Je zult toch bij iemand moeten ventileren, ze heeft hem ook al een paar keer over dingen aangesproken toch, zoals bij de keuze voor het dinerquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:18 schreef Xilia het volgende:
Ok Tom is niet altijd handig, af en toe moeilijk te volgen, maar als duo partner zo negatief over hem kletsen?
Heel dom en achterbaks wmb.
Ja ok, maar dan niet bij uitgerekend "de vijand" toch?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zult toch bij iemand moeten ventileren, ze heeft hem ook al een paar keer over dingen aangesproken toch, zoals bij de keuze voor het diner
Ja uiteindelijk gaan dat soort valsheden zich tegen je keren, in dit geval hoop ik dat goed gaat gebeuren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
Heerlijk, door dit geouwehoer zorgen ze ervoor dat tom mijn stem krijgt om te blijven
Denk je?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
Heerlijk, door dit geouwehoer zorgen ze ervoor dat tom mijn stem krijgt om te blijven
Ik kijk niet heel veel naar de streams, maar is Tyron zo negatief over Tom dan? Ik heb 'm al wel een paar keer uit de bocht horen vliegen over Dilano enzo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:20 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan niet bij uitgerekend "de vijand" toch?
Ik hoop van wel ,maar je weet het nooit hoe kijkers iets zienquote:
Ty negeert Tom sinds gisteren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk niet heel veel naar de streams, maar is Tyron zo negatief over Tom dan? Ik heb 'm al wel een paar keer uit de bocht horen vliegen over Dilano enzo.
Nee het gaat nu over Arianaquote:
Gewoon in haar tetten knijpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |