Het is wachten op patat/friet.quote:
Ken ze niet anders.quote:
Ahja die hebben we ook nog ja.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wachten op patat/friet.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:02 schreef Gellarboy het volgende:
BB / Ariana reactie topic
Baanbrekend nieuw topic.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:02 schreef Gellarboy het volgende:
BB / Ariana reactie topic
Baanbrekend nieuw topic.
Ha.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:05 schreef greysbones het volgende:
Die stem van doriana is bijna gelijk aan ronahi
De ervaring van hun leven.En straks wereldberoemd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze stralen het uit, ze vermaken zich daar kostelijk, geen seconde verveling.
Nee.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Geen geluid op 2, of ligt het aan mij?
Meestal geen geluid op 2.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Dus we zien zo Leniequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:10 schreef spapaars het volgende:
Ik verdenk de productie ervan dat die pannenkoeken bakken een dagelijkse herhaling is.
Wel zo gemakkelijk mocht je geen klok in huis hebben, precies om 12 uur gaat het geluid uit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
quote:
Elke dag van 12u tot 13u. Middagpauzequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Was vorig jaar ip dit moment ook niet. Dat kwam pas toen belangrijk werd of je de laatste Nederlander zou zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:12 schreef lojanda het volgende:
Wat me opvalt dit jaar is dat er geen nare concurrentie is tussen de Belgen en NederlandersDat vind ik wel echt heel leuk om te zien
Goed eten voor een bak verveling.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:17 schreef Jockari het volgende:
Zit daar maar 24 uur in dat klein kasteeltje opgesloten.
Ik had niet anders van hem verwacht.. ik vind hem ook zo ouderwets en vooral heel saaiquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
Ow jee
Dylano wil the men in huis zijn
En dat zij kookt
En niet hoeft te werken
Zijn stem alleen al irriteert mequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had niet anders van hem verwacht.. ik vind hem ook zo ouderwets en vooral heel saai
Je moet maar zo van streek raken van een jongen met een kroon op??quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:17 schreef spapaars het volgende:
Moet je maar durven jezelf zo voor lul zetten.
[ afbeelding ]
Dat komt pas tegen het einde. Er is een regel dat er Belg en 1 Nederlander in de finale moet zitten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:12 schreef lojanda het volgende:
Wat me opvalt dit jaar is dat er geen nare concurrentie is tussen de Belgen en NederlandersDat vind ik wel echt heel leuk om te zien
Klopt maar in eerdere edities was er in het begin onder elkaar al wel wat wrijving en trokken de Nederlanders meer naar elkaar toe en de Belgen ook en dat is nu helemaal niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:20 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat komt pas tegen het einde. Er is een regel dat er Belg en 1 Nederlander in de finale moet zitten.
Totaal niet van streek, het is gewoon geen porum.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je moet maar zo van streek raken van een jongen met een kroon op??
Waarvan akte.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:23 schreef spapaars het volgende:
Totaal niet van streek, het gewoon geen porum.
Komt denk ik ook door die duo'squote:Op woensdag 31 januari 2024 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar in eerdere edities was er in het begin onder elkaar al wel wat wrijving en trokken de Nederlanders meer naar elkaar toe en de Belgen ook en dat is nu helemaal niet.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:24 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hij zal het zelf nog niet doorhebben dan...
Dat zou heel goed kunnen iddquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Komt denk ik ook door die duo's
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:26 schreef Gellarboy het volgende:
De hoek waarin ze dit filmen werkt op mijn verbeelding..
Jij post het...quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:26 schreef Gellarboy het volgende:
Er zijn verschillende smaakjes hequote:
Zou kunnen dat het instellen van duo's er iets mee te maken heeft?quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar in eerdere edities was er in het begin onder elkaar al wel wat wrijving en trokken de Nederlanders meer naar elkaar toe en de Belgen ook en dat is nu helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de uitleg, had er geeeeeeeen idee van dat dat kon…quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er zijn verschillende smaakjes he
Ipv zwart wit
Bisexueel maybe
Al merk ik het niet echt aan hem dat hij enige neiging naar mannen te zijn
Maar alles kan en alles mag
Hij is hartstikke heteroquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:31 schreef espri het volgende:
[..]
Oefff waarom zit ik hier niet met een knappe man?
Gordon ook een tijdje.quote:
Juist, de 24uurs spellen bijvoorbeeld of werken voor luxe.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:37 schreef spapaars het volgende:
Geef al die gasten wat te doen waar ze lang mee bezig zullen zijn, en dan bedoel ik niet dat domme wachthouden.
Omdat........quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Oke dat verhaal over de stripper wat hij in het begin vertelde dat hij zo werd genoemd omdat hij tijdens de training veel kleren aan heeft en elke keer een stuk uit doet, is dus onzin.
Misschien is dit wel het gevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt hij ook nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:38 schreef TheVulture het volgende:
Dilano is niet het prototype alpha-mannetje, redelijk zacht karakter en besteed veel aandacht aan zijn looks en lijf. Denk alleen niet dat ie op mannen valt.
Omdat hij net verteld dat hij die naam heeft gekregen omdat hij een keer in een club waar hij werkte een strip act had gedaan tijden een dance battle omdat hij niet kon dansen.quote:
Dat is hij wel hij neemt graag de leiding maar zijn postuur werkt niet echt mee.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:38 schreef TheVulture het volgende:
Dilano is niet het prototype alpha-mannetje, redelijk zacht karakter en besteed veel aandacht aan zijn looks en lijf. Denk alleen niet dat ie op mannen valt.
Verversen? Heb ik ook vaak last van.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
Nou jah... ine beeld weg
En keuze optie streams ook weg bij videoland
Eh ik kijk via de tvquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Verversen? Heb ik ook vaak last van.
Maar ze verdient ook heel veel met telemarketing.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]en het was een dure hond. ¤3000.
Dat moet ze er dan weer ff bijzeggen
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De hond van Ashley ook niet meer
Je wist nog niet dat ze alwetend is?quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gelul van ashley, in Nederland is het al sinds 95 of zo verboden om oren te couperen bij honden
Dien hond kwam uit Hongarije ofzo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gelul van ashley, in Nederland is het al sinds 95 of zo verboden om oren te couperen bij honden
Je bent weer scherp.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De hond van Ashley ook niet meer
Nu zit dit in m’n hoofd, thnxquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
🎵De herinnering blijft aan die hond met zijn blaf🎵
Gedaan werkt niequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ff videoland afsluiten en weer opstarten
Nou dan ook geen 3000 gemist want dat zijn allemaal broodfokkers daar en verkopen die beesten voor een paar honderd maxquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dien hond kwam uit Hongarije ofzo.
Als Roy het zelf maar snapt.quote:
quote:
Totaal mee eens, mijn zin was ook niet eens een oordeel maar werd wel zo opgepikt volgens mij.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als Roy het zelf maar snapt.
En dat geldt overigens ook voor Dilano: niemand heeft iets te zeggen over iemand anders zijn/haar/hun seksualiteit of geaardheid.
Ja klopt. Het is een raar verhaal. Ik heb nog nooit gehoord dat een hond stikt in een tennis bal.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan ook geen 3000 gemist want dat zijn allemaal broodfokkers daar en verkopen die beesten voor een paar honderd max
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan ook geen 3000 gemist want dat zijn allemaal broodfokkers daar en verkopen die beesten voor een paar honderd max
Was ook niet tegen jou.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:52 schreef espri het volgende:
[..]
Totaal mee eens, mijn zin was ook niet eens een oordeel maar werd wel zo opgepikt volgens mij.
Daarom, heb zelf ook familie die jaren met een vrouw was en nu ook heel gelukkig met een man. Die valt op persoonlijkheid niet op geslacht. Iedereen lekker laten gebeurt tegenwoordig veel te weinigquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En dat geldt overigens ook voor Dilano: niemand heeft iets te zeggen over iemand anders zijn/haar/hun seksualiteit of geaardheid.
Lees je maar eens in hierover en honden uit Oost-Europese landenquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker?
Het kan best hoor, dat zij een dure hond heeft gekocht, of dat het totaal bedrag van de aankoop hoog was.
Wordt wel vaker voor gewaarschuwd, honden bijten de ballen soms lek en dan kan hij in de keel schieten. Is de hond van mijn baas ook bijna overkomen, zij zag het gebeuren en kon op tijd ingrijpen en wist wat ze moest doen en de hond heeft het overleefd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja klopt. Het is een raar verhaal. Ik heb nog nooit gehoord dat een hond stikt in een tennis bal.
Wow ... blijkbaar kwam het over als een waardeoordeel . Jammer, want dat was het niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is het vervelende van typen, je ziet geen lichaamshouding of gezichtsuitdrukking erbij.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow ... blijkbaar kwam het over als een waardeoordeel . Jammer, want dat was het niet.
Als je zegt iets raar te vinden, dan is dat wmb een waardeoordeel...quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow ... blijkbaar kwam het over als een waardeoordeel . Jammer, want dat was het niet.
Raar verhaal , dat is iets totaal anders. Jammer dat je niet goed leestquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als je zegt iets raar te vinden, dan is dat wmb een waardeoordeel...
Je bent niet alleen. Ook Ariana mist hem al een tijdje.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
Alice is niet zo van het bankhangen he. Die is altijd wel met iets bezig. Ik mis trouwens tom al een tijdje
rashonden zijn gewoon duur, ook in oost europese landen, Zwervers daarentegen kun je voor een paar honderd euro over laten komen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lees je maar eens in hierover en honden uit Oost-Europese landen
Ja mensen die mij een beetje kennen weten dat ik niet zo in elkaar steek . En dat niet dat ik homo's hetero's gender of wat dan ook veroordeel of de gek aansteek of weg wil zetten. Nogmaals jammerquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:59 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is het vervelende van typen, je ziet geen lichaamshouding of gezichtsuitdrukking erbij.
I knowquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja mensen die mij een beetje kennen weten dat ik niet zo in elkaar steek . En dat niet dat ik homo's hetero's gender of wat dan ook veroordeel of de gek aansteek of weg wil zetten. Nogmaals jammer
Een lapdance.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:04 schreef BigBreg83 het volgende:
krijgt de birtday boy een speciale opdracht? Of vrijstelling vandaag?
Is verry expensive.quote:
En goed uitsmeren.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
Kreeg het niet helemaal goed mee maar ging over nomineren in het kasteel
Jimmy zei iet s van, als BB je wil houden of weg wil dan verzinnen ze wel iets.
Iemand het helemaal meegekregen?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
Is natuurlijk beter dan een zonnebankie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:19 schreef espri het volgende:
Zegt Ashley nu echt dat het goed is voor je huid?
quote:
Is vast wel iemand die het dan op heeft genomen.quote:
We kunnen 'm hooguit niet meer onderscheiden van Donald Trump. Van Randy zal wel meevallen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:29 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk niet te veel, of we kunnen Bas en Randy niet meer van elkaar onderscheiden.
Als BB het niet je tijd vindt, dan verzint ie wel watquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als BB het niet je tijd vindt, dan verzint ie wel wat![]()
[ afbeelding ]
geen filmpjes uploads meer trouwens. Ze halen deels offline of blokkeren de views vanuit NL
Huh? Je account staat helemaal vol zo te zien?quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:31 schreef ledn81 het volgende:
geen filmpjes uploads meer trouwens. Ze halen deels offline of blokkeren de views vanuit NL
van gister is groot deel geblokkeerd vanuit NL en ze hebben er al 1 offline gehaald (de audio test van zaterdag)quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Huh? Je account staat helemaal vol zo te zien?
Thnx, viel mij mee dat ze het niet wegdraaidequote:Op woensdag 31 januari 2024 13:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als BB het niet je tijd vindt, dan verzint ie wel wat![]()
[ afbeelding ]
Dildo ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:36 schreef BigBreg83 het volgende:
Over wie gaat het bij Danny en Tom?
Jock.quote:
Volgens mij over Tyron.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:36 schreef BigBreg83 het volgende:
Over wie gaat het bij Danny en Tom?
Thanks!quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij over Tyron.
Toronto praat niet tegen Tom omdat hij volgens Tom boos is dat Tom niet op hem heeft gestemd voor naar t kasteel te gaan. Danny vindt het jammer dat Tom niet gaat praten met Tyron.
Tom zegt als hij wilt praten prima maar ik hoef niet naar hem toe om uit te leggen waarom ik zo gestemd heb.
Tom zei nog dat Tyron wel met Randy praat terwijl Randy ook niet op Tyron heeft gestemd.
Dus naar mijn mening is Tyron een beetje jaloers manneke op Tom omdat Tom redelijk in de groep ligt.
Dat is Tyron helemaal niet. Het boeit hem geen moer hij heeft ook geen ruzie met Tom. Dat is de invulling die Tom eraan geeft (Tom zijn onzekerheid). Tyron wist van Randy al dat het door Ariana kwam dat hij niet op Tyron kon stemmen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij over Tyron.
Toronto praat niet tegen Tom omdat hij volgens Tom boos is dat Tom niet op hem heeft gestemd voor naar t kasteel te gaan. Danny vindt het jammer dat Tom niet gaat praten met Tyron.
Tom zegt als hij wilt praten prima maar ik hoef niet naar hem toe om uit te leggen waarom ik zo gestemd heb.
Tom zei nog dat Tyron wel met Randy praat terwijl Randy ook niet op Tyron heeft gestemd.
Dus naar mijn mening is Tyron een beetje jaloers manneke op Tom omdat Tom redelijk in de groep ligt.
Dus inderdaad is Tyron beetje op z'n pik getrapt. Niet meer met Tom praten omdat Tom niet op hem gestemd heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:50 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Danny legt aan Karen uit hoe het zit met Tom en Tyron
Helaba @Frummelie !quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:55 schreef Frummelie het volgende:
Beetje getrut onderling, mannen hé poe....
Nou dat weet ik niet.....iedereen had moeite met het lange inblijven hangen van zijn terleurstellingquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij over Tyron.
Voila. Het geroddel is begonnen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:56 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Woonkamer
Danny verteld nogmaals de situatie tussen Tom en Tyron, nu aan Basiri.
Basiri vindt dat Tom zich teveel afzijdig houdt.
Danny kan niet tegen die spanning denk ik.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:57 schreef OmaJacky het volgende:
Danny is dus degene die er steeds over begint.
Eerst met Tyron erover praten en nadien er weer met Tom over praten.
En nu weer erover praten met Karen en daarna weer met Bas.
Die wil gewoon pais en vree..quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Danny kan niet tegen die spanning denk ik.
Goed plan moeten ze wel een vragen maken, waarin Ariana in het antwoord heel erg moet stotteren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Kunnen het verjaardagsspel doen met die taart van ik hou van Holland?
3 rondes. Bij wie de taart ontploft is genomineerd!
Echt nog steeds over dat vragenspel?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:01 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt dat zei een rondje meer dan de rest heeft gelopen en 4e is ze blij mee.
En tegen tom slijmen vanmorgenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]Tom weer aan het zwartmaken
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Goed plan moeten ze wel een vragen maken, waarin Ariana in het antwoord heel erg moet stotteren.
Dat noemen ze nu eens een lopend vuurtje sè. Overal de vlam aan de lont steken. Goed Danny.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:57 schreef OmaJacky het volgende:
Danny is dus degene die er steeds over begint.
Eerst met Tyron erover praten en nadien er weer met Tom over praten.
En nu weer erover praten met Karen en daarna weer met Bas.
die voelt een nominatie komenquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Danny is een strateeg. Die probeert de boel tegen elkaar op te zetten, zodat hij zelf buiten schot blijft.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja precies met iedereen erover lullen heeft weinig zin zonder degene waar het over gaat..quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:01 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dan moet ie ty en Tom ff bij elkaar zetten en het uit laten praten.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Danny is een strateeg. Die probeert de boel tegen elkaar op te zetten, zodat hij zelf buiten schot blijft.
Vies menneke hoor.quote:
Wat een getrut hé... ik dacht dat wij vrouwen erg waren maar kerels kunnen er ook wat van..quote:
Wij vrouwen zijn niet zo Frummel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat een getrut hé... ik dacht dat wij vrouwen erg waren maar kerels kunnen er ook wat van..
Nou he ben enigsinds toch verbaasdquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat een getrut hé... ik dacht dat wij vrouwen erg waren maar kerels kunnen er ook wat van..
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn niet zo Frummel.
Ik heb het eigenijk nog nooit meegemaakt dat kerels zo aant trutten waren..quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou he ben enigsinds toch verbaasd
Hang op ,klik weg...quote:
Tom ook.En er mag ook een stilte vallen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt je moet niet teveel denken wat andere van je denken. Gewoon jezelf blijven en je daar niet druk om maken want kost je teveel energie. Alice heeft altijd goede 1 op 1 gesprekken met mensen.
wordt ook wel een beetje een dooddoener, zo kun je elk gesprek wel afsluiten zonder dat je veel zegt....quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:17 schreef FreshFruit het volgende:
Blijf bij u zelf en oprecht.
Hoe vaak ik dit wel niet heb gehoord.
Die gaat kapot...quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:20 schreef ben34567 het volgende:
Alice wordt dus de volgende target van Ariana
Om te nomineren?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:20 schreef ben34567 het volgende:
Krijgt ze niet voor elkaar (best veel stemmen om te blijven afgelopen zaterdag en werd als eerste vrij gesteld), want dan graaft ze haar eigen graaf wat ze eigenlijk al doet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:20 schreef ben34567 het volgende:
Oh? Gemistquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja en om er leugens over te verzinnen.
vanaf vrijdag kun je stemmen toch? na de tv uitzendingquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:22 schreef Frummelie het volgende:
Wij stemmen toch meestal op donderdag of ben ik abuis?
Als Ariane hier achter komt dat Tom daar zit.quote:
Meestal worden de nominaties op donderdag in het huis bekend gemaaktquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
vanaf vrijdag kun je stemmen toch? na de tv uitzending
Er is nog niks gebeurd hoorquote:
Ik weet het effe niet meer..quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
vanaf vrijdag kun je stemmen toch? na de tv uitzending
Oh wat zei ze danquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja en om er leugens over te verzinnen.
Oh oke.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er is nog niks gebeurd hoorgewoon een vermoeden van mij dat ze Alice gaat haten indien Alice meer met Tom gaat optrekken.
hier moet ik alle scharen (incl. de elektrische heggenschaar) verstoppenquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
hier moet ik alle scharen (incl. de elektrische heggenschaar) verstoppen
me vingers jeuken
Al uitgelekt wie dat is?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:25 schreef Was-beer het volgende:
Ariana is benieuwd of de stem single is
Hmm...quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Ariane hier achter komt dat Tom daar zit.
is dat niet diezelfde voiceover als van Man Bijt Hond?quote:
Nee het is een Brabo, zover is duidelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
is dat niet diezelfde voiceover als van Man Bijt Hond?
Is toch vreselijk die vrouw met dat gegeil op de stem of tom en ook op Glenn van de week.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:25 schreef Was-beer het volgende:
Ja precies en het dan gek vinden dat ze zelf nog single is. Ze is zo obsessiefquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch vreselijk die vrouw met dat gegeil op de stem of tom en ook op Glenn van de week.
die heeft dadelijk alle mannen wel gehad daarquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch vreselijk die vrouw met dat gegeil op de stem of tom en ook op Glenn van de week.
Die komt wat te kort.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh zoooow!! Nu snap ik em. Maar Alice heeft thuis een vriend en ik denk dat Ariana iemand is die in iedereen een 'vijand' ziet . Ze doet ineens zo popi en druk , een hoop babbels en dom geneuzel .Ze is hyper en is erg aanwezigquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er is nog niks gebeurd hoorgewoon een vermoeden van mij dat ze Alice gaat haten indien Alice meer met Tom gaat optrekken.
Als er even 1 man dat even op gaat lossen dan.quote:
Het is een brabander.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
is dat niet diezelfde voiceover als van Man Bijt Hond?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben het over ons. "Sommige mensen kijken de hele dag."
Mod editquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als er even 1 man dat even op gaat lossen dan.
dat vraagt ze der eigen af van ieder man die ze ziet of hoortquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:25 schreef Was-beer het volgende:
Echt onzin. Hij had een verwachting en die is niet uitgekomen. Zoals Basri al zei dat Tyron niet negeert maar de realtie met Tom nu anders is. Tom maakt er een groot ding van niet Tyron die vindt het wel best.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dus inderdaad is Tyron beetje op z'n pik getrapt. Niet meer met Tom praten omdat Tom niet op hem gestemd heeft.
Karen zegt ook nog en Randy dan , die heeft ook niet op Tyron gestemd.
Tyron is beetje zielig ventje die het spel niet kan scheiden van de vriendschap, behalve als het m zelf uitkomt
Nee nee, zeker niet Arnoquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het is een brabander.
Ik vermoed dat het de zelfde is als vorig jaar. En ik denk die mode guy van rtl boulevard die vorig jaar ook mee deed met wie is de mol. Arno kantelberg.
en dan beweren dat het een nette dame isquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer bij.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:31 schreef ben34567 het volgende:
Deze week voelt als de Basiri exit aan
logisch wie wil daar overheen?quote:
komt door het gesprek met Tom gisterenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh zoooow!! Nu snap ik em. Maar Alice heeft thuis een vriend en ik denk dat Ariana iemand is die in iedereen een 'vijand' ziet . Ze doet ineens zo popi en druk , een hoop babbels en dom geneuzel .Ze is hyper en is erg aanwezig
Meestal op donderdag.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:32 schreef Puzzie het volgende:
Moet er vandaag eigenlijk weer gestemd worden?
Je zal ze maar als girlfriend/wife hebben wetende dat ze wellicht op bijna elke andere man aan het geilen is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en dan beweren dat het een nette dame is
nee die is het nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het is een brabander.
Ik vermoed dat het de zelfde is als vorig jaar. En ik denk die mode guy van rtl boulevard die vorig jaar ook mee deed met wie is de mol. Arno kantelberg.
Ik hoop het zo, dat vrijstelling en nomineren via spellen vind ik minder. Lekker bewoners stemmen op elkaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:32 schreef Puzzie het volgende:
Moet er vandaag eigenlijk weer gestemd worden?
Ik heb ook het gevoel dat ze opgelucht is dat een paar mensen haar aardig vinden waardoor ze niet meer zo'n eenling is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
komt door het gesprek met Tom gisteren
🙏quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:31 schreef ben34567 het volgende:
Deze week voelt als de Basiri exit aan
Ahh thnx! Dat stemmen heb ik nooit gekund , dus dat is nieuw voor mequote:
Dat vind ik ook minder leuk. Ik mag hopen dat dat nog gaat veranderenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, dat vrijstelling en nomineren via spellen vind ik minder. Lekker bewoners stemmen op elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |