Dat is het vervelende van typen, je ziet geen lichaamshouding of gezichtsuitdrukking erbij.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow ... blijkbaar kwam het over als een waardeoordeel . Jammer, want dat was het niet.
Als je zegt iets raar te vinden, dan is dat wmb een waardeoordeel...quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow ... blijkbaar kwam het over als een waardeoordeel . Jammer, want dat was het niet.
Raar verhaal , dat is iets totaal anders. Jammer dat je niet goed leestquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als je zegt iets raar te vinden, dan is dat wmb een waardeoordeel...
Je bent niet alleen. Ook Ariana mist hem al een tijdje.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
Alice is niet zo van het bankhangen he. Die is altijd wel met iets bezig. Ik mis trouwens tom al een tijdje
rashonden zijn gewoon duur, ook in oost europese landen, Zwervers daarentegen kun je voor een paar honderd euro over laten komen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lees je maar eens in hierover en honden uit Oost-Europese landen
Ja mensen die mij een beetje kennen weten dat ik niet zo in elkaar steek . En dat niet dat ik homo's hetero's gender of wat dan ook veroordeel of de gek aansteek of weg wil zetten. Nogmaals jammerquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:59 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is het vervelende van typen, je ziet geen lichaamshouding of gezichtsuitdrukking erbij.
I knowquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja mensen die mij een beetje kennen weten dat ik niet zo in elkaar steek . En dat niet dat ik homo's hetero's gender of wat dan ook veroordeel of de gek aansteek of weg wil zetten. Nogmaals jammer
Een lapdance.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:04 schreef BigBreg83 het volgende:
krijgt de birtday boy een speciale opdracht? Of vrijstelling vandaag?
Is verry expensive.quote:
En goed uitsmeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |