Volgens mij over Tyron.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:36 schreef BigBreg83 het volgende:
Over wie gaat het bij Danny en Tom?
Thanks!quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij over Tyron.
Toronto praat niet tegen Tom omdat hij volgens Tom boos is dat Tom niet op hem heeft gestemd voor naar t kasteel te gaan. Danny vindt het jammer dat Tom niet gaat praten met Tyron.
Tom zegt als hij wilt praten prima maar ik hoef niet naar hem toe om uit te leggen waarom ik zo gestemd heb.
Tom zei nog dat Tyron wel met Randy praat terwijl Randy ook niet op Tyron heeft gestemd.
Dus naar mijn mening is Tyron een beetje jaloers manneke op Tom omdat Tom redelijk in de groep ligt.
Dat is Tyron helemaal niet. Het boeit hem geen moer hij heeft ook geen ruzie met Tom. Dat is de invulling die Tom eraan geeft (Tom zijn onzekerheid). Tyron wist van Randy al dat het door Ariana kwam dat hij niet op Tyron kon stemmen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij over Tyron.
Toronto praat niet tegen Tom omdat hij volgens Tom boos is dat Tom niet op hem heeft gestemd voor naar t kasteel te gaan. Danny vindt het jammer dat Tom niet gaat praten met Tyron.
Tom zegt als hij wilt praten prima maar ik hoef niet naar hem toe om uit te leggen waarom ik zo gestemd heb.
Tom zei nog dat Tyron wel met Randy praat terwijl Randy ook niet op Tyron heeft gestemd.
Dus naar mijn mening is Tyron een beetje jaloers manneke op Tom omdat Tom redelijk in de groep ligt.
Dus inderdaad is Tyron beetje op z'n pik getrapt. Niet meer met Tom praten omdat Tom niet op hem gestemd heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:50 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Danny legt aan Karen uit hoe het zit met Tom en Tyron
Helaba @Frummelie !quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:55 schreef Frummelie het volgende:
Beetje getrut onderling, mannen hé poe....
Nou dat weet ik niet.....iedereen had moeite met het lange inblijven hangen van zijn terleurstellingquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij over Tyron.
Voila. Het geroddel is begonnen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:56 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Woonkamer
Danny verteld nogmaals de situatie tussen Tom en Tyron, nu aan Basiri.
Basiri vindt dat Tom zich teveel afzijdig houdt.
Danny kan niet tegen die spanning denk ik.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:57 schreef OmaJacky het volgende:
Danny is dus degene die er steeds over begint.
Eerst met Tyron erover praten en nadien er weer met Tom over praten.
En nu weer erover praten met Karen en daarna weer met Bas.
Die wil gewoon pais en vree..quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Danny kan niet tegen die spanning denk ik.
Goed plan moeten ze wel een vragen maken, waarin Ariana in het antwoord heel erg moet stotteren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Kunnen het verjaardagsspel doen met die taart van ik hou van Holland?
3 rondes. Bij wie de taart ontploft is genomineerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |