Is er een modje in de zaal?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Doe ik mij best om laatste post te hebben om de TT wordt ik gekaapt
IK zie er geen een jij?quote:
Nog niet gehad gelukkigquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe vaak hebben jullie dat je misklikt en ineens Telekids (of iets anders) voor je kiezen krijgt ipv de stream?
Heb dat dit jaar vaker gehad dan nodig volgens mij
In jouw geval, en dit gaat ZO fout klinken, zie ik alleen altijd lippen, waardoor het blauwe me vaak ontgaat.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
In jouw geval, en dit gaat ZO fout klinken, zie ik alleen altijd lippen, waardoor het blauwe me vaak ontgaat.
Als ik de taal naar Chinees doe, krijg ik weer een hele andere tekst/zin te zienquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Komt wel allebei op hetzelfde neer: hij is dus gewoon een egoïst en denkt alleen aan zichzelf.
Ja er gebeurd niet veel he, zat net te denken ga ik nog verder kijken of stop ik voor vandaagquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Laat er ff wat gebeuren in dat huis….nomineren ofzo
ze hadden gewoon tm do moeten strijden om king en queen....quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er gebeurd niet veel he, zat net te denken ga ik nog verder kijken of stop ik voor vandaag
Ja was mooier geweest, volgens mij vandaag nog een keerquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ze hadden gewoon tm do moeten strijden om king en queen....
Komt niet meer want zij zijn nu vrijgesteldquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was mooier geweest, volgens mij vandaag nog een keer
Maar kan toch nog een stel vrijgesteld worden. Je weet het nooit met BB.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Komt niet meer want zij zijn nu vrijgesteld
Zou kunnen, we gaan het allemaal zien. Voorlopig zijn ze op twee streams te zienquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mss dat ze de PON game kunnen meekijken ?
Is goed, tot latersquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]oh
Misschien ff stroom van de tv halen? Stekker er ff uit halen.
Dat doe ik altijd als niks meer werkt.
quote:
Gedaan werkt niequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ff videoland afsluiten en weer opstarten
Moge het je wel bekomen.quote:
[..]quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:12 schreef Dotteke het volgende:
DIt kan allemaal in de SC \
Misschien ff stroom van de tv halen? Stekker er ff uit halen.
Dat doe ik altijd als niks meer werkt.
Studentje bellen?quote:
Lullig. Zie je nou niks meer?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zie bij videoland op tv gewoon geen Big brother meer staan
ja heb op laptop aan maar vind het erg vreemd alles van BB is van videoland op tv afquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lullig. Zie je nou niks meer?
Heb het hierheen geplakt @lonnebergaquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:43 schreef lonneberga het volgende:
Blij dat ik weer streams heb,dank je wel b_engeltje
Staan nu helemaal onderaan, tenminste op mobiel moet je even scrollenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:36 schreef Joyce-43 het volgende:
oh heb geprobeerd door op Live te klikken en daar zie ik de streams nu wel weer maar op home zijn ze weg
Ja ik mag haar ook nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Nondejuu ik zit de aflevering van gisteren te kijken en die Ashley is echt een dwingend type
Ik walg er van
Gezellie !quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef Ireth het volgende:
Wij kijken samen naar Big Brother![]()
[ afbeelding ]
Eindelijk een live beeld van @Irethquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef Ireth het volgende:
Wij kijken samen naar Big Brother![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
👋quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:39 schreef Jockari het volgende:
Ik ga gewoon TV kijken. Steds beeld uit kasteel waar nu niks meer grbrurd.
Ja is het ook, ik ben druk bezig met het bedenken van een oplossing, maar ik denk dat die er niet zo een twee drie gaat komen helaasquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:35 schreef Jockari het volgende:
Blijft moeilijk switchen hoor tussen Cos en SC @:Dotteke . Maar ik doe mijn best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |