Het begint wel een beetje uit verhouding te raken en daar wordt het niet mooier op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
tja zo'n verme bips komt niet vanzelf
[ afbeelding ]
nou inderdaad zoals op die foto is echt geen porumquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje uit verhouding te raken en daar wordt het niet mooier op.
En dan traint ze nu nog zonder gewichten. Officieel 'hoort' deze oefening met bijvoorbeeld kettlebells in je handen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou inderdaad zoals op die foto is echt geen porum
ja na het eten omgekleed he dus dan krijg je dat al snel ik zou dan ook geen kleding weer aan doenquote:
Gebeurd vaker, tijd te weinig voor de uitzending, en ja FEBO kan altijd beinvloedenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:53 schreef tassie127 het volgende:
Waarom zien we basiri niet rennen in dit spel en glenn trouwens ook niet. Zou het dan toch gemanipuleerd zijn?
hij rent tochquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:53 schreef tassie127 het volgende:
Waarom zien we basiri niet rennen in dit spel en glenn trouwens ook niet. Zou het dan toch gemanipuleerd zijn?
Wie??quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef engine het volgende:
Jimmy: "Ik ga het wel echt zeggen morgen... ik ga hem echt op zijn flikker geven"
Hahaha ik had stopwatch aangezet maar j werkt niet met re lamequote:Op woensdag 31 januari 2024 20:53 schreef tassie127 het volgende:
tom zekerquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef engine het volgende:
Jimmy: "Ik ga het wel echt zeggen morgen... ik ga hem echt op zijn flikker geven"
Kan me niet bloot geno3g😅quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:56 schreef engine het volgende:
Al blijft Dilano vaak een halfnaakte snotneus
Ze zijn goed op elkaar ingespeeldquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:56 schreef engine het volgende:
Jimmy en Dilano zijn wel echt goed met elkaar. Dat vind ik wel mooi om te zien.
Hij heeft ook echt een puppygezicht nog niet echt een manmanquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:56 schreef engine het volgende:
Al blijft Dilano vaak een halfnaakte snotneus
Ja maar ook in zijn gedrag vind ik hem nog erg jong overkomen. Ik was wel verbaasd dat hij 25 is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt een puppygezicht nog niet echt een manman
Heerlijk, die gesprekken van Jimmy en Dilano.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef engine het volgende:
Dilano: "Jij moet blijven dan...en iedereen kapot maken die mij eruit wil"
Beetje grappendZe willen voor elkaar strijden.
Ja ik vind dit best leuk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:05 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Heerlijk, die gesprekken van Jimmy en Dilano.
Ik stem Basiri over legoblokjes lopen!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:06 schreef Ireth het volgende:
De "bijna-dood-ervaring" van Dilano vond ik ook nog wel meevallen... lego-gate was heftiger...
Glenn loopt veel constanter...quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:04 schreef maxelu het volgende:
Terwijl Basiri al 2 dagen loopt te whinen over de opdracht waar het onmogelijk was dat hij niet de snelste was....
Lijkt hij in de aflevering toch niet zo snel geweest te zijn. Foute antwoorden, onnodig terugkeren omdat hij niet elk zakje van de eerste keer mee had, en leek ook al best buiten adem en traag na 2 keer over en weer.
was dat die val? waar zo'n drama over te doen wasquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:06 schreef Ireth het volgende:
De "bijna-dood-ervaring" van Dilano vond ik ook nog wel meevallen... lego-gate was heftiger...
quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:07 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik stem Basiri over legoblokjes lopen!
Ja...quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was dat die val? waar zo'n drama over te doen was
Legogate?quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:06 schreef Ireth het volgende:
Dan wel live op stream aubquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:07 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik stem Basiri over legoblokjes lopen!
Leroy, seizoen 2 als ik me niet vergis, met zijn "kwoots" raden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |