quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De hond van Ashley ook niet meer
Je wist nog niet dat ze alwetend is?quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gelul van ashley, in Nederland is het al sinds 95 of zo verboden om oren te couperen bij honden
Dien hond kwam uit Hongarije ofzo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gelul van ashley, in Nederland is het al sinds 95 of zo verboden om oren te couperen bij honden
Je bent weer scherp.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De hond van Ashley ook niet meer
Nu zit dit in m’n hoofd, thnxquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
🎵De herinnering blijft aan die hond met zijn blaf🎵
Gedaan werkt niequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ff videoland afsluiten en weer opstarten
Nou dan ook geen 3000 gemist want dat zijn allemaal broodfokkers daar en verkopen die beesten voor een paar honderd maxquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dien hond kwam uit Hongarije ofzo.
Als Roy het zelf maar snapt.quote:
quote:
Totaal mee eens, mijn zin was ook niet eens een oordeel maar werd wel zo opgepikt volgens mij.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als Roy het zelf maar snapt.
En dat geldt overigens ook voor Dilano: niemand heeft iets te zeggen over iemand anders zijn/haar/hun seksualiteit of geaardheid.
Ja klopt. Het is een raar verhaal. Ik heb nog nooit gehoord dat een hond stikt in een tennis bal.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan ook geen 3000 gemist want dat zijn allemaal broodfokkers daar en verkopen die beesten voor een paar honderd max
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan ook geen 3000 gemist want dat zijn allemaal broodfokkers daar en verkopen die beesten voor een paar honderd max
Was ook niet tegen jou.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:52 schreef espri het volgende:
[..]
Totaal mee eens, mijn zin was ook niet eens een oordeel maar werd wel zo opgepikt volgens mij.
Daarom, heb zelf ook familie die jaren met een vrouw was en nu ook heel gelukkig met een man. Die valt op persoonlijkheid niet op geslacht. Iedereen lekker laten gebeurt tegenwoordig veel te weinigquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En dat geldt overigens ook voor Dilano: niemand heeft iets te zeggen over iemand anders zijn/haar/hun seksualiteit of geaardheid.
Lees je maar eens in hierover en honden uit Oost-Europese landenquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker?
Het kan best hoor, dat zij een dure hond heeft gekocht, of dat het totaal bedrag van de aankoop hoog was.
Wordt wel vaker voor gewaarschuwd, honden bijten de ballen soms lek en dan kan hij in de keel schieten. Is de hond van mijn baas ook bijna overkomen, zij zag het gebeuren en kon op tijd ingrijpen en wist wat ze moest doen en de hond heeft het overleefd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja klopt. Het is een raar verhaal. Ik heb nog nooit gehoord dat een hond stikt in een tennis bal.
Wow ... blijkbaar kwam het over als een waardeoordeel . Jammer, want dat was het niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |