dat vraagt ze der eigen af van ieder man die ze ziet of hoortquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:25 schreef Was-beer het volgende:
Ariana is benieuwd of de stem single is
Echt onzin. Hij had een verwachting en die is niet uitgekomen. Zoals Basri al zei dat Tyron niet negeert maar de realtie met Tom nu anders is. Tom maakt er een groot ding van niet Tyron die vindt het wel best.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dus inderdaad is Tyron beetje op z'n pik getrapt. Niet meer met Tom praten omdat Tom niet op hem gestemd heeft.
Karen zegt ook nog en Randy dan , die heeft ook niet op Tyron gestemd.
Tyron is beetje zielig ventje die het spel niet kan scheiden van de vriendschap, behalve als het m zelf uitkomt
Nee nee, zeker niet Arnoquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het is een brabander.
Ik vermoed dat het de zelfde is als vorig jaar. En ik denk die mode guy van rtl boulevard die vorig jaar ook mee deed met wie is de mol. Arno kantelberg.
en dan beweren dat het een nette dame isquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch vreselijk die vrouw met dat gegeil op de stem of tom en ook op Glenn van de week.
Dan kom ik niet meer bij.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:31 schreef ben34567 het volgende:
Deze week voelt als de Basiri exit aan
logisch wie wil daar overheen?quote:
komt door het gesprek met Tom gisterenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh zoooow!! Nu snap ik em. Maar Alice heeft thuis een vriend en ik denk dat Ariana iemand is die in iedereen een 'vijand' ziet . Ze doet ineens zo popi en druk , een hoop babbels en dom geneuzel .Ze is hyper en is erg aanwezig
Meestal op donderdag.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:32 schreef Puzzie het volgende:
Moet er vandaag eigenlijk weer gestemd worden?
Je zal ze maar als girlfriend/wife hebben wetende dat ze wellicht op bijna elke andere man aan het geilen is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en dan beweren dat het een nette dame is
nee die is het nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het is een brabander.
Ik vermoed dat het de zelfde is als vorig jaar. En ik denk die mode guy van rtl boulevard die vorig jaar ook mee deed met wie is de mol. Arno kantelberg.
Ik hoop het zo, dat vrijstelling en nomineren via spellen vind ik minder. Lekker bewoners stemmen op elkaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:32 schreef Puzzie het volgende:
Moet er vandaag eigenlijk weer gestemd worden?
Ik heb ook het gevoel dat ze opgelucht is dat een paar mensen haar aardig vinden waardoor ze niet meer zo'n eenling is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
komt door het gesprek met Tom gisteren
🙏quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:31 schreef ben34567 het volgende:
Deze week voelt als de Basiri exit aan
Ahh thnx! Dat stemmen heb ik nooit gekund , dus dat is nieuw voor mequote:
Dat vind ik ook minder leuk. Ik mag hopen dat dat nog gaat veranderenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, dat vrijstelling en nomineren via spellen vind ik minder. Lekker bewoners stemmen op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |