Er is nog niks gebeurd hoorquote:
Ik weet het effe niet meer..quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
vanaf vrijdag kun je stemmen toch? na de tv uitzending
Oh wat zei ze danquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja en om er leugens over te verzinnen.
Oh oke.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er is nog niks gebeurd hoorgewoon een vermoeden van mij dat ze Alice gaat haten indien Alice meer met Tom gaat optrekken.
hier moet ik alle scharen (incl. de elektrische heggenschaar) verstoppenquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
hier moet ik alle scharen (incl. de elektrische heggenschaar) verstoppen
me vingers jeuken
Al uitgelekt wie dat is?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:25 schreef Was-beer het volgende:
Ariana is benieuwd of de stem single is
Hmm...quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Ariane hier achter komt dat Tom daar zit.
is dat niet diezelfde voiceover als van Man Bijt Hond?quote:
Nee het is een Brabo, zover is duidelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
is dat niet diezelfde voiceover als van Man Bijt Hond?
Is toch vreselijk die vrouw met dat gegeil op de stem of tom en ook op Glenn van de week.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:25 schreef Was-beer het volgende:
Ariana is benieuwd of de stem single is
Ja precies en het dan gek vinden dat ze zelf nog single is. Ze is zo obsessiefquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch vreselijk die vrouw met dat gegeil op de stem of tom en ook op Glenn van de week.
die heeft dadelijk alle mannen wel gehad daarquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch vreselijk die vrouw met dat gegeil op de stem of tom en ook op Glenn van de week.
Die komt wat te kort.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh zoooow!! Nu snap ik em. Maar Alice heeft thuis een vriend en ik denk dat Ariana iemand is die in iedereen een 'vijand' ziet . Ze doet ineens zo popi en druk , een hoop babbels en dom geneuzel .Ze is hyper en is erg aanwezigquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er is nog niks gebeurd hoorgewoon een vermoeden van mij dat ze Alice gaat haten indien Alice meer met Tom gaat optrekken.
Als er even 1 man dat even op gaat lossen dan.quote:
Het is een brabander.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
is dat niet diezelfde voiceover als van Man Bijt Hond?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben het over ons. "Sommige mensen kijken de hele dag."
Mod editquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als er even 1 man dat even op gaat lossen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |