Dat snap ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe hypocriet ben je als je Ariana haar gekweel in het oor nadoet en dan later tranen laat omdat andere blij waren dat ze weg ging.
Hij zegt gewoon hoe het zitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef Rhosyn het volgende:
Tom kan lullen als brugman. Niet dat ik snap wat hij zegt.
Gaat vaak van de hak op de tak. Maar ja, zo is hij gewoon.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef Rhosyn het volgende:
Tom kan lullen als brugman. Niet dat ik snap wat hij zegt.
Die vrouw is gewoon harstikke onzeker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe hypocriet ben je als je Ariana haar gekweel in het oor nadoet en dan later tranen laat omdat andere blij waren dat ze weg ging.
ekker hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en nu valt rohani haar gemiep toch ook door de mand
quote:
Beetje adhdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gaat vaak van de hak op de tak. Maar ja, zo is hij gewoon.
Nee, het ging over Ariana... jammer dat ik geen screenshot heb... het zag er echt creepy uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet.
Was het wel nadoen? Misschien deed ze iets vanuit zichzelf..
Ja hallo als ik, en anderen hem niet versta heeft dat weinig zin..quote:
Dat was nadoenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet.
Was het wel nadoen? Misschien deed ze iets vanuit zichzelf..
Moet je beter luisterenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hallo als ik, en anderen hem niet versta heeft dat weinig zin..
Ik versta hem primaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hallo als ik, en anderen hem niet versta heeft dat weinig zin..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |