allemaal goed
Daar is inderdaad niet heel erg over nagedacht, godsamme _O- :{
Kun je nog meer een devilish face geven...
  maandag 12 februari 2024 @ 10:36:34 #198
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_212397869
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_212397871
quote:
81s.gif Op maandag 12 februari 2024 03:08 schreef Kijkertje het volgende:
Geniaal plan weer. Uiteraard uit de koker van Stephen Miller. Gewoon troepen uit rode staten inzetten om migranten in blauwe staten als ze niet mee willen werken met het oppakken en deporteren van mijoenen migranten.

[ twitter ]
Tja, je bent een nazi of je bent het niet.

En je kan aan iemands huidskleur zien of ze illegaal zijn, toch?
pi_212398156
quote:
[ twitter ]

komt allemaal goed
Perfecte respons van Biden's team.
pi_212398192
quote:
5s.gif Op zondag 11 februari 2024 13:09 schreef Montov het volgende:

[..]
Kun je niet lezen? Biden's campagne heeft een aantal grote problemen die niets met Trump te maken hebben.
pi_212399292
bummer
Swift heeft dus niet in het stadion of daarna opgeroepen niet op Trump te stemmen ?
Ze zit dus wel in een pro-trumpcomplot :R
  maandag 12 februari 2024 @ 13:47:00 #203
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_212399910
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 12:50 schreef Bluesdude het volgende:
bummer
Swift heeft dus niet in het stadion of daarna opgeroepen niet op Trump te stemmen ?
Ze zit dus wel in een pro-trumpcomplot :R
Ja de MAGA-hoek heeft dat dus maar mooi weer voorkomen, de helden :')
Robert Moog died for our synths
pi_212400223
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 10:25 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Daar is inderdaad niet heel erg over nagedacht, godsamme _O- :{
Kun je nog meer een devilish face geven...
oh maar die afbeeldingen kom je al meer dan een jaar tegen. Dat was dat hele verhaal dat je geen F*ck Joe Biden meer mocht zeggen als GOP supporters. dus maakten ze er Lets go Brandon van. een slimmerd in Biden zijn campagne team creëerde toen Dark Brandon, het alterego van Joe dat zo de schurk in de Watchmen comic van Alan Moore had kunnen voorstellen
pi_212400276
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:18 schreef Sabata het volgende:

[..]
oh maar die afbeeldingen kom je al meer dan een jaar tegen. Dat was dat hele verhaal dat je geen F*ck Joe Biden meer mocht zeggen als GOP supporters. dus maakten ze er Lets go Brandon van. een slimmerd in Biden zijn campagne team creëerde toen Dark Brandon, het alterego van Joe dat zo de schurk in de Watchmen comic van Alan Moore had kunnen voorstellen
:') daar komt Dark Brandon helemaal niet vandaan joh. Uit de koker van een team van Biden.

Ze hebben het wel netjes opgepakt als een soort van geuzennaam. Of geuzenmeme :+

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2024 14:28:51 ]
pi_212400339
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 13:47 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Ja de MAGA-hoek heeft dat dus maar mooi weer voorkomen, de helden :')
Wat ik grappig vind is dat hier in dit topic en op heel FOK! dan weer een Amerikaanse groep mensen zo vaak voorbij komt als de grote vijanden.

Maga en Trump. Vermakelijk om te zien :)
pi_212400380
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:24 schreef aTypisch het volgende:

[..]
:') daar komt Dark Brandon helemaal niet vandaan joh. Uit de koker van een team van Biden.

Ze hebben het wel netjes opgepakt als een soort van geuzennaam. Of geuzenmeme :+
Je bent verkeerd geinformeerd, het komt niet van Biden af, ze hebben het wel weten te draaien in het voordeel van Biden

https://www.vox.com/cultu(...)-confusing-explained
pi_212400390
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je bent verkeerd geinformeerd, het komt niet van Biden af, ze hebben het wel weten te draaien in het voordeel van Biden

https://www.vox.com/cultu(...)-confusing-explained
Wat staat er in de post die je quote?

Begin bij de eerste zin. Je kunt het, begrijpend lezen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2024 14:37:09 ]
pi_212400512
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Wat staat er in de post die je quote?

Begin bij de eerste zin. Je kunt het, begrijpend lezen.
Daar staat dat het bij Biden vandaan komt. En ik quote: "Uit de koker van een team van Biden." Wat begrijp ik daar verkeerd aan?
  maandag 12 februari 2024 @ 14:59:17 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212400634
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Daar staat dat het bij Biden vandaan komt. En ik quote: "Uit de koker van een team van Biden." Wat begrijp ik daar verkeerd aan?
Hij/zij stelt dat het NIET uit de koker van Biden komt: "Daar komt het helemaal niet vandaan joh".
pi_212400818
voor zover ik had begrepen begon de memr bij rechts als code voor f*ck Joe Biden. vervolgens heeft Bidens team het geadopteerd als dark brandon. klopt dat niet?
pi_212401190
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hij/zij stelt dat het NIET uit de koker van Biden komt: "Daar komt het helemaal niet vandaan joh".
wel weer gelachen, ouwe tijgert
  maandag 12 februari 2024 @ 15:55:11 #213
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_212401344
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Wat ik grappig vind is dat hier in dit topic en op heel FOK! dan weer een Amerikaanse groep mensen zo vaak voorbij komt als de grote vijanden.

Maga en Trump. Vermakelijk om te zien :)
ok, bedankt voor de hilarische toevoeging dan maar..
Robert Moog died for our synths
pi_212402458
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:09 schreef Sabata het volgende:
voor zover ik had begrepen begon de memr bij rechts als code voor f*ck Joe Biden. vervolgens heeft Bidens team het geadopteerd als dark brandon. klopt dat niet?
De meme ontstond tijden een nascar race. Brandon Brown had die race gewonnen en tijdens het interview na de race riep het publiek op de achtergrond "fuck Joe Biden". De NBC interviewster maakte daar "lets go Brandon" van en zo is de meme ontstaan.

pi_212402555
Wat is dit waard als het zo ver komt dat tfg aantreedt en de verraders in zijn team aan de touwtjes (gaan) trekken.
twitter
pi_212402800
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 17:55 schreef AnneX het volgende:
Wat is dit waard als het zo ver komt dat tfg aantreedt en de verraders in zijn team aan de touwtjes (gaan) trekken.
[ twitter ]
Dan is het terugtrekken van die wet vrijwel onmogelijk omdat daar een tweederde meerderheid voor nodig is.
  Overall beste user 2022 maandag 12 februari 2024 @ 18:45:46 #217
3928 Ulx
pi_212403128
De republikeinen zijn Trump blijkbaar zat. Verrassend ontwikkeling is dat wel als je het mij vraagt.

twitter
  maandag 12 februari 2024 @ 19:00:15 #218
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212403299
Wie zijn die mensen achter dit account? Op een tweet van vorige week na behoorlijk inactief geweest.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_212403339
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2024 19:00 schreef Gunner het volgende:
Wie zijn die mensen achter dit account? Op een tweet van vorige week na behoorlijk inactief geweest.
officieel GOP account met een grapjen

beetje in dezelfde stijl als die biden met laser eyes

de meme wars zijn begonnen!!
pi_212403979
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 18:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dan is het terugtrekken van die wet vrijwel onmogelijk omdat daar een tweederde meerderheid voor nodig is.
So what. Democratie is stuk dan.
pi_212404099
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 18:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is leuk, maar als de president de troepen niet een opdracht geeft om wat te doen vrees ik dat er niet veel zal gebeuren en is het de facto een terugtrekking uit het verdrag.
  Overall beste user 2022 maandag 12 februari 2024 @ 19:51:52 #222
3928 Ulx
pi_212404120
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2024 19:00 schreef Gunner het volgende:
De Republikeinen in het Huis.
  maandag 12 februari 2024 @ 20:30:28 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212404747
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 18:45 schreef Ulx het volgende:
De republikeinen zijn Trump blijkbaar zat. Verrassend ontwikkeling is dat wel als je het mij vraagt.

[ twitter ]
_O-
Kennelijk hebben ze niet door dat ze het ook over Trump hebben |:(
pi_212405504
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2024 08:42 schreef xpompompomx het volgende:
Wel prachtig dat er op die tweet van Biden nogal wat ZIEDENDE reacties zijn van maga-figuren (bots?) die met een waas voor de ogen en met gebalde vuisten op de toetsen aan het rammen zijn. _O-
Zo hebben ze het van de oranje leider geleerd.
pi_212407455
Daar is-ie dan:

twitter

twitter

Handige uitleg wat de vervolgstappen kunnen zijn:

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 13-02-2024 05:30:55 ]
pi_212407521
Goed stuk over het interview met Putin met zijn verdraaide versie van de geschiedenis:

twitter

quote:
Putin's deep dive into Russian and Ukrainian history--the "30 seconds"-turned-25 minutes, complete with a folder of supporting documents translated from Old Church Slavonic--occasioned as much derision in the independent Russian media as they did in the United States. It was "very irresponsible" of Putin to start in the ninth century and not in the Mesozoic era, with the separation of continents and the descent of man, quipped journalist Maria Pevchikh. Others said Carlson's face as Putin spoke looked like that of someone stuck on a long train trip next to a slightly looney fellow passenger who just won't shut up. But there was also some serious discussion of the distortions in Putin's version of history. Alexei Venediktov, the former editor-in-chief of Ekho Moskvy radio, pointed out that while seventeenth-century Ukrainian Cossack warlord Bohdan Khmelnytsky really did petition the Russian tsar to take Ukraine under his protection--as per those documents in Putin's folder--the wily Khmelnytsky conducted similar negotiations with the king of the Polish-Lithuanian Commonwealth and the Turkish sultan, playing them against each other for a better deal. In other words: there should have been two more folders for full context.

But most independent commentators, both Russian and Ukrainian, were more interested in a much more recent part of Putin’s trip down false memory lane: the claim that Poland started World War II by provoking Adolf Hitler into an invasion. This bizarre and victim-blaming version of history smacks unmistakably of Nazi apologetics; indeed, an opposition politician in Russia has already sent a complaint to the Russian Investigative Committee asking that Putin be charged with “rehabilitation of Nazism.” (Of course, we all know that the complainer is far more likely to be in trouble than Putin himself.) The parallel to Putin’s claim that he was left with no choice but to invade Ukraine is obvious.

“It’s one thing to do your own exposés of globalist conspiracies, and another to find yourself attending an alternative history lecture from Putin in the role of student,” noted TV-Rain host Mikhail Fishman, who knows enough about Carlson’s history to peg him as a conspiracy theorist, in his own sarcastic analysis of the interview. Fishman also mentioned a conspiracy theory about Carlson himself: namely, the rumor that he was in Moscow on a special mission for Donald Trump and had an off-camera conversation with Putin playing emissary rather than journalist. Fishman didn’t necessarily credit this story, but he suggested that Putin almost certainly sees Carlson as “the same as Trump,” or a Trump stand-in. Along the same lines, Russian journalist Igor Yakovenko, a former Duma deputy and general secretary of the Russian Union of Journalists, told the Ukrainian Freedom Channel that Carlson’s visit and the Putin interview was unquestionably meant to boost Trump’s electoral chances for 2024 and to sink any congressional deal that would include aid to Ukraine. Yakovenko sees Trump, Carlson, and Putin as the unholy trinity of this story—or, with Elon Musk (who assiduously promoted the interview), an unholy quadrinity.
Polen heeft volgens Putin dus WWII veroorzaakt. Hadden ze Hitler maar niet moeten provoceren! Daardoor werd Hitler wel gedwongen om Polen binnen te vallen!

Goh komt me bekend voor :X

Ook wel opvallend dat Trump vlak daarna tijdens een rally met zijn controversiele uitspraak komt waarbij hij Putin aanmoedigt lekker zijn gang te gaan in NATO-landen als ze hun 'rekening' niet betalen. Hij denkt blijkbaar nog steeds dat de NATO rekeningen stuurt of zo.

quote:
I would not protect you. In fact, I would encourage them to do whatever the hell they want. You've got to pay. You've got to pay your bills.
Het is gewoon Trump's nieuwe variant op 'Russia, if you're listening'. En zijn volgvolk klapt en juicht 8)7

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 13-02-2024 06:08:05 ]
pi_212407581
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 05:02 schreef Kijkertje het volgende:
Goed stuk over het interview met Putin met zijn verdraaide versie van de geschiedenis:

[ twitter ]
[..]
Polen heeft volgens Putin WWII veroorzaakt. Hadden ze Hitler maar niet moeten provoceren! Daardoor werd Hitler wel gedwongen om Polen binnen te vallen!

Goh komt me bekend voor :X
dat was een nogal warrig verhaaltje over polen
hitler wilde met zijn duitsland vooral ook qua voedsel (en andere grondstoffen) zelfvoorzienend worden, dat was de tactische reden om richting het oosten te gaan, verdekt als lebensraum

ome putin heeft al een aardig stukje land met voldoende grondstoffen enzulks, dus dat 'echte' verhaaltje gaat bij hem niet op
al geldt ook voor oekraïne dat het voor zowel nato als rusland een mooi stukje land is qua grondstoffen naturlich
pi_212407620
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 06:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dat was een nogal warrig verhaaltje over polen
hitler wilde met zijn duitsland vooral ook qua voedsel (en andere grondstoffen) zelfvoorzienend worden, dat was de tactische reden om richting het oosten te gaan, verdekt als lebensraum

ome putin heeft al een aardig stukje land met voldoende grondstoffen enzulks, dus dat 'echte' verhaaltje gaat bij hem niet op
al geldt ook voor oekraïne dat het voor zowel nato als rusland een mooi stukje land is qua grondstoffen naturlich
Precies! Maar daar houden de Trumpisten zich toch niet mee bezig. Wel met het feit dat Putin zo lang en 'boeiend' kan vertellen itt Biden.
pi_212408918
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 06:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Precies! Maar daar houden de Trumpisten zich toch niet mee bezig. Wel met het feit dat Putin zo lang en 'boeiend' kan vertellen itt Biden.
De Trumpisten hier misschien. in de VS was het gros van de MAGAs die het interview keken ook al na 10 minuten afgehaakt gok ik.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 10:43:56 #230
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_212409180
De terugkeer van Jon Stewart bij de Daily Show (alleen op maandag). Maakte mij nostalgisch naar eenvoudigere tijden.

I am a black hole shitting into the void
  dinsdag 13 februari 2024 @ 16:28:26 #231
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212412500
twitter

Er is weer eens een dikke scheur ontstaan tussen "normale" Republikeinen en de MAGA-freaks. Ze zijn niet te houden over de package deal van 95 miljard die vandaag, met stars and stripes, door de Senaat kwam :)

Wat mij voornamelijk opvalt is dat er 30 tegen hebben gestemd. Dat getal zie je eigenlijk overal terug. Dat is Trumps cult-achterban. 30 % van het totale electoraat wat overeen komt met 70% van de Republikeinen. Dat zie je ook in peilingen, onderzoeken en uitslagen.

Het goede nieuws is dat je daar nooit meer een verkiezing mee wint..terwijl hij de partij in een ijzeren greep heeft.
De GOP is echt ten dode opgeschreven...alleen zal het uiterst rumoerig worden de komende jaren.
pi_212413085
Waarmee chanteert trump mob baas ( en mob team) die 30 senatoren toch?
pi_212413222
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 17:16 schreef AnneX het volgende:
Niet herverkozen te worden. Iets wat Berniebros enzo niet begrijpen is dat als ze steevast op komen dagen bij verkiezingen EN primaries en masse, ze wel degelijk effect hebben. Kijk maar naar hoe dat werk bij de Republikeinen, daar zijn ze elke keer bang voor de radicale kant van hun partij.

[ Bericht 20% gewijzigd door SnertMetChoco op 13-02-2024 17:31:37 ]
pi_212413260
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 10:43 schreef Gimmick het volgende:
De terugkeer van Jon Stewart bij de Daily Show (alleen op maandag). Maakte mij nostalgisch naar eenvoudigere tijden.

Ik had er niet veel van verwacht, omdat reboots vaak niet zo goed zijn, maar het viel me na de eerste twee minuten alleszins mee.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 17:34:43 #235
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212413363
quote:
]1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 17:16 schreef AnneX het volgende:
Bij een Rick Scott, Lindsey Graham of Marco Rubio vraag ik me dat ook idd af.

Niet bij Ted Cruz, Rand Paul of Ron Johnson want die zijn gewoon kwaadaardig.

Niet bij een Cindy Hyde Smith, Marscha Blackburn of JD Vance want die weten niet of ze die ochtend de kooksherry of de Chardonnay hebben opgedronken.

[ Bericht 59% gewijzigd door GarlandBriggs op 13-02-2024 17:35:43 (Hij quote vreemd) ]
pi_212418177
SCOTUS geeft Jack Smith een week om te antwoorden op Trump's verzoek het oordeel van het Appeals Court te blokkeren:

twitter
pi_212418899
Vandaag snel Mayorkas impeached (met 1 stem verschil) omdat Scalise weer aanwezig is om mee te stemmen en voordat de Special Election die vandaag in New York gehouden wordt om Santos te vervangen een Democraat oplevert:

twitter

twitter

En ja hoor het was net op tijd, Santos' zetel gaat naar de Democraten *O*

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 14-02-2024 05:36:42 ]
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:09:09 #238
136 V.
pi_212420597
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 22:47 schreef Kijkertje het volgende:
SCOTUS geeft Jack Smith een week om te antwoorden op Trump's verzoek het oordeel van het Appeals Court te blokkeren:

[ twitter ]
Dat antwoord komt vandaag of morgen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_212421618
Vraagje: wat volgt er na impeachment?
#herinnert zich een een vroegere president- 2 x impeached.

De Rep. kandidaat mevrouw, die in november nog dem verklaarde te zijn, is een Santos 2.0 las ik.
pi_212421952
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:19 schreef AnneX het volgende:
Vraagje: wat volgt er na impeachment?
#herinnert zich een een vroegere president- 2 x impeached.

De Rep. kandidaat mevrouw, die in november nog dem verklaarde te zijn, is een Santos 2.0 las ik.
Senaat zou het moeten bekrachtigen, maar daar zijn de Dems in de meerderheid. dus de kans dat het doodloopt is 98 procent
  Overall beste user 2022 woensdag 14 februari 2024 @ 16:01:31 #241
3928 Ulx
pi_212425226
twitter

Dit is een keiharde afstraffing van zijn mislukte beleid.
pi_212425766
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 16:01 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Dit is een keiharde afstraffing van zijn mislukte beleid.
Nee hoor. Mike Johnson zegt, dat het aan het weer lag.
En de onervarenheid van de Rep. tegenkandidaat.

En de Dem won op een Rep. Onderwerp als immigratie. 8)7

Bron: de presser zojuist 😂. Alhoewel ernstig.
pi_212426330
He really loves her *;

twitter
pi_212426364
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 17:39 schreef AnneX het volgende:
He really loves her *;

[ twitter ]
The cringe. THE CRINGE.
  Overall beste user 2022 woensdag 14 februari 2024 @ 19:17:54 #245
3928 Ulx
pi_212427375
twitter
  woensdag 14 februari 2024 @ 22:33:03 #246
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212430093
Ze hebben een paar gevatte staffers op de Social Media van Biden zitten ;)
pi_212430829
Zo raak je de tel kwijt…
twitter
pi_212430861
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 17:39 schreef AnneX het volgende:
He really loves her *;

[ twitter ]
Gutgut, ze heeft hem al half verlaten, dus na de 'waarismelania' hashtags doet ie nu uit alle macht alsof ze nog steevast aan zijn zijde staat.

Dat doet ze ook. Voor de buhne. De praktijk laat toch wel zien dat ze het liefst zo ver mogelijk uit zijn buurt blijft.
pi_212430922
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:09 schreef V. het volgende:

[..]
Dat antwoord komt vandaag of morgen.
twitter
pi_212430993
twitter
pi_212431016
quote:
_O- die foto links
en de rechter dan wel strak in pak
pi_212444408
The Good Wife is er niks bij.

Fanni Willis wordt doorgezaagd en zij gaat er lekker tegenin.
Over dollars en reisjes en romantic ( of niet) relationships… |:(
  Overall beste user 2022 donderdag 15 februari 2024 @ 22:38:02 #253
3928 Ulx
pi_212444546
twitter

Oh, nou, iemand moet James Cormer maar even op de hoogte stellen. Die is dit toch nog steeds aan het onderzoeken?
pi_212444585
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 22:31 schreef AnneX het volgende:
The Good Wife is er niks bij.

Fanni Willis wordt doorgezaagd en zij gaat er lekker tegenin.
Over dollars en reisjes en romantic ( of niet) relationships… |:(
'A man is not a plan!' _O-

twitter

[ Bericht 38% gewijzigd door Kijkertje op 15-02-2024 23:28:38 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 15 februari 2024 @ 23:48:51 #255
3928 Ulx
pi_212445683
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 22:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
'A man is not a plan!' _O-

[ twitter ]
Conservatief gejengel over family values in 5....4.....3....
pi_212445744
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 23:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Conservatief gejengel over family values in 5....4.....3....
twitter
pi_212446136
twitter
pi_212446196
Die 'betrouwbare' FBI-informant die beweerde dat Joe en Hunter Biden miljoenen uitbetaald kregen (wat de basis is van het onderzoek van Comer & Co in het Huis) is nu aangeklaagd:

twitter

quote:
An FBI informant has been charged with lying to his handler about ties between President Joe Biden, his son Hunter and a Ukrainian energy company.

Alexander Smirnov falsely told FBI agents in June 2020 that executives associated with the Ukrainian energy company Burisma paid Hunter and Joe Biden $5 million each in 2015 or 2016, prosecutors said Thursday.

Smirnov told the FBI that a Burisma executive had claimed to have hired Hunter Biden to “protect us, through his dad, from all kinds of problems,” prosecutors said.

The allegations became a flashpoint in Congress last summer as Republicans demanded the FBI release the unredacted form documenting the allegations as they pursued investigations of Biden and his family. They acknowledged at the time that it was unclear if the allegations were true.

Prosecutors say that though Smirnov claimed to have had contact with Burisma executives near the end of the Obama administration, it actually took place after Obama and Biden had left office — when Biden would have had no ability to influence U.S. policy.

“In short, the Defendant transformed his routine and unextraordinary business contacts with Burisma in 2017 and later into bribery allegations against Public Official 1, the presumptive nominee of one of the two major political parties for President, after expressing bias against Public Official 1 and his candidacy,” the indictment said.

He repeated some of the false claims when he was interviewed by FBI agents in September 2023 and changed his story about others and “promoted a new false narrative after he said he met with Russian officials,” prosecutors said.

Smirnov, 43, was indicted on charges of making a false statement and creating a false and fictitious record. No attorney was immediately listed for him in court records. He was expected to make a first court appearance in Las Vegas, where he was arrested Wednesday after arriving from overseas, prosecutors said.

If convicted, he faces a maximum penalty of 25 years in prison.

The charges were filed by Justice Department special counsel David Weiss, who has separately charged Hunter Biden with firearm and tax violations.
En dat verhaal werd dus continu gepusht door de MAGA-Republikeinen in het Huis, bij interviews en natuurlijk bij Fox News:

twitter

twitter

twitter

twitter

Goeie vraag:

twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 16-02-2024 05:44:06 ]
pi_212446218
Ik moet iets gemist hebben :D

twitter

twitter

twitter

Totaal gestoord 8)7

[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 16-02-2024 05:56:50 ]
pi_212446344
twitter

twitter

Putin's 'useful idiot' :Y

[ Bericht 36% gewijzigd door Kijkertje op 16-02-2024 06:52:08 ]
pi_212450836
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 06:33 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Putin's 'useful idiot' :Y
What else is new?

Nota bene, op de dag dat de dood van Navalny gemeld word. Zullen we Trump, behalve in lovende bewoordingen, niet over horen, vemoed ik.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 15:59:11 ]
pi_212453342
Zie hier mensen, de held van conservatief rechts:

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 februari 2024 @ 17:30:40 #263
3928 Ulx
pi_212453524
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:17 schreef KoosVogels het volgende:

[ twitter ]
twitter
pi_212454333
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:17 schreef KoosVogels het volgende:

[ twitter ]
Wat een walgelijk mannetje is het toch :r
pi_212454644
quote:
81s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 18:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wat een walgelijk mannetje is het toch :r
wat klopt er niet aan deze quote?
“Every leader kills people. Some kill more than others. Leadership requires killing people.”
pi_212454705
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 18:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]
“Every leader kills people. Some kill more than others. Leadership requires killing people.”
Dat lijkt me duidelijk? Putin doodt zijn politieke tegenstanders, dat is geen leiderschap dat is dictatuur. Dat verschil is blijkbaar te moeilijk voor Tucker.
pi_212454748
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 18:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat lijkt me duidelijk? Putin doodt zijn politieke tegenstanders, dat is geen leiderschap dat is dictatuur. Dat verschil is blijkbaar te moeilijk voor Tucker.
dat is geen antwoord op de vraag
pi_212454754
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dat is geen antwoord op de vraag
Natuurlijk wel. De context was Navalny.
pi_212454778
twitter

hopelijk kan de nieuwe president van de VS deze gozer eindelijk eens uit de cel halen
trouwens :)
pi_212454791
quote:
81s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 18:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Natuurlijk wel.
neen
pi_212454893
twitter
pi_212454963
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 18:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]
alles. Het cynische is, dat hij volgens zijn eigen principes allang doodgeschoten had moeten worden, door de democraten. het feit dat hij dit kan doen bewijst dus dat leiders niet doden om persoonlijke rdenen.
pi_212454982
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:07 schreef Korenfok het volgende:

[..]
alles. Het cynische is, dat hij volgens zijn eigen principes allang doodgeschoten had moeten worden, door de democraten. het feit dat hij dit kan doen bewijst dus dat leiders niet doden om persoonlijke rdenen.
jij hebt ook moeite met engels en begrijpend lezen?

dat verklaart, maar je kunt de quote nog eens lezen :+

knap dat je met verschillende gedachtesprongen hierop uitkomt
wel vermakelijk :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 19:09:38 ]
pi_212455077
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:08 schreef aTypisch het volgende:

[..]
jij hebt ook moeite met engels en begrijpend lezen?

dat verklaart, maar je kunt de quote nog eens lezen :+

knap dat je met verschillende gedachtesprongen hierop uitkomt
wel vermakelijk :)
De context was Navalny en Putin's moorden op tegenstanders.
pi_212455118
F5 F5 F5 …New York, New York
pi_212455126
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 18:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]
neen
Jawel.
pi_212455159
Hoeveel politieke tegenstanders zijn door Rutte, Sunak, Macron, Biden et etc gedood eigenlijk?
pi_212455235
Trump gaf hetzelfde imbiciele antwoord trouwens toen hem dat gevraagd werd:

twitter
pi_212455368
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:21 schreef Barbusse het volgende:
Hoeveel politieke tegenstanders zijn door Rutte, Sunak, Macron, Biden et etc gedood eigenlijk?
geen idee

hoeveel mensen zijn er met wapens met hun handtekening erop (indirect) vermoord?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 19:35:03 ]
pi_212455390
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:26 schreef Kijkertje het volgende:
Trump gaf hetzelfde imbiciele antwoord trouwens toen hem dat gevraagd werd:

[ twitter ]
ja alleen MAGA (lol) wil bepaalde geluiden onderdrukken met macht

wat een wereld
pi_212455445
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]
geen idee

hoeveel mensen zijn er met wapens met hun handtekening erop (indirect) vermoord?
Politieke tegenstanders? 0 geloof ik.
pi_212455490
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Politieke tegenstanders? 0 geloof ik.
in eigen land allicht
pi_212455617
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]
in eigen land allicht
Jij hanteert een bijzonder ruime definitie voor de term 'politieke tegenstanders', zoveel is duidelijk.
pi_212455900
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]
in eigen land allicht
Daar ging het dan ook over.
pi_212456094
quote:
81s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
De context was Navalny en Putin's moorden op tegenstanders.
hij legt in dat filmpje, zoveel seconden is het niet (je kunt het!), toch uit waarom hij daar niet naar vroeg?

die quote gaat over leiders en moorden in het algemeen, niet specifiek over navalny
pi_212456109
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Jij hanteert een bijzonder ruime definitie voor de term 'politieke tegenstanders', zoveel is duidelijk.
tja die term gooide ik er dan ook zelf niet in
pi_212456125
met onze en amerikaanse hulp worden er as we speak een hoop bruine kindjes vermoord, omdat ze toevallig naast israel wonen en onder hamas geboren zijn
overigens

daar gaat die quote o.a over

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 20:12:55 ]
pi_212456259
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:11 schreef aTypisch het volgende:

[..]
hij legt in dat filmpje, zoveel seconden is het niet (je kunt het!), toch uit waarom hij daar niet naar vroeg?

die quote gaat over leiders en moorden in het algemeen, niet specifiek over navalny
Ja leuk hoor maar in die context zegt Tucker dat doden leiderschap is 8)7
pi_212456287
quote:
81s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja leuk hoor maar in die context zegt Tucker dat doden leiderschap is 8)7
nee, dat alle leiders doden

sterkte met tucker, zo'n kansloze irrelevante gevallen talkshowhost die zelfs op nederlandse fora wordt besproken :{

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 20:21:38 ]
pi_212456355
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]
nee, dat alle leiders doden

sterkte met tucker, zo'n kansloze irrelevante gevallen talkshowhost die zelfs op nederlandse fora wordt besproken :{
Uit het feit dat jij het irrelevant vindt blijkt wel dat je geen idee hebt hoe groot de invloed van dit soort MAGA-propagandisten is.
pi_212456398
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Uit het feit dat jij het irrelevant vindt blijkt wel dat je geen idee hebt hoe groot de invloed van dit soort MAGA-propagandisten is.
ik vind het juist niet irrelevant
pi_212456417
maar ik vind het wel hilarisch dat men zich er zo druk over maakt
in een topic over een land met veruit de meeste buitenlandse coups op hun naam, nota bene

vind dat soort verborgen operaties veel gevaarlijker dan een mediamannetje die in het openbaar wat zachte vragen richting putin afvuurt
  vrijdag 16 februari 2024 @ 21:12:54 #293
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212457302
>350 miljoen

quote:
Donald Trump, his eldest sons and associates have been ordered to pay over $350m by a New York judge who found them guilty of intentionally committing financial fraud over the course of a decade.

Judge Arthur Engoron’s decision deals a devastating blow for the former president who had built his reputation as a successful real estate developer. Engoron issued a five-year ban for Donald Trump Jr and Eric Trump, who were also defendants in the case.

Engoron also barred Trump and others from serving as an officer or director of any New York corporation or entity in New York for three years.
https://www.theguardian.c(...)are_AndroidApp_Other

[ Bericht 56% gewijzigd door Hyperdude op 16-02-2024 21:19:11 ]
pi_212457564
Hahahahaha :') x oneindig. Zooooo'n slimme en goede zakenman dit.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_212457752
Da's niet mis.
pi_212457831
jeetje
en dat komt allemaal uit nu hij in 2024 weer aan een populariteitswedstrijdje mee wil doen

het is wat, met die donald
  vrijdag 16 februari 2024 @ 21:37:22 #297
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_212457850
Ik ga nu extra veel doneren aan Trump zodat hij alles kan betalen.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 16 februari 2024 @ 21:41:51 #298
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212457934
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 21:37 schreef Montov het volgende:
Ik ga nu extra veel doneren aan Trump zodat hij alles kan betalen.
Dat mag alleen als je nog minimaal 96 maandtermijnen op je F-150 af moet lossen.
pi_212458108
quote:
Trump is expected to immediately appeal the decision, but doing so will be a logistical nightmare. New York requires that a person seeking to pause this kind of judgment immediately front a massive sum, anywhere from 110 percent to 120 percent of the judgment. And while Trump boasted in sworn testimony last year that he had some $400 million in cash, that wouldn’t be enough to cover this bank fraud judgment and last month’s $83 million verdict in his rape defamation case. Both cases require him to post the money up front, squeezing him at the same time.
Bizarre wet, dat je eerst moet betalen alvorens aan te kunnen vechten. Maar goed, dat kon wel ns een probleempje zijn voor hem.
pi_212458122
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef aTypisch het volgende:
jeetje
en dat komt allemaal uit nu hij in 2024 weer aan een populariteitswedstrijdje mee wil doen

het is wat, met die donald
Tja had ie in 2020 maar moeten winnen, had ie zichzelf een pardon kunnen geven. Dit soort dingen lopen al jaren dus verrast kan niemand zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')