Het is wachten op patat/friet.quote:
Ken ze niet anders.quote:
Ahja die hebben we ook nog ja.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wachten op patat/friet.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:02 schreef Gellarboy het volgende:
BB / Ariana reactie topic
Baanbrekend nieuw topic.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:02 schreef Gellarboy het volgende:
BB / Ariana reactie topic
Baanbrekend nieuw topic.
Ha.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:05 schreef greysbones het volgende:
Die stem van doriana is bijna gelijk aan ronahi
De ervaring van hun leven.En straks wereldberoemd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze stralen het uit, ze vermaken zich daar kostelijk, geen seconde verveling.
Nee.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Geen geluid op 2, of ligt het aan mij?
Meestal geen geluid op 2.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Dus we zien zo Leniequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:10 schreef spapaars het volgende:
Ik verdenk de productie ervan dat die pannenkoeken bakken een dagelijkse herhaling is.
Wel zo gemakkelijk mocht je geen klok in huis hebben, precies om 12 uur gaat het geluid uit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
quote:
Elke dag van 12u tot 13u. Middagpauzequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Was vorig jaar ip dit moment ook niet. Dat kwam pas toen belangrijk werd of je de laatste Nederlander zou zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:12 schreef lojanda het volgende:
Wat me opvalt dit jaar is dat er geen nare concurrentie is tussen de Belgen en NederlandersDat vind ik wel echt heel leuk om te zien
Goed eten voor een bak verveling.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:17 schreef Jockari het volgende:
Zit daar maar 24 uur in dat klein kasteeltje opgesloten.
Ik had niet anders van hem verwacht.. ik vind hem ook zo ouderwets en vooral heel saaiquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
Ow jee
Dylano wil the men in huis zijn
En dat zij kookt
En niet hoeft te werken
Zijn stem alleen al irriteert mequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had niet anders van hem verwacht.. ik vind hem ook zo ouderwets en vooral heel saai
Je moet maar zo van streek raken van een jongen met een kroon op??quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:17 schreef spapaars het volgende:
Moet je maar durven jezelf zo voor lul zetten.
[ afbeelding ]
Dat komt pas tegen het einde. Er is een regel dat er Belg en 1 Nederlander in de finale moet zitten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:12 schreef lojanda het volgende:
Wat me opvalt dit jaar is dat er geen nare concurrentie is tussen de Belgen en NederlandersDat vind ik wel echt heel leuk om te zien
Klopt maar in eerdere edities was er in het begin onder elkaar al wel wat wrijving en trokken de Nederlanders meer naar elkaar toe en de Belgen ook en dat is nu helemaal niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:20 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat komt pas tegen het einde. Er is een regel dat er Belg en 1 Nederlander in de finale moet zitten.
Totaal niet van streek, het is gewoon geen porum.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je moet maar zo van streek raken van een jongen met een kroon op??
Waarvan akte.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:23 schreef spapaars het volgende:
Totaal niet van streek, het gewoon geen porum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |