Ik ben ook teamTom!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:33 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval in #teamTom... ik vind Tyron echt geen fijn persoon.
Denk je dat ze al de live aan het bekijken is......Ben bang de media harder overkomt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:31 schreef Lillibet het volgende:
klopt wat Karin zegt![]()
het is niet leuk voor ariana om nu te zien dat mensen zo over haar praten nu
quote:
Zeker niet gezien hoe ze Ariana nadeed over fluisteren in het oor van Tom Tis gewoon een huichelaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:31 schreef Lillibet het volgende:
Och, als ie wel had gegroet was het "zag je hoe die deed? Daar meende hij niets van hé, zo hypocriet, niet doen alsof je me aardig vind!"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef mijntjexx het volgende:
Doriana net tegen Tyron en Ronahi " Tom heeft mij niet gegroet toen ik terugkwam. We gaan strijden nu he". Tyron " Ja zeker"
Mijn god... ze deed zelf net zo hard mee... of ze deed die actie uit onzekerheid en om erbij te willen horen..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:31 schreef Lillibet het volgende:
Jazeker.quote:
Hoe is het gezegde ook al weer? Men oogst wat men zaait ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je dat ze al de live aan het bekijken is......Ben bang de media harder overkomt.
Hoe hypocriet ben je als je Ariana haar gekweel in het oor nadoet en dan later tranen laat omdat andere blij waren dat ze weg ging.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jazeker.
Het gaat over de hypocrisie van een groep.
In andere was het ook zo dat als een zogenaamde popiejopie weg moest er een grafstemming heerste en als een minder interessant persoon weg ging ze stonden te juichen op de muziek. ( toen waren er nog feestjes na een live.
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe hypocriet ben je als je Ariana haar gekweel in het oor nadoet en dan later tranen laat omdat andere blij waren dat ze weg ging.
Hij zegt gewoon hoe het zitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef Rhosyn het volgende:
Tom kan lullen als brugman. Niet dat ik snap wat hij zegt.
Gaat vaak van de hak op de tak. Maar ja, zo is hij gewoon.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef Rhosyn het volgende:
Tom kan lullen als brugman. Niet dat ik snap wat hij zegt.
Die vrouw is gewoon harstikke onzeker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:37 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe hypocriet ben je als je Ariana haar gekweel in het oor nadoet en dan later tranen laat omdat andere blij waren dat ze weg ging.
ekker hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en nu valt rohani haar gemiep toch ook door de mand
quote:
Beetje adhdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gaat vaak van de hak op de tak. Maar ja, zo is hij gewoon.
Nee, het ging over Ariana... jammer dat ik geen screenshot heb... het zag er echt creepy uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet.
Was het wel nadoen? Misschien deed ze iets vanuit zichzelf..
Ja hallo als ik, en anderen hem niet versta heeft dat weinig zin..quote:
Dat was nadoenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet.
Was het wel nadoen? Misschien deed ze iets vanuit zichzelf..
Moet je beter luisterenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hallo als ik, en anderen hem niet versta heeft dat weinig zin..
Ik versta hem primaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hallo als ik, en anderen hem niet versta heeft dat weinig zin..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |