Hoor ik niet echt. Maar Jimmy vind wel dat Tom, Karen en Glenn een anders dialect praten. Goed gehoord Jimmy !quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:50 schreef engine het volgende:
Dilano geeft nu toch toe dat hij wel Brabants praat. Jimmy kan horen dat hij uit de omgeving van Eindhoven komt.
Kun je ook horen.
Sommige streek dialecten binnen het Brabo dialect vind ik ook echt vreselijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:50 schreef engine het volgende:
Dilano vindt Brabants echt dom klinken
Mijn zoon heeft een jaar in de shoarmastraat in eindhoven gewoond (Wunsel). Maar is daar vertrokken omwille van de hoge huurprijs. Is nu goedkoper met zijn appartement in Mol, en dan naar Veldhoven NL rijden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:50 schreef engine het volgende:
Dilano geeft nu toch toe dat hij wel Brabants praat. Jimmy kan horen dat hij uit de omgeving van Eindhoven komt.
Kun je ook horen.
ppppssssttttt BB / [BB 24 SC #9] Morgen op onderzoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja soms verdwijnen ze van de voorpagina. Ik vind ze dan altijd via 'live' (als je Videoland bedoelt overigens)quote:quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
op videoland? ja ik was ze ook kwijt ik heb ze bij live gevonden heel vreemd dat ze weggehaald hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja kwam ik vanmorgen ook achter😔quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig. Overigens ieder jaar sinds de herstart al.
O, mochten ze na het etentje toch terug naar het kasteelquote:
Gisteravond??quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gezegd hoor Hij woont in Burcht is wat ik verstond
Ik zat zo in het verhaal, dat ik me de tyfus schrok van dat geluid🤣🤣quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Jimmy vertelt over de laatste uren van zijn oma.
En opeens moeten we naar Alice dr tandenborstel luisteren en kijken...
Ja, so random...quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n interessant gesprek, schakelen ze over naar iemand die tandjes poetst🤣🤣🤣🤣🤣
Na het diner was een streamlock , dus het zal toen geweest zijn, ze doen het na het avondetenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:02 schreef DGK-Eric het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel gezamenlijk tandengepoetst vanavond?
dat heb ik ook met sommige dialecten in Limburg hoor (ben Limburgse)quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige streek dialecten binnen het Brabo dialect vind ik ook echt vreselijk
En nu is ze gewoon puisten aan het uitknijpenquote:
voordat ze haar gezicht heeft gereinigd, das niet zo slimquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En nu is ze gewoon puisten aan het uitknijpenwat een onsmakelijke beelden
Nee inderdaad, al d'r grime zit er nog op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:09 schreef danilel het volgende:
[..]
voordat ze haar gezicht heeft gereinigd, das niet zo slim
Dan liever die recap🤣🤣🤣quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En nu is ze gewoon puisten aan het uitknijpenwat een onsmakelijke beelden
Jepquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:02 schreef DGK-Eric het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel gezamenlijk tandengepoetst vanavond?
Ja idd hij stond het nog helemaal uit te leggen ook dat hij alleen een tunnel of brug over/onderdoor moest en dat hij dan in Antwerpen wasquote:
Als het maar smerig isquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Alice die bloedende puisten uitknijpt.. is dat ook een fetish van modedit (zal hem maar taggen in geval hij de beelden wil herzien)
Ok. denk ik zo goed op te letten, dus niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja idd hij stond het nog helemaal uit te leggen ook dat hij alleen een tunnel of brug over/onderdoor moest en dat hij dan in Antwerpen was
Aandachtquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:35 schreef ben34567 het volgende:
Waarom ligt Ariana zo vroeg in bed ? Is niet van haar gewoonte en Tom is nog wakker. Door de wijn ?
Ging o.a. Over manier van spelen, bondjes, dat iemand negeren raar is en dat Tom best gaat praten met Ty.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:29 schreef zodeju het volgende:
Jemig op 2 de drie heren in een goed gesprek waar ik helemaal niks van versta.....zo zonde
Hou eens op mentionen naar hem. Nergens voor nodig. Als hij er dannover doorgaat heeft hij het weer gedaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Alice die bloedende puisten uitknijpt.. is dat ook een fetish van modedit(zal hem maar taggen in geval hij de beelden wil herzien)
Ik heb me dus serieus zitten af vragen wie ie-mo-de-dit wasquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Alice die bloedende puisten uitknijpt.. is dat ook een fetish van lMODEDIT(zal hem maar taggen in geval hij de beelden wil herzien)
quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb me dus serieus zitten af vragen wie ie-mo-de-dit was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |