Nee ik bedoel het ook niet tegen jouquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dont shoot meIk lees het ook alleen maar daar
quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:03 schreef Ireth het volgende:
Volgens iemand op Twitter is er op deze manier genomineerd:Hmm wie haalt het koningskoppel eruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karen/Bassie: Alice/Danny en Ashley/Glenn
Alice/Danny: Ashley/Glenn en Arie/Randy
Dori/Tyron: Ashley/Glenn en Roni/Tom
Arie/Randy: Roni/Tom en Alice/Danny
Roni/Tom: Alice/Danny en Dori/Tyron
Ashley/Glenn: Dori/Tyron en Arie/Randy
Alice/Danny: 3 stemmen
Ashley/Glenn: 3 stemmen
Dori/Tyron: 2 stemmen
Arie/Randy: 2 stemmen
Roni/Tom: 2 stemmenIt's weird being the same age as old people
Ik ook, maar nu zie je wel de kliekjes die elkaar indekken , dus ik ben helemaal klaar met Dora Roni, Basi en Tyronquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het ook niet tegen jou
Zou het wel sneu vinden voor Glenn, die is er amper en dan mag ie al weer gaan
Was nogal vaag maar Ariana en Ronahi hebben vandaag wel iets uitgepraat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we nog een update over die beschuldigingen van Ariana? Of was het weer eens gebakken lucht van haar?
Oh als Dilano en Jimmy iemand mogen saven halen ze Ashley en Glenn van de bankquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:08 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm wie haalt het koningskoppel eruit?
Kan mij niet voorstellen dat Alice Ashley nomineren zou.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo zou er genomineerd zijn volgens Xers.[ twitter ]
Eentje maar denk ik, Ashley dan?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh als Dilano en Jimmy iemand mogen saven halen ze Ashley en Glenn van de bank
Oh ja, dan sowieso Ashley, al zou het tactischer zijn om Glenn te saven, dan vliegt er altijd een sterkere speler uitquote:
Tom werd al voor narcist uitgemaakt door Dori en Roniquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:12 schreef Xilia het volgende:
Ronahi gaat nu uitgerekend over Tom klagen tegen Ty en Doriana
Volgens mij alleen Doriana, maar absurd welquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom werd al voor narcist uitgemaakt door Dori en Roni
Wie zegt dat ze elkaar indekken? Dan zou Ro nooit toestaan dat Do genomineerd werd. Je hebt gelukkig geen problemen met het kliekje rond Ashley.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu zie je wel de kliekjes die elkaar indekken , dus ik ben helemaal klaar met Dora Roni, Basi en Tyron
Zo las ik hem ook nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het ook niet tegen jou
Zou het wel sneu vinden voor Glenn, die is er amper en dan mag ie al weer gaan
Toni ging er wel in meequote:Op woensdag 31 januari 2024 23:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Doriana, maar absurd wel
Sommigen niet iddquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:14 schreef marky het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze elkaar indekken? Dan zou Ro nooit toestaan dat Do genomineerd werd. Je hebt gelukkig geen problemen met het kliekje rond Ashley.
Ik luister met veel plezier naar de onzin van Tyron en Randy en Ronahi en Doriana kunnen heerlijk samen alles doornemen
Late reactie maar ik kan het wel horen. Ik hoor of iemand uit de buurt van Eindhoven, Tilburg, Den Bosch of weet ik waaar komt. Elk stukje Brabant heeft zijn eigen accent en is op zich redelijk duidelijk hoorbaar. Als je weet hoe het klinktquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoor ik niet echt. Maar Jimmy vind wel dat Tom, Karen en Glenn een anders dialect praten. Goed gehoord Jimmy !
In het begin kreeg ik geen goede indruk van ronahi.....toen dacht ik paar dagen geleden...ik zag het fout ze is toch wel oke,maar ik zag het toch wel goed in het begin... ik vind haar echt niet leuk!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:12 schreef Xilia het volgende:
Ronahi gaat nu uitgerekend over Tom klagen tegen Ty en Doriana
Ik vond haar in het begin ook leuk , dat is wegquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:17 schreef ben34567 het volgende:
Ronahi was populair maar slaat wel haar ruiten in de laatste dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |