Ligt er bij mij aan wie met wie praat. Als die 3 met elkaar praten is het soms lastiger, dat Glenn binnensmonds praat helpt daar ook niet mee. Maar kan er meestal wel wat van makenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny versta ik wel minder goed
Glenn daarentegen wel weer goed
( maar dat plat van Glenn lijkt op plat uit mijn regio )
Maar ik hoop van wel. Er moet een sloot alcohol inquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is niet gezegd aan de bewoners geven
Omdat Tyron aannam dat de mannen elkaar zouden steunen maar Tom meteen vertelden dat hij niet zo snel aan bandjes wilden doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef marky het volgende:
[..]
Daar was Tyron niet boos over. Hij is boos over het niet gunnen van de vrijstelling aan Lenie. Daarna zijn er nog wat keuzes gemaakt die voor Tyron duidelijk maakte dat hij niet meer te vertrouwen was.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wil je daar dan als de sodemieter mee ophouden!
Als dat geenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik hoop van wel. Er moet een sloot alcohol in![]()
Eensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja Tyron ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:50 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Danny was die dat niet leuk vond en Tom daar op aansprak... Tyron zelf ook?
Waarschijnlijk 2 flessen die ze met zijn allen moeten delenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ja dat gaat weer vies tegen vallenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 2 flessen die ze met zijn allen moeten delen
Zien we dan toch niks vanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
En alcohol-vrijquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Heb Ari en familie berichtje gestuurd dat ik hoop dat ze kan genieten van haar familie en vrienden en als zij beelden op een van mijn accounts zien die ze liever offline hebben dat ik die offline zal halen.quote:
Ja kijk naar Doriana die nog altijd de "kijk mij nieuw zijn dan"-kaart trekt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef FBtje het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een knurft als je jezelf zo belangrijk vindt.
Lief van u ! Super.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb Ari en familie berichtje gestuurd dat ik hoop dat ze kan genieten van haar familie en vrienden en als zij beelden op een van mijn accounts zien die ze liever offline hebben dat ik die offline zal halen.
Beste dat zij nu thuis is en hoop dat ze niet teveel haat meekrijgt. Ze was al zo onzeker![]()
Snap niet dat zij op deze manier door de casting is gekomen eigenlijk.
Heb jij beelden van Karen die bij Danny in z'n oor likte?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb Ari en familie berichtje gestuurd dat ik hoop dat ze kan genieten van haar familie en vrienden en als zij beelden op een van mijn accounts zien die ze liever offline hebben dat ik die offline zal halen.
Beste dat zij nu thuis is en hoop dat ze niet teveel haat meekrijgt. Ze was al zo onzeker![]()
Snap niet dat zij op deze manier door de casting is gekomen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |