Ik denk dat ze een masker met blinddoek en handboeien bedoeldquote:
Dat hele geclaim daar heb ik het over, wat ze fluisterde boeit me niet ,. ook deed ze de hele week alquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze tegen Tom zei, maar ik beweer ook niet dat het nergens op sloeg...
ja geen lekker groepje datquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef mijntjexx het volgende:
Doriana net tegen Tyron en Ronahi " Tom heeft mij niet gegroet toen ik terugkwam. We gaan strijden nu he". Tyron " Ja zeker"
Meine liebe gutequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef mijntjexx het volgende:
Doriana net tegen Tyron en Ronahi " Tom heeft mij niet gegroet toen ik terugkwam. We gaan strijden nu he". Tyron " Ja zeker"
Absoluut niet, plakt aan jimmy, roddelt en praat slecht achter mensen hun rug. En is nu net voor het is buiten 2 meter.van jimmy.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
Vind er geen zak meer aan nu Ariana er niet meer is. Een gestoorde eruit is altijd jammer
nee, zij fluisterde iets in zijn oor... dat is wat Karen op een hele kinderachtige en achterbakse manier nadeed...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
deed ariana dat bij tom ook?
en ze zegt tegen dilano van wel haha
Maar je krijgt er een kanarie voor terug!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
Vind er geen zak meer aan nu Ariana er niet meer is. Een gestoorde eruit is altijd jammer
Hij is daarin wel loyaal naar Jimmy en de mensen waar hij mee praat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Absoluut niet, plakt aan jimmy, roddelt en praat slecht achter mensen hun rug. En is nu net voor het is buiten 2 meter.van jimmy.
Bah, wees een volwassen mens en stap op tom af en vraag wat er is en confronteer hem ermee ipv dat achter zijn rug bezig zijn. Laf mensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:28 schreef mijntjexx het volgende:
Tom denkt blijkbaar anders over dat 'geclaim'.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hele geclaim daar heb ik het over, wat ze fluisterde boeit me niet ,. ook deed ze de hele week al
Wacht nog even, misschien is een van de nieuwe een gestoorde.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
quote:
Rona en dora voor de busquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Als nieuwe heb je de laatste week toch ook op sociale media gekeken hoe iedereen ligt., benieuwd of je dat gaat merken naar welke mensen ze toetrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |