Helderquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana tegen Tom : de de de de de de [iets] nog wat van ondertussen..
ohhh hij maakt ook nog eenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef ledn81 het volgende:
soppende Ari in de deur, kortsluiting..
Dit wordt vast een lange avond
[ afbeelding ]
Nou vraag je er toch om....heeft hij dat ook bij Sonja en Ashley gedaan????????quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
En wij ons maar afvragen waarom Ariana denkt dat Tom haar leuk vindt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Handig Tomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze spraken af om elkaar terug te zienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
ok wie kan er geluid verwijderen en focussen op gesprek van Ariana en Tom, ik wil weten wat ze zeiden? haha
Echt he. Niet okeequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:48 schreef Snoozey het volgende:
nou tom, heel domme zet van je. hahah loser
Ja dat was niet slim van hemquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:48 schreef Snoozey het volgende:
nou tom, heel domme zet van je. hahah loser
Het was vooral Ariana die het afsprak.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ze spraken af om elkaar terug te zien
Hij maakt elke dag nog een hartje voor Sonjaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou vraag je er toch om....heeft hij dat ook bij Sonja en Ashley gedaan????????
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy heeft z'n vrouw/vriendin horen lachen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is iemand die al eerder in een programma heeft gezeten.. bekend gezicht.quote:
Neuh, gewoon dori weg, Ronahi afstraffen...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat was niet slim van hem
Dus daarom hopelijk toch Ari weg
Geen ideequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is iemand die al eerder in een programma heeft gezeten.. bekend gezicht.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een uit de kaartenbak?quote:
Klopt iddquote:
20% korting bij 3 of meerdere outfits..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef Lonneke1983 het volgende:
Die nieuwe heeft ook dezelfde stylist Ariana, Doriana en Geraldine.
Why ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
kan iemand even met tom gaan praten?
Klopt, maar hij moedigde haar wel fel aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was vooral Ariana die het afsprak.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nog eentje speciaal voor Ireth
[ afbeelding ]
En vooral zijn handen op zijn rug vastbinden. (Diverse dames en/of heren uit de COS zijn uitgesloten van deelname)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
kan iemand even met tom gaan praten?
Nouuuuuquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En vooral zijn handen op zijn rug vastbinden. (Diverse dames en/of heren uit de COS zijn uitgesloten van deelname)
je ziet het al aan haar gezichtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fuck, daarin vond ik haar al een kutwijf...
Nou dat wordt paalzittenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef rinardo het volgende:
https://www.instagram.com/nouchkawillems/
dat wordt wat
[ link | afbeelding ]
Wacht maar tot die nieuwe komen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:52 schreef kater1 het volgende:
Ik krijg wat van die Tom met z'n hartjes maken, kruisjes slaan en op het hoofd van z'n zoontje zweren. En zeker nu die handhartjes naar Ariana. Dom jong.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef rinardo het volgende:
https://www.instagram.com/nouchkawillems/
dat wordt wat
[ link | afbeelding ]
Ze kloppen eigenlijk altijd. Ze zouden verboden moeten worden.quote:
Vast een boxershortquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef Lillibet het volgende:
vind het echt jammer![]()
zou ze een aandenken van tom mee hebben genomen
Vind het ook jammerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef Lillibet het volgende:
vind het echt jammer![]()
zou ze een aandenken van tom mee hebben genomen
Ze gaat op hem wachtenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waar is Tom ? Hij zou op me wachten toch zei ie
wie kan liplezen, volgens mijn vloekte ze wel wat of iets in die trant die had zo gehoopt in het huis gewoon te wezen weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Is maar 1 iemand die dat voorspeltquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef TheLuckyman het volgende:
Al die voorspellingen hier over een Belg of Nederlander eruit, kunnen nu ook wel een keer gelopen zijn hè?
En die van salar klopt ook elke weekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... inderdaad. Ik bedoel die van die Belg die niemand mag.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Sabeau zat al in het intro filmpjewie is wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd! Hoop dat Tom niet solo moet, laat die maar bij Karen blijvenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef Lillibet het volgende:
oeiii iemand moet solo
duo's zijn belangrijker dan ooit
veel avontuur![]()
Mooi daar kan Ro de hele week lekker zittenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Op naar een nieuwe week.
Solo house voor de persoon die niet in duo zit
Die persoon moet strijden om onderdeel van een duo te worden
er staat stacey en of ashley is het wel nouska dan?quote:
Ow Ronahihihihihi!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Op naar een nieuwe week.
Solo house voor de persoon die niet in duo zit
Die persoon moet strijden om onderdeel van een duo te worden
nee dan kirt ze de hele tijdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Hoop dat Tom niet solo moet, laat die maar bij Karen blijven
Zus zat in erquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
geen fam of vrienden voor ariaantje
Stacey is degene die het post.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er staat stacey en of ashley is het wel nouska dan?
ohquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zus zat in er
Dat was niet te missen
Een solo-hok! Wat heftig!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef ledn81 het volgende:
Oh het hok is weer verbouwd![]()
plattegrondjespakketje weer opstart
Dat is een liedje toch?quote:
zie urlquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er staat stacey en of ashley is het wel nouska dan?
Bas wordt wild van die chapeauquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ok bb, gooi die nieuwen maar binnen met die champagne!
Fox wildquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bas wordt wild van die chapeau
Ja volgens mij wel en weet de naam ook niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een liedje toch?
Zit al dagen in mijn hoofd na het gejank van Ronahi. Maar kom niet op de naam.
Meijahi, meijahoe, mijahaha!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een liedje toch?
Bresjna bresjna noema noema jeeequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel en weet de naam ook niet.
ja hier bij mijn dus ook( druk zeker)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:02 schreef Rhosyn het volgende:
Videoland crashte.
Maar Ariana dus naar huis.
Beter. Het begon te gênant te worden.
Die twee nieuwe er in snap ik niks van.
Ik denk wel dat op een gegeven moment er duo's gelijk worden weg gestuurd.
Hebben ze nu geen bed tekort eigenlijk?
Ja die!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bresjna bresjna noema noema jeee
Majahiiii
Majahaa
Majahaha
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bresjna bresjna noema noema jeee
Majahiiii
Majahaa
Majahaha
ik hoop hetquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Zullen ze nu Doriana gelijk in het solo huis stoppen, zodat de bewoners weer niet weten wie er uit is gegaan..
Hij crasht bij mij om de zoveel uurquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hier bij mijn dus ook( druk zeker)
en dan van die 'aparte' namenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik wordt wel moe van de hele tijd die nieuwe namen
Dragosta tin teiquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja klinkt leuk maar ik wil de naam weten.
Die heeft zelf een oogje op Tom.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef FBtje het volgende:
Wat een vuil secreet is die Karen zeg over die knuffel van Ariana en Tom.
Is ook wel zwakquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef ledn81 het volgende:
Ari was heel lang in Tom zijn oor aan het fluisteren![]()
De bewoners lachen haar nu al uit. Ze wisten allemaal wel beter en lulden braaf mee met haar fantasieën
Of Ariana is een vuil secreet door Alice en Karen te negeren tijdens het afscheid.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef FBtje het volgende:
Is ook een sportquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Sabeau zat al in het intro filmpjeGoed gezien !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze had alleen oog voor Tom, en werd daarna nogal opgejaagd door de presentratices.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Of Ariana is een vuil secreet door Alice en Karen te negeren tijdens het afscheid.
Met die naam denk ik nog al eens aan de reclame van Yakult; Rohonahi, rohonaha...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een liedje toch?
Ja, exact zoals het hoort in plaats van een nepknuffel. Gewoon waar ze bij staan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Of Ariana is een vuil secreet door Alice en Karen te negeren tijdens het afscheid.
Wat zei zequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef FBtje het volgende:
Zeker weten ! Moet je heel sterk voor zijn.quote:
yhnx Hoe kom jij zo snel aan die info?quote:
Dat is de officiele twitter van BBquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
yhnx Hoe kom jij zo snel aan die info?
Datquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:11 schreef -river- het volgende:
Die kanari is best wel een oude slet.
Dragostea Din Teiquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja klinkt leuk maar ik wil de naam weten.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy vertelt nu tegen Tyron dat het niet de echte draaideur is met verbinding naar de studio.
Tyron twijfelde even. Tyron heeft ook niet de hoogste score in de IQ test.
Maargoed hij heeft wel leren pijpen
Wat dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef FBtje het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:11 schreef -river- het volgende:
Die kanari is best wel een oude slet.
Wie is wiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |