Omdat........quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Oke dat verhaal over de stripper wat hij in het begin vertelde dat hij zo werd genoemd omdat hij tijdens de training veel kleren aan heeft en elke keer een stuk uit doet, is dus onzin.
Misschien is dit wel het gevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt hij ook nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:38 schreef TheVulture het volgende:
Dilano is niet het prototype alpha-mannetje, redelijk zacht karakter en besteed veel aandacht aan zijn looks en lijf. Denk alleen niet dat ie op mannen valt.
Omdat hij net verteld dat hij die naam heeft gekregen omdat hij een keer in een club waar hij werkte een strip act had gedaan tijden een dance battle omdat hij niet kon dansen.quote:
Dat is hij wel hij neemt graag de leiding maar zijn postuur werkt niet echt mee.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:38 schreef TheVulture het volgende:
Dilano is niet het prototype alpha-mannetje, redelijk zacht karakter en besteed veel aandacht aan zijn looks en lijf. Denk alleen niet dat ie op mannen valt.
Verversen? Heb ik ook vaak last van.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
Nou jah... ine beeld weg
En keuze optie streams ook weg bij videoland
Eh ik kijk via de tvquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Verversen? Heb ik ook vaak last van.
Maar ze verdient ook heel veel met telemarketing.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]en het was een dure hond. ¤3000.
Dat moet ze er dan weer ff bijzeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |