Kan wel erg zijn. Geen ervaring mee in de nabije kring.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:11 schreef engine het volgende:
Dilano heeft best erg last van dyslexie. Dat als hij moe is echt niet meer normaal kan lezen.
Goeie !quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:11 schreef Jockari het volgende:
Mijn favos momenteel (zonder rangorde)
• Alice
• Jimmy
• Karen
• En dan weet ik het niet meer...
Ohjaquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leroy, seizoen 2 als ik me niet vergis, met zijn "kwoots" raden..
Hoe is het vandaag tussen hun gegaan......heeft ze hem nu verder kunnen uithoren waar precies hij woontquote:
Huh ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag tussen hun gegaan......heeft ze hem nu verder kunnen uithoren waar precies hij woont
Bassie die vrienden maakt ? Moet ik dan eens ergens zien.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
"Jullie zijn hier om te saboteren!!"![]()
Bassie maakt vrienden!
(Uitzending)
Eens, Dilano boft met zijn maatje, maar Jimmy eigenlijk ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb het zo niet met Dildo. Maar begin wel sympa te krijgen na zijn gesprekjes met Jimmy.
Ariana en Tom.....hadden gisteravond een gezeligonderonsje. En vroeg enkele keren waar hij precies woonde maar hij liet dat niet los.....net zoals hij niet wilde vertellen wat voor werk hij precies deed. Ze was weer helemaal verliefd. En vandaag heb ik niet kunnen volgen.quote:
Is voor ons duidelijk. Woont net boven Antwerpen, en is blijkbaar kraanman in de Antwerpse haven.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ariana en Tom.....hadden gisteravond een gezeligonderonsje. En vroeg enkele keren waar hij precies woonde maar hij liet dat niet los.....net zoals hij niet wilde vertellen wat voor werk hij precies deed. Ze was weer helemaal verliefd. En vandaag heb ik niet kunnen volgen.
Ja ik ook wel. En denk dat ze samen ook nog best ver kunnen komen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb het zo niet met Dildo. Maar begin wel sympa te krijgen na zijn gesprekjes met Jimmy.
In het echte leven zouden ze elkaar negeren. Mooi om te zien en te horen hun gesprekken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:05 schreef engine het volgende:
Dilano en Jimmy kunnen gewoon uren met elkaar blijven praten en lol hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |