Vooral nieuwe kleurtjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hebben ze toch maar weer vlot omgegooid allemaal
Mooi , sloeg ook nergens op van Ariquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, Karen zat net nog Ariana belachelijk te maken door de hug na te doen Die Ariana aan Tom gaf.
lieve tom bedankt voor de fijne gesprekken.quote:
Een maskertje met je te kunnen doenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
lieve tom bedankt voor de fijne gesprekken.
ik hoop buiten nog eens..
Sloeg nergens op? Vertel... wat fluisterde ze in zijn oor? Blijkbaar weet jij meer dan ik...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi , sloeg ook nergens op van Ari
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Een maskertje met je te kunnen doen
Jij kijkt toch ook?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef FBtje het volgende:
[..]
Sloeg nergens op? Vertel... wat fluisterde ze in zijn oor? Blijkbaar weet jij meer dan ik...
De vraag is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef ledn81 het volgende:
Wat zit die Karen nou ingewikkeld te doen. Voor Sonja stonden ze ook allemaal te zingen en te juichen.
Die week erna kwam er niemand terug via de deur. Dit is voor het eerst dat er weer iemand via de deur terug komt toch?Waarom mogen ze niet juichen voor Doriana
dat er nog wat onder zijn kussen lag, zie mooie bloem en briefjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef FBtje het volgende:
[..]
Sloeg nergens op? Vertel... wat fluisterde ze in zijn oor? Blijkbaar weet jij meer dan ik...
Als dat geen.....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Lieve Tom bedankt voor de fijne gesprekken.
En dan iets over buiten nog een maskertje doen
deed ariana dat bij tom ook?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:20 schreef FBtje het volgende:
[..]
Karen imiteerde de knuffel van Tom en Ariana door bij Danny een likgebaar te maken vlakbij zijn oor. Karen mist Ariana absoluut niet, dus daar huilt ze niet om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |