dat was in het begin mss is hij nu niet meer zo populair,,,,,,andere zijn ook gestegen of gezakt in populariteitquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Akkoord maar ze gaat nu achter de populairste bewoner aan wat haar ondergang zal betekenen; en ook die van Tyron; Dilano; Basiri en Doriana ( en ik snap zelf niet waarom Tom zo populair is bij de kijker maar hij is nu eenmaal populair).
Sonjaquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Op wie denken ze nu dat Tom een oogje heeft? Op Ashley of Karen?
Dat doen ze zelf ze gaan continue vragen is er iets tomquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het ironische is dat veel van de Tomsoppers het ook lastig zouden vinden om met hem in een huis samen te leven en te communiceren. Maar via het scherm zijn ze verblindt door zijn knappe verschijning.
quote:
Ik moest serieus googlen en denken: wie is Sonjaquote:
Tomsoppersquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat wordt niet gewaardeerd door de Tomsoppers maar zo zie ik het ook. Tom is zo slecht in zijn communicatie dat het niet makkelijk is om daar mee om te gaan.
Dat kan (nog) nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:40 schreef odie22 het volgende:
ik zou gewoon op mijn duopartner stemmen, heb er toch niet voor gekozen
Vanmiddag met Dori, Dori zei dat , had het ook over gaslightingquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze dat gezegd
(Kan ik misschien filmpje terug kijken)
Same , ik vind het een beetje een rare vent maar er zijn er daar een aantal die veel erger zijn ,quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:43 schreef Thorelf het volgende:
Ben geen Tomsopper,maar er zijn meerdere die ik zeker minder leuk en valser vind dan Tom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |