Karenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef Puzzie het volgende:
Duurde weer lang ,wie zat daar te snotteren
Thnx was er al uitquote:
Was.ashley die dit vroegquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Alice vroeg of Karen wijn wil. Karen zei ja, maar is er toch niet
Vriendin voor Alicequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef rinardo het volgende:
Sabeau 20 jaar (Zaandam, NL)
Laat je niet misleiden door knappe looks van Sabeau want ze heeft nog veel meer in haar mars. Voor haar is persoonlijke groei onwijs belangrijk en ze steekt dit dan ook niet onder stoelen of banken. Hierdoor lijkt ze in gesprekken veelal ouder dan ze daadwerkelijk is. Ooit wil ze graag 12 maanden op een onbewoond eiland zitten, maar nu begint ze eerst met een verblijf in het Big Brother-huis.
Ik denk om Ariana, omdat ze die toch als een soort vriendin zagquote:
Denk dat Dotteke niet doorhad dat het lapo wasquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef Puzzie het volgende:
Duurde weer lang ,wie zat daar te snotteren
Allebei blondquote:
Owww apartquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik denk om Ariana, omdat ze die toch als een soort vriendin zag
Zo meteen een vroege Beleef de Lente Er komt een kanarie binnen gefladderdquote:
wat dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef FBtje het volgende:
Wat een vuil secreet is die Karen zeg over die knuffel van Ariana en Tom.
Wel een lilukequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo meteen een vroege Beleef de Lente Er komt een kanarie binnen gefladderd
Nou, zet dat maar uit je hoofd. Absoluut niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik denk om Ariana, omdat ze die toch als een soort vriendin zag
Idd, maar misschien zit ik er wel naast. Kan niks anders bedenken waardoor ze opeens moet huilen op de wc kort na de eliminatie.quote:
"U spreekt met de voicemail van Dotteke, ik ben even met Big Brother bezig. De groeten"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx was er al uitMensen moeten mij ook niet bellen onder BB
waarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:18 schreef engine het volgende:
Live is voorbij en Dilano is ineens zijn shirt weer kwijt
Karen imiteerde de knuffel van Tom en Ariana door bij Danny een likgebaar te maken vlakbij zijn oor. Karen mist Ariana absoluut niet, dus daar huilt ze niet om.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo meteen een vroege Beleef de Lente Er komt een kanarie binnen gefladderd
Heeft redelijk snel weer een shirt gevonden ergensquote:
zonnebankjes zekerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Noushka is 33/34 die ziet er 10 jaar ouder uit.
Nou, ze praat nu wel in tranen met Dilano over Ariana, dus zo'n rare theorie is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:19 schreef FBtje het volgende:
[..]
Nou, zet dat maar uit je hoofd. Absoluut niet.
Op die leeftijd met plakkertjes op je tepels op insta staan gaat best ver.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Noushka is 33/34 die ziet er 10 jaar ouder uit.
Omdat de anderen aan het juichen waren dat het doriana terug kwam. Ze stelt zich heel erg aan nuquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef Rhosyn het volgende:
Karen janken dat Ariana weg is?
Dat klopt toch niet met wat ik hier las over een hug van Ariana na doen?
Dat kan genieten worden...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef rinardo het volgende:
Nouchka, 34 jaar (Oostende, BE)
Nouchka is een avontuurlijk persoon en gelooft erin dat zij alle eigenschappen van een Big Brother winnaar bezit. Ze kan goed tactisch denken, de spellen en de mindtricks zijn haar op het lijf geschreven. Ze weet hoe het is om aan een spelprogramma mee te doen en zal altijd alles geven. Ze omschrijft zichzelf dan ook als een échte strijder.
Daarom staat ze ook in lingerie op instaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef rinardo het volgende:
Sabeau 20 jaar (Zaandam, NL)
Laat je niet misleiden door knappe looks van Sabeau want ze heeft nog veel meer in haar mars. Voor haar is persoonlijke groei onwijs belangrijk en ze steekt dit dan ook niet onder stoelen of banken. Hierdoor lijkt ze in gesprekken veelal ouder dan ze daadwerkelijk is. Ooit wil ze graag 12 maanden op een onbewoond eiland zitten, maar nu begint ze eerst met een verblijf in het Big Brother-huis.
Praatjes heeft ze genoeg. We zullen het zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef rinardo het volgende:
Nouchka is een avontuurlijk persoon en gelooft erin dat zij alle eigenschappen van een Big Brother winnaar bezit. Ze kan goed tactisch denken, de spellen en de mindtricks zijn haar op het lijf geschreven. Ze weet hoe het is om aan een spelprogramma mee te doen en zal altijd alles geven. Ze omschrijft zichzelf dan ook als een échte strijder.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarom staat ze ook in lingerie op insta
Kan haast niet erger zijn dan wat we net gezien hebben bij een afscheid.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Op die leeftijd met plakkertjes op je tepels op insta staan gaat best ver.
Aandachtstrutjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat de anderen aan het juichen waren dat het doriana terug kwam. Ze stelt zich heel erg aan nu
Alice stond al bij haar bij het toilet om te vragen of het met haar ging. Toen zei ze jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef Hunter het volgende:
Grappig, het zijn vooral de mannen die Karen komen troosten
Zij ook al? Ik dacht alleen die anderequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarom staat ze ook in lingerie op insta
Nou, Karen zat net nog Ariana belachelijk te maken door de hug na te doen Die Ariana aan Tom gaf.quote:
Nope zij ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zij ook al? Ik dacht alleen die andere
oeps foutjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:22 schreef rinardo het volgende:
Vooral nieuwe kleurtjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hebben ze toch maar weer vlot omgegooid allemaal
Mooi , sloeg ook nergens op van Ariquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, Karen zat net nog Ariana belachelijk te maken door de hug na te doen Die Ariana aan Tom gaf.
lieve tom bedankt voor de fijne gesprekken.quote:
Een maskertje met je te kunnen doenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
lieve tom bedankt voor de fijne gesprekken.
ik hoop buiten nog eens..
Sloeg nergens op? Vertel... wat fluisterde ze in zijn oor? Blijkbaar weet jij meer dan ik...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi , sloeg ook nergens op van Ari
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Een maskertje met je te kunnen doen
Jij kijkt toch ook?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef FBtje het volgende:
[..]
Sloeg nergens op? Vertel... wat fluisterde ze in zijn oor? Blijkbaar weet jij meer dan ik...
De vraag is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef ledn81 het volgende:
Wat zit die Karen nou ingewikkeld te doen. Voor Sonja stonden ze ook allemaal te zingen en te juichen.
Die week erna kwam er niemand terug via de deur. Dit is voor het eerst dat er weer iemand via de deur terug komt toch?Waarom mogen ze niet juichen voor Doriana
dat er nog wat onder zijn kussen lag, zie mooie bloem en briefjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef FBtje het volgende:
[..]
Sloeg nergens op? Vertel... wat fluisterde ze in zijn oor? Blijkbaar weet jij meer dan ik...
Als dat geen.....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Lieve Tom bedankt voor de fijne gesprekken.
En dan iets over buiten nog een maskertje doen
deed ariana dat bij tom ook?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:20 schreef FBtje het volgende:
[..]
Karen imiteerde de knuffel van Tom en Ariana door bij Danny een likgebaar te maken vlakbij zijn oor. Karen mist Ariana absoluut niet, dus daar huilt ze niet om.
Ik denk dat ze een masker met blinddoek en handboeien bedoeldquote:
Dat hele geclaim daar heb ik het over, wat ze fluisterde boeit me niet ,. ook deed ze de hele week alquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze tegen Tom zei, maar ik beweer ook niet dat het nergens op sloeg...
ja geen lekker groepje datquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef mijntjexx het volgende:
Doriana net tegen Tyron en Ronahi " Tom heeft mij niet gegroet toen ik terugkwam. We gaan strijden nu he". Tyron " Ja zeker"
Meine liebe gutequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef mijntjexx het volgende:
Doriana net tegen Tyron en Ronahi " Tom heeft mij niet gegroet toen ik terugkwam. We gaan strijden nu he". Tyron " Ja zeker"
Absoluut niet, plakt aan jimmy, roddelt en praat slecht achter mensen hun rug. En is nu net voor het is buiten 2 meter.van jimmy.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
Vind er geen zak meer aan nu Ariana er niet meer is. Een gestoorde eruit is altijd jammer
nee, zij fluisterde iets in zijn oor... dat is wat Karen op een hele kinderachtige en achterbakse manier nadeed...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
deed ariana dat bij tom ook?
en ze zegt tegen dilano van wel haha
Maar je krijgt er een kanarie voor terug!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
Vind er geen zak meer aan nu Ariana er niet meer is. Een gestoorde eruit is altijd jammer
Hij is daarin wel loyaal naar Jimmy en de mensen waar hij mee praat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Absoluut niet, plakt aan jimmy, roddelt en praat slecht achter mensen hun rug. En is nu net voor het is buiten 2 meter.van jimmy.
Bah, wees een volwassen mens en stap op tom af en vraag wat er is en confronteer hem ermee ipv dat achter zijn rug bezig zijn. Laf mensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef mijntjexx het volgende:
Tom denkt blijkbaar anders over dat 'geclaim'.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hele geclaim daar heb ik het over, wat ze fluisterde boeit me niet ,. ook deed ze de hele week al
Wacht nog even, misschien is een van de nieuwe een gestoorde.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
quote:
Rona en dora voor de busquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Als nieuwe heb je de laatste week toch ook op sociale media gekeken hoe iedereen ligt., benieuwd of je dat gaat merken naar welke mensen ze toetrekken
Ik ben ook teamTom!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:33 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval in #teamTom... ik vind Tyron echt geen fijn persoon.
Denk je dat ze al de live aan het bekijken is......Ben bang de media harder overkomt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:31 schreef Lillibet het volgende:
klopt wat Karin zegt![]()
het is niet leuk voor ariana om nu te zien dat mensen zo over haar praten nu
quote:
Zeker niet gezien hoe ze Ariana nadeed over fluisteren in het oor van Tom Tis gewoon een huichelaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:31 schreef Lillibet het volgende:
Och, als ie wel had gegroet was het "zag je hoe die deed? Daar meende hij niets van hé, zo hypocriet, niet doen alsof je me aardig vind!"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef mijntjexx het volgende:
Mijn god... ze deed zelf net zo hard mee... of ze deed die actie uit onzekerheid en om erbij te willen horen..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:31 schreef Lillibet het volgende:
Jazeker.quote:
Hoe is het gezegde ook al weer? Men oogst wat men zaait ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je dat ze al de live aan het bekijken is......Ben bang de media harder overkomt.
Hoe hypocriet ben je als je Ariana haar gekweel in het oor nadoet en dan later tranen laat omdat andere blij waren dat ze weg ging.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jazeker.
Het gaat over de hypocrisie van een groep.
In andere was het ook zo dat als een zogenaamde popiejopie weg moest er een grafstemming heerste en als een minder interessant persoon weg ging ze stonden te juichen op de muziek. ( toen waren er nog feestjes na een live.
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe hypocriet ben je als je Ariana haar gekweel in het oor nadoet en dan later tranen laat omdat andere blij waren dat ze weg ging.
Hij zegt gewoon hoe het zitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef Rhosyn het volgende:
Tom kan lullen als brugman. Niet dat ik snap wat hij zegt.
Gaat vaak van de hak op de tak. Maar ja, zo is hij gewoon.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef Rhosyn het volgende:
Tom kan lullen als brugman. Niet dat ik snap wat hij zegt.
Die vrouw is gewoon harstikke onzeker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe hypocriet ben je als je Ariana haar gekweel in het oor nadoet en dan later tranen laat omdat andere blij waren dat ze weg ging.
ekker hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en nu valt rohani haar gemiep toch ook door de mand
quote:
Beetje adhdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gaat vaak van de hak op de tak. Maar ja, zo is hij gewoon.
Nee, het ging over Ariana... jammer dat ik geen screenshot heb... het zag er echt creepy uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet.
Was het wel nadoen? Misschien deed ze iets vanuit zichzelf..
Ja hallo als ik, en anderen hem niet versta heeft dat weinig zin..quote:
Dat was nadoenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet.
Was het wel nadoen? Misschien deed ze iets vanuit zichzelf..
Moet je beter luisterenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hallo als ik, en anderen hem niet versta heeft dat weinig zin..
Ik versta hem primaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hallo als ik, en anderen hem niet versta heeft dat weinig zin..
Dilano nee daarvoor alicequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef mijntjexx het volgende:
Top team: Tom, Karen, Dilano Jimmy en Glenn
Karen vervang ik door Ashley... voor de restquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef mijntjexx het volgende:
Top team: Tom, Karen, Dilano Jimmy en Glenn
En ronahi heeft Randy en Ariana als duo gekozen voor nominatiequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt dat ze allebei een keuze hebben gemaakt. Maar omdat ronahi zat te huilen zodat hij het moest zeggen. Tom zegt dat hij wel moest stemmen op Tyron omdat hij boos was.op Tom vanwege het.hem niet gunnen van de kasteelkamer
Whoo, die krijgt een nieuwe partner of ze moeten allemaal wisselen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Krambo het volgende:
Wat gaan jullie snel![]()
Heeft Randy nu een solo-pin of zoiets?
Randy heeft zijn gewone pin weer terug, in plaats van zijn nominatie pin. Het is voor hem nu de vraag wie zijn duo-partner wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:42 schreef Krambo het volgende:
Wat gaan jullie snel![]()
Heeft Randy nu een solo-pin of zoiets?
Vanmiddag had ie het hier met Danny ook over, toen zat er ook nog iets over z'n microfoon, dat was pas helquote:
Ach zo, dank jequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Randy heeft zijn gewone pin weer terug, in plaats van zijn nominatie pin. Het is voor hem nu de vraag wie zijn duo-partner wordt natuurlijk.
Danny versta ik wel minder goedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vanmiddag had ie het hier met Danny ook over, toen zat er ook nog iets over z'n microfoon, dat was pas hel
De nieuwenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef Snoozey het volgende:
heel raar dat er 2 bedden in de solokamer staan. raar toch?
ja nouja, misschien als je er door zakt?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef Snoozey het volgende:
heel raar dat er 2 bedden in de solokamer staan. raar toch?
Tom heeft in ieder geval zijn kant kunnen vertellen zoals wij het hebben gezien op de streams. Hoop dat kwartje gaat vallen bij dilano en jimmyquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Gesprek in de badkamer is wel fijn, maar vraag me af of Dilano nu Tom weer aardig vindt
Ja hij verteld het echt heel rustig en feitelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tom heeft in ieder geval zijn kant kunnen vertellen zoals wij het hebben gezien op de streams. Hoop dat kwartje gaat vallen bij dilano en jimmy
Hmmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Die twee nieuwen slapen vannacht nog een in de solo kamer,
Morgen gaan de nieuwen de duo's husselen.
En dan gaat het gevecht om onderdeel van een duo blijven beginnen.
Nee want ze zouden champagne naar het huis brengenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom heeft in ieder geval zijn kant kunnen vertellen zoals wij het hebben gezien op de streams. Hoop dat kwartje gaat vallen bij dilano en jimmyquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Gesprek in de badkamer is wel fijn, maar vraag me af of Dilano nu Tom weer aardig vindt
Ja zoals op tvquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja hij verteld het echt heel rustig en feitelijk.
Precies.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee want ze zouden champagne naar het huis brengen
Dit is wishful thinking.quote:
Hm hmquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die 2 zouden toch met champagne het huis binnenkomen ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Daar was Tyron niet boos over. Hij is boos over het niet gunnen van de vrijstelling aan Lenie. Daarna zijn er nog wat keuzes gemaakt die voor Tyron duidelijk maakte dat hij niet meer te vertrouwen was.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt dat ze allebei een keuze hebben gemaakt. Maar omdat ronahi zat te huilen zodat hij het moest zeggen. Tom zegt dat hij wel moest stemmen op Tyron omdat hij boos was.op Tom vanwege het.hem niet gunnen van de kasteelkamer
Dus Tom word nog steeds gebashed omdat hij hun 2 keer de vrijstelling niet gunde. Wat een zuur wijf.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef mijntjexx het volgende:
Ja, da's waar ook. Dus die moeten nog komenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wil je daar dan als de sodemieter mee ophouden!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Ireth het volgende:
Zet ik voor de verandering eens op de tv de streams aan, groot beeld, feestje als de nieuwe komen. Krijgen we een SL
Heb haar in Million Dollar Island gezien. Die won een opdracht door met gebroken teen over balken te rennen en vrat insecten die langskwamen. Was er daarnaast ook niet vies van om 'normaal' eten te jatten terwijl andere groepen al niet veel hadden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
Die gele kanarie vrouw heeft tot gister streams.en uitzending gekeken die weet dus dat ronahi liegt
Tyron was wel degelijk not amused over het niet gunnen van die kasteel deal,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef marky het volgende:
[..]
Daar was Tyron niet boos over. Hij is boos over het niet gunnen van de vrijstelling aan Lenie. Daarna zijn er nog wat keuzes gemaakt die voor Tyron duidelijk maakte dat hij niet meer te vertrouwen was.
Er is niet gezegd aan de bewoners gevenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, da's waar ook. Dus die moeten nog komen
Als ze zo doet, houdt ze het niet lang vol in het huisquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb haar in Million Dollar Island gezien. Die won een opdracht door met gebroken teen over balken te rennen en vrat insecten die langskwamen. Was er daarnaast ook niet vies van om 'normaal' eten te jatten terwijl andere groepen al niet veel hadden.
Dat belooft dus wat
Ze ziet er iig niet uitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb haar in Million Dollar Island gezien. Die won een opdracht door met gebroken teen over balken te rennen en vrat insecten die langskwamen. Was er daarnaast ook niet vies van om 'normaal' eten te jatten terwijl andere groepen al niet veel hadden.
Dat belooft dus wat
Ik dacht dat het Danny was die dat niet leuk vond en Tom daar op aansprak... Tyron zelf ook?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tyron was wel degelijk not amused over het niet gunnen van die kasteel deal,
Ligt er bij mij aan wie met wie praat. Als die 3 met elkaar praten is het soms lastiger, dat Glenn binnensmonds praat helpt daar ook niet mee. Maar kan er meestal wel wat van makenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny versta ik wel minder goed
Glenn daarentegen wel weer goed
( maar dat plat van Glenn lijkt op plat uit mijn regio )
Maar ik hoop van wel. Er moet een sloot alcohol inquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is niet gezegd aan de bewoners geven
Omdat Tyron aannam dat de mannen elkaar zouden steunen maar Tom meteen vertelden dat hij niet zo snel aan bandjes wilden doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef marky het volgende:
[..]
Daar was Tyron niet boos over. Hij is boos over het niet gunnen van de vrijstelling aan Lenie. Daarna zijn er nog wat keuzes gemaakt die voor Tyron duidelijk maakte dat hij niet meer te vertrouwen was.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wil je daar dan als de sodemieter mee ophouden!
Als dat geenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik hoop van wel. Er moet een sloot alcohol in![]()
Eensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja Tyron ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:50 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Danny was die dat niet leuk vond en Tom daar op aansprak... Tyron zelf ook?
Waarschijnlijk 2 flessen die ze met zijn allen moeten delenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ja dat gaat weer vies tegen vallenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 2 flessen die ze met zijn allen moeten delen
Zien we dan toch niks vanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
En alcohol-vrijquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Heb Ari en familie berichtje gestuurd dat ik hoop dat ze kan genieten van haar familie en vrienden en als zij beelden op een van mijn accounts zien die ze liever offline hebben dat ik die offline zal halen.quote:
Ja kijk naar Doriana die nog altijd de "kijk mij nieuw zijn dan"-kaart trekt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef FBtje het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een knurft als je jezelf zo belangrijk vindt.
Lief van u ! Super.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb Ari en familie berichtje gestuurd dat ik hoop dat ze kan genieten van haar familie en vrienden en als zij beelden op een van mijn accounts zien die ze liever offline hebben dat ik die offline zal halen.
Beste dat zij nu thuis is en hoop dat ze niet teveel haat meekrijgt. Ze was al zo onzeker![]()
Snap niet dat zij op deze manier door de casting is gekomen eigenlijk.
Heb jij beelden van Karen die bij Danny in z'n oor likte?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb Ari en familie berichtje gestuurd dat ik hoop dat ze kan genieten van haar familie en vrienden en als zij beelden op een van mijn accounts zien die ze liever offline hebben dat ik die offline zal halen.
Beste dat zij nu thuis is en hoop dat ze niet teveel haat meekrijgt. Ze was al zo onzeker![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:55 schreef FBtje het volgende:
[..]
Heb jij beelden van Karen die bij Danny in z'n oor likte?
Niet actief opgenomen en heb die behoefte ook niet directquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:55 schreef FBtje het volgende:
[..]
Heb jij beelden van Karen die bij Danny in z'n oor likte?
Zo bedoelde ik het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:55 schreef Ireth het volgende:
Ik hou het voor gezien, ga rondje met het hondje, douchen en naar bed. Morgen lekker dagje werken
Watjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:55 schreef Ireth het volgende:
Ik hou het voor gezien, ga rondje met het hondje, douchen en naar bed. Morgen lekker dagje werken
Is het echt allemaal zo ernstig ? Ze heeft toch tests gedaan voordat ze die toko in kwam?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dacht het niet....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:50 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Danny was die dat niet leuk vond en Tom daar op aansprak... Tyron zelf ook?
Kijk, dat bracht wel het beeld terugquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:55 schreef Ireth het volgende:
Nee daar gaat het niet om. Hij had Lenie de vrijstelling niet gegunt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dus Tom word nog steeds gebashed omdat hij hun 2 keer de vrijstelling niet gunde. Wat een zuur wijf.
Als familie op insta aangeeft dat ze haar uit de hut wilden halen is het gewoon niet ok meer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is het echt allemaal zo ernstig ? Ze heeft toch tests gedaan voordat ze die toko in kwam?
Big deal, ze zouden bij elkaar ook een mes in de rug steken om te kunnen winnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef marky het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om. Hij had Lenie de vrijstelling niet gegunt.
Ze hebben aan het begin afspraken gemaakt om elkaar een beetje te steunen maar achteraf blijkt Tom dat niet te doen. Je kan van die afspraken van alles vinden maar als je dat niet meer wil dan kan je dat gewoon aangeven aan de andere. Dat heeft hij ook niet gedaan en heeft wel van Tyron en Lenie een vrijstelling gehad. Zij hebben zich wel aan de afspraken gehouden Tom niet.
Nee nee, ze hadden Tom na twee weken uit het bordje geknikkerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef marky het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om. Hij had Lenie de vrijstelling niet gegunt.
Ze hebben aan het begin afspraken gemaakt om elkaar een beetje te steunen maar achteraf blijkt Tom dat niet te doen. Je kan van die afspraken van alles vinden maar als je dat niet meer wil dan kan je dat gewoon aangeven aan de andere. Dat heeft hij ook niet gedaan en heeft wel van Tyron en Lenie een vrijstelling gehad. Zij hebben zich wel aan de afspraken gehouden Tom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |