Karenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef Puzzie het volgende:
Duurde weer lang ,wie zat daar te snotteren
Thnx was er al uitquote:
Was.ashley die dit vroegquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Alice vroeg of Karen wijn wil. Karen zei ja, maar is er toch niet
Vriendin voor Alicequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef rinardo het volgende:
Sabeau 20 jaar (Zaandam, NL)
Laat je niet misleiden door knappe looks van Sabeau want ze heeft nog veel meer in haar mars. Voor haar is persoonlijke groei onwijs belangrijk en ze steekt dit dan ook niet onder stoelen of banken. Hierdoor lijkt ze in gesprekken veelal ouder dan ze daadwerkelijk is. Ooit wil ze graag 12 maanden op een onbewoond eiland zitten, maar nu begint ze eerst met een verblijf in het Big Brother-huis.
Ik denk om Ariana, omdat ze die toch als een soort vriendin zagquote:
Denk dat Dotteke niet doorhad dat het lapo wasquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:16 schreef Puzzie het volgende:
Duurde weer lang ,wie zat daar te snotteren
Allebei blondquote:
Owww apartquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik denk om Ariana, omdat ze die toch als een soort vriendin zag
Zo meteen een vroege Beleef de Lente Er komt een kanarie binnen gefladderdquote:
wat dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef FBtje het volgende:
Wat een vuil secreet is die Karen zeg over die knuffel van Ariana en Tom.
Wel een lilukequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo meteen een vroege Beleef de Lente Er komt een kanarie binnen gefladderd
Nou, zet dat maar uit je hoofd. Absoluut niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik denk om Ariana, omdat ze die toch als een soort vriendin zag
Idd, maar misschien zit ik er wel naast. Kan niks anders bedenken waardoor ze opeens moet huilen op de wc kort na de eliminatie.quote:
"U spreekt met de voicemail van Dotteke, ik ben even met Big Brother bezig. De groeten"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx was er al uitMensen moeten mij ook niet bellen onder BB
waarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:18 schreef engine het volgende:
Live is voorbij en Dilano is ineens zijn shirt weer kwijt
Karen imiteerde de knuffel van Tom en Ariana door bij Danny een likgebaar te maken vlakbij zijn oor. Karen mist Ariana absoluut niet, dus daar huilt ze niet om.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo meteen een vroege Beleef de Lente Er komt een kanarie binnen gefladderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |