Ik hoop hetquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. En denk dat ze samen ook nog best ver kunnen komen.
Ik wel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:26 schreef engine het volgende:
Jimmy "Over 15 jaar ben ik 56....dat haal ik nooit"
Ik vind het zelfs een leuk setje......ze kijken heel lief naar elkaar.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:26 schreef jooba het volgende:
[..]
In het echte leven zouden ze elkaar negeren. Mooi om te zien en te horen hun gesprekken.
Die blijven vrienden voor 't leven.
maar goed dat hij het vaag houdquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ariana en Tom.....hadden gisteravond een gezeligonderonsje. En vroeg enkele keren waar hij precies woonde maar hij liet dat niet los.....net zoals hij niet wilde vertellen wat voor werk hij precies deed. Ze was weer helemaal verliefd. En vandaag heb ik niet kunnen volgen.
nou we zien Ariana ook genoeg hoorquote:
denk dat Ariana toch nog het ergste is hahaquote:
Nipple-gatesquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan dilano niet gewoon zijn shirt dichthouden
Hij heeft het wel gezegd hoor Hij woont in Burcht is wat ik verstondquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ariana en Tom.....hadden gisteravond een gezeligonderonsje. En vroeg enkele keren waar hij precies woonde maar hij liet dat niet los.....net zoals hij niet wilde vertellen wat voor werk hij precies deed. Ze was weer helemaal verliefd. En vandaag heb ik niet kunnen volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |