Het begint wel een beetje uit verhouding te raken en daar wordt het niet mooier op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
tja zo'n verme bips komt niet vanzelf
[ afbeelding ]
nou inderdaad zoals op die foto is echt geen porumquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje uit verhouding te raken en daar wordt het niet mooier op.
En dan traint ze nu nog zonder gewichten. Officieel 'hoort' deze oefening met bijvoorbeeld kettlebells in je handen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou inderdaad zoals op die foto is echt geen porum
ja na het eten omgekleed he dus dan krijg je dat al snel ik zou dan ook geen kleding weer aan doenquote:
Gebeurd vaker, tijd te weinig voor de uitzending, en ja FEBO kan altijd beinvloedenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:53 schreef tassie127 het volgende:
Waarom zien we basiri niet rennen in dit spel en glenn trouwens ook niet. Zou het dan toch gemanipuleerd zijn?
hij rent tochquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:53 schreef tassie127 het volgende:
Waarom zien we basiri niet rennen in dit spel en glenn trouwens ook niet. Zou het dan toch gemanipuleerd zijn?
Wie??quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef engine het volgende:
Jimmy: "Ik ga het wel echt zeggen morgen... ik ga hem echt op zijn flikker geven"
Hahaha ik had stopwatch aangezet maar j werkt niet met re lamequote:Op woensdag 31 januari 2024 20:53 schreef tassie127 het volgende:
tom zekerquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef engine het volgende:
Jimmy: "Ik ga het wel echt zeggen morgen... ik ga hem echt op zijn flikker geven"
Kan me niet bloot geno3g😅quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:56 schreef engine het volgende:
Al blijft Dilano vaak een halfnaakte snotneus
Ze zijn goed op elkaar ingespeeldquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:56 schreef engine het volgende:
Jimmy en Dilano zijn wel echt goed met elkaar. Dat vind ik wel mooi om te zien.
Hij heeft ook echt een puppygezicht nog niet echt een manmanquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:56 schreef engine het volgende:
Al blijft Dilano vaak een halfnaakte snotneus
Ja maar ook in zijn gedrag vind ik hem nog erg jong overkomen. Ik was wel verbaasd dat hij 25 is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt een puppygezicht nog niet echt een manman
Heerlijk, die gesprekken van Jimmy en Dilano.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef engine het volgende:
Dilano: "Jij moet blijven dan...en iedereen kapot maken die mij eruit wil"
Beetje grappendZe willen voor elkaar strijden.
Ja ik vind dit best leuk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:05 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Heerlijk, die gesprekken van Jimmy en Dilano.
Ik stem Basiri over legoblokjes lopen!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:06 schreef Ireth het volgende:
De "bijna-dood-ervaring" van Dilano vond ik ook nog wel meevallen... lego-gate was heftiger...
Glenn loopt veel constanter...quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:04 schreef maxelu het volgende:
Terwijl Basiri al 2 dagen loopt te whinen over de opdracht waar het onmogelijk was dat hij niet de snelste was....
Lijkt hij in de aflevering toch niet zo snel geweest te zijn. Foute antwoorden, onnodig terugkeren omdat hij niet elk zakje van de eerste keer mee had, en leek ook al best buiten adem en traag na 2 keer over en weer.
was dat die val? waar zo'n drama over te doen wasquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:06 schreef Ireth het volgende:
De "bijna-dood-ervaring" van Dilano vond ik ook nog wel meevallen... lego-gate was heftiger...
quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:07 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik stem Basiri over legoblokjes lopen!
Ja...quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was dat die val? waar zo'n drama over te doen was
Legogate?quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:06 schreef Ireth het volgende:
Dan wel live op stream aubquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:07 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik stem Basiri over legoblokjes lopen!
Leroy, seizoen 2 als ik me niet vergis, met zijn "kwoots" raden..quote:
Kan wel erg zijn. Geen ervaring mee in de nabije kring.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:11 schreef engine het volgende:
Dilano heeft best erg last van dyslexie. Dat als hij moe is echt niet meer normaal kan lezen.
Goeie !quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:11 schreef Jockari het volgende:
Mijn favos momenteel (zonder rangorde)
• Alice
• Jimmy
• Karen
• En dan weet ik het niet meer...
Ohjaquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leroy, seizoen 2 als ik me niet vergis, met zijn "kwoots" raden..
Hoe is het vandaag tussen hun gegaan......heeft ze hem nu verder kunnen uithoren waar precies hij woontquote:
Huh ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag tussen hun gegaan......heeft ze hem nu verder kunnen uithoren waar precies hij woont
Bassie die vrienden maakt ? Moet ik dan eens ergens zien.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
"Jullie zijn hier om te saboteren!!"![]()
Bassie maakt vrienden!
(Uitzending)
Eens, Dilano boft met zijn maatje, maar Jimmy eigenlijk ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb het zo niet met Dildo. Maar begin wel sympa te krijgen na zijn gesprekjes met Jimmy.
Ariana en Tom.....hadden gisteravond een gezeligonderonsje. En vroeg enkele keren waar hij precies woonde maar hij liet dat niet los.....net zoals hij niet wilde vertellen wat voor werk hij precies deed. Ze was weer helemaal verliefd. En vandaag heb ik niet kunnen volgen.quote:
Is voor ons duidelijk. Woont net boven Antwerpen, en is blijkbaar kraanman in de Antwerpse haven.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ariana en Tom.....hadden gisteravond een gezeligonderonsje. En vroeg enkele keren waar hij precies woonde maar hij liet dat niet los.....net zoals hij niet wilde vertellen wat voor werk hij precies deed. Ze was weer helemaal verliefd. En vandaag heb ik niet kunnen volgen.
Ja ik ook wel. En denk dat ze samen ook nog best ver kunnen komen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb het zo niet met Dildo. Maar begin wel sympa te krijgen na zijn gesprekjes met Jimmy.
In het echte leven zouden ze elkaar negeren. Mooi om te zien en te horen hun gesprekken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:05 schreef engine het volgende:
Dilano en Jimmy kunnen gewoon uren met elkaar blijven praten en lol hebben.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. En denk dat ze samen ook nog best ver kunnen komen.
Ik wel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:26 schreef engine het volgende:
Jimmy "Over 15 jaar ben ik 56....dat haal ik nooit"
Ik vind het zelfs een leuk setje......ze kijken heel lief naar elkaar.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:26 schreef jooba het volgende:
[..]
In het echte leven zouden ze elkaar negeren. Mooi om te zien en te horen hun gesprekken.
Die blijven vrienden voor 't leven.
maar goed dat hij het vaag houdquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ariana en Tom.....hadden gisteravond een gezeligonderonsje. En vroeg enkele keren waar hij precies woonde maar hij liet dat niet los.....net zoals hij niet wilde vertellen wat voor werk hij precies deed. Ze was weer helemaal verliefd. En vandaag heb ik niet kunnen volgen.
nou we zien Ariana ook genoeg hoorquote:
denk dat Ariana toch nog het ergste is hahaquote:
Nipple-gatesquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan dilano niet gewoon zijn shirt dichthouden
Hij heeft het wel gezegd hoor Hij woont in Burcht is wat ik verstondquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoor ik niet echt. Maar Jimmy vind wel dat Tom, Karen en Glenn een anders dialect praten. Goed gehoord Jimmy !quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:50 schreef engine het volgende:
Dilano geeft nu toch toe dat hij wel Brabants praat. Jimmy kan horen dat hij uit de omgeving van Eindhoven komt.
Kun je ook horen.
Sommige streek dialecten binnen het Brabo dialect vind ik ook echt vreselijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:50 schreef engine het volgende:
Dilano vindt Brabants echt dom klinken
Mijn zoon heeft een jaar in de shoarmastraat in eindhoven gewoond (Wunsel). Maar is daar vertrokken omwille van de hoge huurprijs. Is nu goedkoper met zijn appartement in Mol, en dan naar Veldhoven NL rijden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:50 schreef engine het volgende:
Dilano geeft nu toch toe dat hij wel Brabants praat. Jimmy kan horen dat hij uit de omgeving van Eindhoven komt.
Kun je ook horen.
ppppssssttttt BB / [BB 24 SC #9] Morgen op onderzoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja soms verdwijnen ze van de voorpagina. Ik vind ze dan altijd via 'live' (als je Videoland bedoelt overigens)quote:quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
op videoland? ja ik was ze ook kwijt ik heb ze bij live gevonden heel vreemd dat ze weggehaald hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja kwam ik vanmorgen ook achter😔quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig. Overigens ieder jaar sinds de herstart al.
O, mochten ze na het etentje toch terug naar het kasteelquote:
Gisteravond??quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gezegd hoor Hij woont in Burcht is wat ik verstond
Ik zat zo in het verhaal, dat ik me de tyfus schrok van dat geluid🤣🤣quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Jimmy vertelt over de laatste uren van zijn oma.
En opeens moeten we naar Alice dr tandenborstel luisteren en kijken...
Ja, so random...quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n interessant gesprek, schakelen ze over naar iemand die tandjes poetst🤣🤣🤣🤣🤣
Na het diner was een streamlock , dus het zal toen geweest zijn, ze doen het na het avondetenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:02 schreef DGK-Eric het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel gezamenlijk tandengepoetst vanavond?
dat heb ik ook met sommige dialecten in Limburg hoor (ben Limburgse)quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige streek dialecten binnen het Brabo dialect vind ik ook echt vreselijk
En nu is ze gewoon puisten aan het uitknijpenquote:
voordat ze haar gezicht heeft gereinigd, das niet zo slimquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En nu is ze gewoon puisten aan het uitknijpenwat een onsmakelijke beelden
Nee inderdaad, al d'r grime zit er nog op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:09 schreef danilel het volgende:
[..]
voordat ze haar gezicht heeft gereinigd, das niet zo slim
Dan liever die recap🤣🤣🤣quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En nu is ze gewoon puisten aan het uitknijpenwat een onsmakelijke beelden
Jepquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:02 schreef DGK-Eric het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel gezamenlijk tandengepoetst vanavond?
Ja idd hij stond het nog helemaal uit te leggen ook dat hij alleen een tunnel of brug over/onderdoor moest en dat hij dan in Antwerpen wasquote:
Als het maar smerig isquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Alice die bloedende puisten uitknijpt.. is dat ook een fetish van modedit (zal hem maar taggen in geval hij de beelden wil herzien)
Ok. denk ik zo goed op te letten, dus niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja idd hij stond het nog helemaal uit te leggen ook dat hij alleen een tunnel of brug over/onderdoor moest en dat hij dan in Antwerpen was
Aandachtquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:35 schreef ben34567 het volgende:
Waarom ligt Ariana zo vroeg in bed ? Is niet van haar gewoonte en Tom is nog wakker. Door de wijn ?
Ging o.a. Over manier van spelen, bondjes, dat iemand negeren raar is en dat Tom best gaat praten met Ty.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:29 schreef zodeju het volgende:
Jemig op 2 de drie heren in een goed gesprek waar ik helemaal niks van versta.....zo zonde
Hou eens op mentionen naar hem. Nergens voor nodig. Als hij er dannover doorgaat heeft hij het weer gedaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Alice die bloedende puisten uitknijpt.. is dat ook een fetish van modedit(zal hem maar taggen in geval hij de beelden wil herzien)
Ik heb me dus serieus zitten af vragen wie ie-mo-de-dit wasquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Alice die bloedende puisten uitknijpt.. is dat ook een fetish van lMODEDIT(zal hem maar taggen in geval hij de beelden wil herzien)
quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb me dus serieus zitten af vragen wie ie-mo-de-dit was![]()
Ga je zo vroeg stemmen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:43 schreef Xilia het volgende:
Is dat 's morgens meestal, de nominaties?
Ben da vergeten, moet ik de wekker zetten?
Nee puzz, wil de nominatie bekendmaking graag live zienquote:
Maar dat is morgenavond denk ik?quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee puzz, wil de nominatie bekendmaking graag live zien
Volgens mij vorige week overdag?quote:
Ik was verbaasd dat ik de vorige voor het eerst kon stemmenquote:
Ik dacht altijd op donderdag om een uur of 11 in de morgen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:43 schreef Xilia het volgende:
Is dat 's morgens meestal, de nominaties?
Ben da vergeten, moet ik de wekker zetten?
Huh week eerder ook toch?quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat ik de vorige voor het eerst kon stemmen![]()
Ja maar toen keek ik net en wist ik dat nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Huh week eerder ook toch?
Stream1 weer terug
Ach, niemand is daar volmaakt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Tyron is wel een knappe jongen, jammer dat ie af en toe zo kan stoken
Oh ja!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we nog een update over die beschuldigingen van Ariana? Of was het weer eens gebakken lucht van haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karen/Bassie: Alice/Danny en Ashley/Glenn
Alice/Danny: Ashley/Glenn en Arie/Randy
Dori/Tyron: Ashley/Glenn en Roni/Tom
Arie/Randy: Roni/Tom en Alice/Danny
Roni/Tom: Alice/Danny en Dori/Tyron
Ashley/Glenn: Dori/Tyron en Arie/Randy
Alice/Danny: 3 stemmen
Ashley/Glenn: 3 stemmen
Dori/Tyron: 2 stemmen
Arie/Randy: 2 stemmen
Roni/Tom: 2 stemmenGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik zit hem net helemaal uit te typenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo zou er genomineerd zijn volgens Xers.[ twitter ]
quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:03 schreef Ireth het volgende:
Volgens iemand op Twitter is er op deze manier genomineerd:Is er geluld dan in het huis? Want anders kun je dat toch niet weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karen/Bassie: Alice/Danny en Ashley/Glenn
Roni/Tom: 2 stemmenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dont shoot mequote:Op woensdag 31 januari 2024 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is er geluld dan in het huis? Want anders kun je dat toch niet weten?
Nee ik bedoel het ook niet tegen jouquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dont shoot meIk lees het ook alleen maar daar
quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:03 schreef Ireth het volgende:
Volgens iemand op Twitter is er op deze manier genomineerd:Hmm wie haalt het koningskoppel eruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karen/Bassie: Alice/Danny en Ashley/Glenn
Roni/Tom: 2 stemmenIt's weird being the same age as old people
☺smilies
Ik ook, maar nu zie je wel de kliekjes die elkaar indekken , dus ik ben helemaal klaar met Dora Roni, Basi en Tyronquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het ook niet tegen jou
Zou het wel sneu vinden voor Glenn, die is er amper en dan mag ie al weer gaan
Was nogal vaag maar Ariana en Ronahi hebben vandaag wel iets uitgepraat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we nog een update over die beschuldigingen van Ariana? Of was het weer eens gebakken lucht van haar?
Oh als Dilano en Jimmy iemand mogen saven halen ze Ashley en Glenn van de bankquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:08 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm wie haalt het koningskoppel eruit?
Kan mij niet voorstellen dat Alice Ashley nomineren zou.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo zou er genomineerd zijn volgens Xers.[ twitter ]
Eentje maar denk ik, Ashley dan?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh als Dilano en Jimmy iemand mogen saven halen ze Ashley en Glenn van de bank
Oh ja, dan sowieso Ashley, al zou het tactischer zijn om Glenn te saven, dan vliegt er altijd een sterkere speler uitquote:
Tom werd al voor narcist uitgemaakt door Dori en Roniquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:12 schreef Xilia het volgende:
Ronahi gaat nu uitgerekend over Tom klagen tegen Ty en Doriana
Volgens mij alleen Doriana, maar absurd welquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom werd al voor narcist uitgemaakt door Dori en Roni
Wie zegt dat ze elkaar indekken? Dan zou Ro nooit toestaan dat Do genomineerd werd. Je hebt gelukkig geen problemen met het kliekje rond Ashley.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu zie je wel de kliekjes die elkaar indekken , dus ik ben helemaal klaar met Dora Roni, Basi en Tyron
Zo las ik hem ook nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het ook niet tegen jou
Zou het wel sneu vinden voor Glenn, die is er amper en dan mag ie al weer gaan
Toni ging er wel in meequote:Op woensdag 31 januari 2024 23:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Doriana, maar absurd wel
Sommigen niet iddquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:14 schreef marky het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze elkaar indekken? Dan zou Ro nooit toestaan dat Do genomineerd werd. Je hebt gelukkig geen problemen met het kliekje rond Ashley.
Ik luister met veel plezier naar de onzin van Tyron en Randy en Ronahi en Doriana kunnen heerlijk samen alles doornemen
Late reactie maar ik kan het wel horen. Ik hoor of iemand uit de buurt van Eindhoven, Tilburg, Den Bosch of weet ik waaar komt. Elk stukje Brabant heeft zijn eigen accent en is op zich redelijk duidelijk hoorbaar. Als je weet hoe het klinktquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoor ik niet echt. Maar Jimmy vind wel dat Tom, Karen en Glenn een anders dialect praten. Goed gehoord Jimmy !
In het begin kreeg ik geen goede indruk van ronahi.....toen dacht ik paar dagen geleden...ik zag het fout ze is toch wel oke,maar ik zag het toch wel goed in het begin... ik vind haar echt niet leuk!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:12 schreef Xilia het volgende:
Ronahi gaat nu uitgerekend over Tom klagen tegen Ty en Doriana
Ik vond haar in het begin ook leuk , dat is wegquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:17 schreef ben34567 het volgende:
Ronahi was populair maar slaat wel haar ruiten in de laatste dagen
Je zult toch bij iemand moeten ventileren, ze heeft hem ook al een paar keer over dingen aangesproken toch, zoals bij de keuze voor het dinerquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:18 schreef Xilia het volgende:
Ok Tom is niet altijd handig, af en toe moeilijk te volgen, maar als duo partner zo negatief over hem kletsen?
Heel dom en achterbaks wmb.
Ja ok, maar dan niet bij uitgerekend "de vijand" toch?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zult toch bij iemand moeten ventileren, ze heeft hem ook al een paar keer over dingen aangesproken toch, zoals bij de keuze voor het diner
Ja uiteindelijk gaan dat soort valsheden zich tegen je keren, in dit geval hoop ik dat goed gaat gebeuren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
Heerlijk, door dit geouwehoer zorgen ze ervoor dat tom mijn stem krijgt om te blijven
Denk je?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
Heerlijk, door dit geouwehoer zorgen ze ervoor dat tom mijn stem krijgt om te blijven
Ik kijk niet heel veel naar de streams, maar is Tyron zo negatief over Tom dan? Ik heb 'm al wel een paar keer uit de bocht horen vliegen over Dilano enzo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:20 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan niet bij uitgerekend "de vijand" toch?
Ik hoop van wel ,maar je weet het nooit hoe kijkers iets zienquote:
Ty negeert Tom sinds gisteren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk niet heel veel naar de streams, maar is Tyron zo negatief over Tom dan? Ik heb 'm al wel een paar keer uit de bocht horen vliegen over Dilano enzo.
Nee het gaat nu over Arianaquote:
Gewoon in haar tetten knijpen.quote:
Slap wijf met nasty uitsprakenquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:27 schreef Snoozey het volgende:
dorian is toch ook maar een beetje een bloembak, of wat voor opvulling dan ook, daar in het huis
Dat zijn er 2.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh als Dilano en Jimmy iemand mogen saven halen ze Ashley en Glenn van de bank
Vind er ook niet veel aanquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:27 schreef Snoozey het volgende:
dorian is toch ook maar een beetje een bloembak, of wat voor opvulling dan ook, daar in het huis
Tja je kunt wel eens klaar met iemand zijn toch, Tom is gewoon geen handige gast.quote:
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat is dat de hele avond met die SL
Dat komt alleen maar dat ze niet zo lief voor Tom is die op zijn beurt het voor haar moeilijker maakt. Tom is gewoon een gecompliceerde gozer.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:17 schreef ben34567 het volgende:
Ronahi was populair maar slaat wel haar ruiten in de laatste dagen
Klopt maar Ronahi is ook vrij aanwezig soms wat té.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar dat ze niet zo lief voor Tom is die op zijn beurt het voor haar moeilijker maakt. Tom is gewoon een gecompliceerde gozer.
Eens maar je gaat iemand niet neerzetten als iemand die een narcist is, dat vind ik echt heel erg kwalijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar dat ze niet zo lief voor Tom is die op zijn beurt het voor haar moeilijker maakt. Tom is gewoon een gecompliceerde gozer.
Hij is gewoon eerlijk. Praat niemand naar de mond en vaart zijn eigen koers.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja je kunt wel eens klaar met iemand zijn toch, Tom is gewoon geen handige gast.
Akkoord maar ze gaat nu achter de populairste bewoner aan wat haar ondergang zal betekenen; en ook die van Tyron; Dilano; Basiri en Doriana (en ik snap zelf niet waarom Tom zo populair is bij de kijker maar hij is nu eenmaal populair).quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat wordt niet gewaardeerd door de Tomsoppers maar zo zie ik het ook. Tom is zo slecht in zijn communicatie dat het niet makkelijk is om daar mee om te gaan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja je kunt wel eens klaar met iemand zijn toch, Tom is gewoon geen handige gast.
sonjaquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Op wie denken ze nu dat Tom een oogje heeft? Op Ashley of Karen?
Het ironische is dat veel van de Tomsoppers het ook lastig zouden vinden om met hem in een huis samen te leven en te communiceren. Maar via het scherm zijn ze verblind door zijn popidool verschijning.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat wordt niet gewaardeerd door de Tomsoppers maar zo zie ik het ook. Tom is zo slecht in zijn communicatie dat het niet makkelijk is om daar mee om te gaan.
Wanneer heeft ze dat gezegdquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens maar je gaat iemand niet neerzetten als iemand die een narcist is, dat vind ik echt heel erg kwalijk
dat was in het begin mss is hij nu niet meer zo populair,,,,,,andere zijn ook gestegen of gezakt in populariteitquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Akkoord maar ze gaat nu achter de populairste bewoner aan wat haar ondergang zal betekenen; en ook die van Tyron; Dilano; Basiri en Doriana ( en ik snap zelf niet waarom Tom zo populair is bij de kijker maar hij is nu eenmaal populair).
Sonjaquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Op wie denken ze nu dat Tom een oogje heeft? Op Ashley of Karen?
Dat doen ze zelf ze gaan continue vragen is er iets tomquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het ironische is dat veel van de Tomsoppers het ook lastig zouden vinden om met hem in een huis samen te leven en te communiceren. Maar via het scherm zijn ze verblindt door zijn knappe verschijning.
quote:
Ik moest serieus googlen en denken: wie is Sonjaquote:
Tomsoppersquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat wordt niet gewaardeerd door de Tomsoppers maar zo zie ik het ook. Tom is zo slecht in zijn communicatie dat het niet makkelijk is om daar mee om te gaan.
Dat kan (nog) nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:40 schreef odie22 het volgende:
ik zou gewoon op mijn duopartner stemmen, heb er toch niet voor gekozen
Vanmiddag met Dori, Dori zei dat , had het ook over gaslightingquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze dat gezegd
(Kan ik misschien filmpje terug kijken)
Same , ik vind het een beetje een rare vent maar er zijn er daar een aantal die veel erger zijn ,quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:43 schreef Thorelf het volgende:
Ben geen Tomsopper,maar er zijn meerdere die ik zeker minder leuk en valser vind dan Tom.
vorig jaar hadden ze volgens mij eerst een feestje, en toen ineens moesten ze nomineren. ze gingen van een enorme high naar een enorme lowquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Is er eigenlijk ooit wel eens midden in de nacht genomineerd? Dat lijkt me nu ook wel eens een leuk idee
Bekendmaking bedoel je?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Is er eigenlijk ooit wel eens midden in de nacht genomineerd? Dat lijkt me nu ook wel eens een leuk idee
Dat zou ook leuk zijn, maar ook het nomineren zelfquote:
Was dat niet na dat apresski feest??quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorig jaar hadden ze volgens mij eerst een feestje, en toen ineens moesten ze nomineren. ze gingen van een enorme high naar een enorme low
ja dat ze zich afvraagd of ze denken dat ze dom is, en dat niet is maar dan doet alsof.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat het nieuwe hamsteren of zegt ze wat anders ?
Dat hebben ze al gedaan vandaagquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou ook leuk zijn, maar ook het nomineren zelf
zou het niet durven zeggen welk feest precies, maar iedereen was wel enorm overdonderd weet ik nogquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat niet na dat apresski feest??
quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat het nieuwe hamsteren of zegt ze wat anders ?
ik hoop dat Tom voorlopig ook wordt gered door het publiek . gewoon omdat het leuk isquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:05 schreef BB-King het volgende:
Ronahi weet dat als Dilano en Jimmy iemand mogen vrijstellen zij wordt gered.
Maar ze denkt ook dat Tom zeker nog niet naar huis gaat.
ze had het toch zo leuk met hem in het kasteel?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:08 schreef ben34567 het volgende:
Waarom is Ronahi zo geobsedeerd door Tom ? Vind ze hem zo irritant of wil ze hem weg omdat ze hem leuk vindt en niet weet of ze de verleiding zal weerstaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |