vorig jaar hadden ze volgens mij eerst een feestje, en toen ineens moesten ze nomineren. ze gingen van een enorme high naar een enorme lowquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Is er eigenlijk ooit wel eens midden in de nacht genomineerd? Dat lijkt me nu ook wel eens een leuk idee
Bekendmaking bedoel je?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Is er eigenlijk ooit wel eens midden in de nacht genomineerd? Dat lijkt me nu ook wel eens een leuk idee
Dat zou ook leuk zijn, maar ook het nomineren zelfquote:
Was dat niet na dat apresski feest??quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorig jaar hadden ze volgens mij eerst een feestje, en toen ineens moesten ze nomineren. ze gingen van een enorme high naar een enorme low
ja dat ze zich afvraagd of ze denken dat ze dom is, en dat niet is maar dan doet alsof.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat het nieuwe hamsteren of zegt ze wat anders ?
Dat hebben ze al gedaan vandaagquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou ook leuk zijn, maar ook het nomineren zelf
zou het niet durven zeggen welk feest precies, maar iedereen was wel enorm overdonderd weet ik nogquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat niet na dat apresski feest??
quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat het nieuwe hamsteren of zegt ze wat anders ?
ik hoop dat Tom voorlopig ook wordt gered door het publiek . gewoon omdat het leuk isquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:05 schreef BB-King het volgende:
Ronahi weet dat als Dilano en Jimmy iemand mogen vrijstellen zij wordt gered.
Maar ze denkt ook dat Tom zeker nog niet naar huis gaat.
ze had het toch zo leuk met hem in het kasteel?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:08 schreef ben34567 het volgende:
Waarom is Ronahi zo geobsedeerd door Tom ? Vind ze hem zo irritant of wil ze hem weg omdat ze hem leuk vindt en niet weet of ze de verleiding zal weerstaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |