Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik doe het makkelijk vandaag, een kant en klare lasagna met spinazie van de lidlquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
En dan nu zo maar eens pasta saus maken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook lekker. Lasagnaquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het makkelijk vandaag, een kant en klare lasagna met spinazie van de lidl![]()
![]()
KingpinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Woensdag patat dagIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben er geen fan van, ,maar heel heel af en toe wel te etenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker, met de kids?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hehe ik ben wel fan. Stuur maar op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er geen fan van, ,maar heel heel af en toe wel te eten![]()
![]()
Ik heb al vis gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehe ik ben wel fan. Stuur maar op.
Specifiek weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zolang je niet specifiek gaat zeiken over zogenaamd pesten mag dat bestOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het pestkonijntjequote:Op woensdag 31 januari 2024 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
Zolang je niet specifiek gaat zeiken over zogenaamd pesten mag dat best
Ik pest nimmer, ik pak altijd mensen aan zoals ze aangepakt moeten worden.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En wie bepaald hoe dat aangepakt moet worden en wie bepaald wie aangepakt moet wordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pest nimmer, ik pak altijd mensen aan zoals ze aangepakt moeten worden.
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pest nimmer, ik pak altijd mensen aan zoals ze aangepakt moeten worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ben in Rotterdamquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het hogere strafhofquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wie bepaald hoe dat aangepakt moet worden en wie bepaald wie aangepakt moet wordenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik bedoelde of je altijd patat gaat eten met de kids?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De "generaals' ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat is de uitvoerende macht.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je hebt een hele peleton onder je beheerquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat is de uitvoerende macht.
Peleton, peleton. Dat is wel heel denigrerend voor een leger met 500 miljoenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een hele peleton onder je beheer
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij trapt graag makkelijke slachtoffers omlaag in ruil voor likes en om populair te doen.quote:
Dat is juist iets wat pesters ook doen de minder populaire pakken om zelf populair en geliefd te worden.
Maar ik ga even muziek luisteren dus reageer wat minder snel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Luister ze en probeer even wat rustiger te wordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij trapt graag makkelijke slachtoffers omlaag in ruil voor likes en om populair te doen.
Dat is juist iets wat pesters ook doen de minder populaire pakken om zelf populair en geliefd te worden.
Maar ik ga even muziek luisteren dus reageer wat minder snel.
Oeps, mijn excuusquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Peleton, peleton. Dat is wel heel denigrerend voor een leger met 500 miljoenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:
Excuses aanvaard, ook namens alle 500 miljoen militairequote:
Pppf gelukkig, dacht zometeen heb ik ze alle 500 in mijn nke zittenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, ook namens alle 500 miljoen militaireWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn er hier verder nog leuke dingen gebeurd?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is erg rustig momenteel. Laatste dag van de maand valt niets meer in te halen of te winnen denk ikquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er hier verder nog leuke dingen gebeurd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook geen leuke verhalen meer van wat mensen allemaal hebben meegemaakt?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is erg rustig momenteel. Laatste dag van de maand valt niets meer in te halen of te winnen denk ik
Nee weinig vandaagquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook geen leuke verhalen meer van wat mensen allemaal hebben meegemaakt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verkoudheid al weer over?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd voor de eerste felicitaties van het jaar door Bolke&Bolke![]()
:"De kop van het jaar is er weer af!"
:"We weten wie Monitor het meeste punten gaf!"
:"Het zijn er wel echt heul erg veul!"
:"Kost je zo je rug, al dat puntengezeul!"
:"Met al die punten heeft ze een grote schat!"
:"Dat is ze zelf ook! Dan weten jullie dat!"
:"Een hele berg ging er heen!"
:"Allemaal naar @Mazikeen!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE NIEUWE KAMPIOENSCHAP @Mazikeen !11!!! MOOOOO!MOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!11!!! TJILLUPTJILLUPTJIIIIIIIILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Yeahaaaa Mooi weerquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:"Allemaal naar @:Mazikeen!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE NIEUWE KAMPIOENSCHAP @:Mazikeen !11!!! MOOOOO!MOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!11!!! TJILLUPTJILLUPTJIIIIIIIILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
en
en Grrrrrrrr natuurlijk
Gefeliciteerd Maz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook weer lichtelijk snotterig maar verder wel okequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:10 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar komt wel
hoe is het met jouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nice!quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
+
:"GEFELICITEERD MET JE NIEUWE KAMPIOENSCHAP @:Mazikeen !11!!! MOOOOO!MOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!11!!! TJILLUPTJILLUPTJIIIIIIIILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
Gefeliciteerd @Mazikeen![]()
Zeer zekerquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:13 schreef KoningWouter het volgende:
Van harte @:Mazikeen . De verdiende winnares.
Morgen ochtend welquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:14 schreef devzero het volgende:
Het grappige is dat @:mazikeen niet kan antwoorden als ze precies 6660 punten wil houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
he bah, veel mensen hequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook weer lichtelijk snotterig maar verder wel oke![]()
![]()
Kan moet iemand meteen bolkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:14 schreef devzero het volgende:
Het grappige is dat @:mazikeen niet kan antwoorden als ze precies 6660 punten wil houden![]()
![]()
Kan, maar als ze ongeluk heeft, dan krijgt ze 1 puntje. 6661 ziet er toch niet zo goed uit, dan zou ze voor 6666 moeten doorgaanquote:![]()
![]()
Ja het heerst. Maar ik mag niet mopperen vorig jaar had ik bronchitus na bronchitus maar door dieonderhouds AB kuur maar een keer en dat was net toen ik de eerste AB had in genomenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog leukerquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan, maar als ze ongeluk heeft, dan krijgt ze 1 puntje. 6661 ziet er toch niet zo goed uit, dan zou ze voor 6666 moeten doorgaan![]()
![]()
Ze was net ook wel even hier en werd gelijk gebolktquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan, maar als ze ongeluk heeft, dan krijgt ze 1 puntje. 6661 ziet er toch niet zo goed uit, dan zou ze voor 6666 moeten doorgaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het heerst. Maar ik mag niet mopperen vorig jaar had ik bronchitus na bronchitus maar door dieonderhouds AB kuur maar een keer en dat was net toen ik de eerste AB had in genomenhet komt door die kuur of juist niet?
![]()
Oh ja.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:14 schreef devzero het volgende:
Het grappige is dat @:mazikeen niet kan antwoorden als ze precies 6660 punten wil houden![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
I used to rule the world
Seas would rise when I gave the word
Now in the morning, I sleep alone
Sweep the streets I used to own
I used to roll the dice
Feel the fear in my enemy's eyes
Listen as the crowd would sing
Now the old king is dead, long live the king
One minute, I held the key
Next the walls were closed on me
And I discovered that my castles stand
Upon pillars of salt and pillars of sand
I hear Jerusalem bells a-ringin'
Roman Cavalry choirs are singin'
Be my mirror, my sword and shield
My missionaries in a foreign field
For some reason, I can't explain
Once you'd gone, there was never, never an honest word
And that was when I ruled the world
It was a wicked and wild wind
Blew down the doors to let me in
Shattered windows and the sound of drums
People couldn't believe what I'd become
Revolutionaries wait
For my head on a silver plate
Just a puppet on a lonely string
Oh, who would ever want to be king?
Roman Cavalry choirs are singing
For some reason, I can't explain
I know Saint Peter won't call my name
Never an honest word
But that was when I ruled the world
Oh-oh-oh, oh-oh, oh
Oh-oh-oh, oh-oh, oh
Oh-oh-oh, oh-oh, oh
Oh-oh-oh, oh-oh, oh
Oh-oh-oh, oh-oh, oh
Roman Cavalry choirs are singin'
For some reason I can't explain
I know Saint Peter won't call my name
Never an honest word
But that was when I ruled the worldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kan ook nog altijd jezelf blijven bolken totdat je door iemand anders gebolkt wordt natuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was net ook wel even hier en werd gelijk gebolkt
pollquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:11 schreef Paul het volgende:
wie denken lullie dat DTS februari wint?
[poll=6637]
Kennelijk ben ik de enige die voor @Mickytjuh heeft gestemd![]()
![]()
Door die kuur geen bronchitus meer gekregen op een keer na, maar toen had ik net het eerste tabletje van de kuur ingenomen dan doet het zijn werk nog niet. Wel was het minder heftig dan vorige jaar.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:17 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelthet komt door die kuur of juist niet?
Ben blij dat ik die kuur heb gekregenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat de rest wel reëel is denk ikquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
[poll=6637]
Kennelijk ben ik de enige die voor @:mickytjuh heeft gestemd
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
daarom 0 stemmen voor mijquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat de rest wel reëel is denk ik![]()
![]()
Heb ik wel eens gedaan toen ik FF niet wilde inhalen. Wat was ik blij toen er iemand binnen kwamquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan ook nog altijd jezelf blijven bolken totdat je door iemand anders gebolkt wordt natuurlijk
Mickytjuh heeft te weinig tijd om te bolken, ze werkt en kan onder het werk niet bolken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
[poll=6637]
Kennelijk ben ik de enige die voor @:mickytjuh heeft gestemdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt aangegeven pas weer te willen winnen als Lovely gewonnen heeftquote:
ik heb zo ook een vergadering, heb nu even "korte" theepauzequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mickytjuh heeft te weinig tijd om te bolken, ze werkt en kan onder het werk niet bolken.![]()
Maar jou voordeel is de nachten hier, dat is voor jou de avond. ALs je zou willen zou je vaak hoog kunnen eindigenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
ik heb zo ook een vergadering, heb nu even "korte" theepauzeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie door het groepje naar voren geschoven wordt wint.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
pppffffffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan toen ik FF niet wilde inhalen. Wat was ik blij toen er iemand binnen kwam
Als ik zou willen, maar ik gun @_UserName_ of @KoningWouter ook punten en die zijn vaak vroeg opquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar jou voordeel is de nachten hier, dat is voor jou de avond. ALs je zou willen zou je vaak hoog kunnen eindigen![]()
Daar zit je dan opeens net niet toevallig elke keer achter zoals bij mij wel zo is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had toen beloofd niet op 1 te eindige Maar FF bleef wel eens ineens wegquote:
Ronde 3quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie door het groepje naar voren geschoven wordt wint.![]()
Ik weet het daarom zei ik ook als jij zou willenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik zou willen, maar ik gun @:_username_ of @:koningwouter ook punten en die zijn vaak vroeg op
Van mij mag je winnen hoor dev.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik zou willen, maar ik gun @:_username_ of @:koningwouter ook punten en die zijn vaak vroeg op
Ik kom hier voor de gezelligheid.![]()
![]()
Dan vanavond maar lekker vroeg gaan slapenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ALtijd gezellig als er in de vroege ochtend iemand is om te kletsebetsequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Van mij mag je winnen hoor dev.
Ik kom hier voor de gezelligheid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk, een verstandig iemand die snapt waar DTS echt om draaitquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Van mij mag je winnen hoor dev.
Ik kom hier voor de gezelligheid.
kquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger met haags was altijd gezellig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, een verstandig iemand die snapt waar DTS echt om draaitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een fffffffttt windje?
Volgens mij moet er eens een woordenboek bij pakken en de definitie van 'gezellig' opnieuw gaan lerenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger met haags was altijd gezellig.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lang geleden dat ik @Haags hier gezien hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Het leuk en gezellig houden in DTS, dat is pas echt leuk
Aww dank je welquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
+
Dank je welquote:
Sorry voor mijn Smiley diarreequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:13 schreef KoningWouter het volgende:
Van harte @:Mazikeen . De verdiende winnares.
Maar thxdank je wel moedersquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahaaaa Mooi weeren
en Grrrrrrrr natuurlijk
Gefeliciteerd Maz![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie door het groepje naar voren geschoven wordt wint.Triest mannetje ben je
yes ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank je welquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz gefeliciflappert he, en heb je op tijd gebolkt, geen punt
Ja gelukkig wel, en anders had ik mijzelf gebolkten ik gooi alles in deze ene post
Ben je dronken? Of gewoon rijp voor het gesticht? Doe gewoon een keer normaal man en niet zo zieligquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen was dts een fijne veilige plek.Blijf je zeiken op @Dotteke????quote:
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2024 15:49:02 ]![]()
Een waar woord Konijntjuhquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Het leuk en gezellig houden in DTS, dat is pas echt leuk
Hey Maz gefeliciflappert he, en heb je op tijd gebolkt, geen puntquote:
Dat was het toen ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Het leuk en gezellig houden in DTS, dat is pas echt leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Toen was dts een fijne veilige plek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
En weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker weer, geen regenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom misgun je mij zo erg hele middag al.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik bolk iedereen jou ook en hou aub eens op met je gezuig en gezeurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar hele middag al verplaatst je eens in een ander ik vind puntjes pakken leuk zit nog geblesseerd thuis en dan zit er elke keer zo een irritant iemand achter mij en je pakt zelf niet eens punten dus waar doe je het voor behalve irritant te willen zijn?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
21, 22, 23 24, 25Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik moet ophouden maar moet maar accepteren wat jij doet hoe klopt dat dan in welke wereld is dat gerechtvaardigd?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik bolk iedereen jou ook en hou aub eens op met je gezuig en gezeurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is de echte stand
1
2
3
4
5#1 Mazikeen 6660 8109
#2 Harrie 2609 3020
#3 Dotteke 1787 2854
#4 Mickytjuh 1686 1997
#5 _UserName_ 1392 985In de OP en dan statsquote:
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2024 15:54:38 ]![]()
26, 27, 28,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps waar zie je dat?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:53 schreef Mazikeen het volgende:
Dit is de echte stand
[ code verwijderd ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op deze manier haal je het plezier voor mij weg begrijp je dat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat doe je helemaal zelfquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op deze manier haal je het plezier voor mij weg begrijp je dat?
Speltip: stop even met internet en ga de echte wereld inF.K.A. SuperwormJim![]()
En ik probeer het te begrijpen maar als ik het dan vraag heb je er niet eens fatsoenlijk antwoord op hoe moet je zijn dat je wegnemen van een ander zijn plezier je daar je genot uit kan halen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop dat je goed verzekerd bentquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:55 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat doe je helemaal zelf
Speltip: stop even met internet en ga de echte wereld in![]()
![]()
Je hoeft het niet te begrijpen. Je moet t accepteren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
En ik probeer het te begrijpen maar als ik het dan vraag heb je er niet eens fatsoenlijk antwoord op hoe moet je zijn dat je wegnemen van een ander zijn plezier je daar je genot uit kan halen.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ze is de hele middag al bezig ik ben ook even naar de markt geweest voor een visje maar volgens jou beeld ik het me allemaal in maar kijk de topics van de afgelopen twee uur maar na.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:55 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat doe je helemaal zelf
Speltip: stop even met internet en ga de echte wereld inThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
29, 30, 31Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom moet ik het maar accepteren maar past men voor haar persoonlijk de regels aan? Wat maakt dotteke meer als mij die willekeurigheid in behandeling?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te begrijpen. Je moet t accepteren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iedereen mag iedereen bolkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze is de hele middag al bezig ik ben ook even naar de markt geweest voor een visje maar volgens jou beeld ik het me allemaal in maar kijk de topics van de afgelopen twee uur maar na.
Voor de 450000000ste keerF.K.A. SuperwormJim![]()
Bolk dan maarquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:58 schreef SwJ het volgende:
[..]
Iedereen mag iedereen bolken
Voor de 450000000ste keer
Dat denk jij, maar is echt niet zo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie door het groepje naar voren geschoven wordt wint.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat werkt toch ook niet zo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar is echt niet zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nietquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:00 schreef Harrie het volgende:
En nu is het godverdomme de hoogste tijdPLOP plop gas er op PROOST
Proost Harrie
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:00 schreef Harrie het volgende:
En nu is het godverdomme de hoogste tijdPLOP plop gas er op PROOST
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ben jij datquote:
Hoe heb ik het gedaan deze maandquote:![]()
vond mezelf wel positief![]()
opbouwende kritiek
matig met alcohol
vriendelijk tegen Paul![]()
Dat ga ik nooit een jaar volhouden![]()
![]()
Niet echtquote:
Ik vind je een top-user.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoe heb ik het gedaan deze maand![]()
opbouwende kritiek
matig met alcohol
Dat ga ik nooit een jaar volhouden
F.K.A. SuperwormJim![]()
Nog even de 25 jaar volmaken tohquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke Danny zet het internet maar uit mijn doel is bereiktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst nog ONZ moddenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke Danny zet het internet maar uit mijn doel is bereiktF.K.A. SuperwormJim![]()
heb jij het bericht dat alle andere berichten overbodig maakt niet gezienquote:Van mij mag heel het internet uit ik ben zo gelukkig en voel me zo compleet nu dat die 25 jaar slechts een getal zijn
![]()
![]()
quote:
Zeide gij een gelukkig man nu.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb jij het bericht dat alle andere berichten overbodig maakt niet gezienVan mij mag heel het internet uit ik ben zo gelukkig en voel me zo compleet nu dat die 25 jaar slechts een getal zijn
Dat heb ik nooit als doel gehadquote:als het bijdraagt aan een beter Fok! dan zal ik die taak natuurlijk nooit weigeren maar dan moet het niet te serieus gaan worden want serieus modereren dat heb ik al eerder gedaan
![]()
![]()
Dank je schaaatquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoe heb ik het gedaan deze maand![]()
opbouwende kritiek
matig met alcohol
Dat ga ik nooit een jaar volhouden
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:O ik wil het zien gebeuren Harrie hier als modquote:![]()
Ik ga alvast heel veel popcorn bestellen mocht het zover komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Objectiviteit is dan belangrijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haags is ook een tijd uit de telling geweest.
Simpel as thatOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het houdt niet op, niet vanzelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mike,quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar nogmaals waarom krijgt dotteke een voorkeur behandeling en wordt er niet gezegd als je niet wil winnen doe je gewoon maar niet mee en past men de regels op haar aan terwijl er tegen mij wordt gezegd deal with it ?
Ik post hier sinds 2017 dotteke sinds 2020.
Is het dan dat blauwe kleurtje of wat is het?
Zelfs koning haags kreeg alleen de keuze of helemaal uit de score of niet toen die tijd wat maakte dotteke dan zo speciaal dat ze die voorkeurs behandeling krijgt.
Persoonlijk vind ik het niet mee laten tellen van een enkel persoon met als argument x of y of z ook niks.
maar de enige reden is om andere mensen ook een kans te geven te kunnen winnen. (Ik ben van mening dat het gewoon doorzettingsvermogen is wat je moet hebben en dat je er dingen in je echte leven voor moet laten)
de keuze is nu eenmaal een feit. Er over blijven klagen helpt niet.
Als genoeg mensen DTS verlaten omdat ze er geen reet meer aan vinden dan gaat Dot ook vanzelf weg want die gaat niet heel de ochtend tegen zichzelf zitten kletsen.
probleem opgelost![]()
![]()
Ik heb overigens een kutdag
Wie vertelt er een leuke grap??Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O dat is minder, hoe komt dat?quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Wie vertelt er een leuke grap??Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij weet dat ik al eerder mod geweest ben en dat ik daar serieus heel erg succesvol in ben geblekenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O ik wil het zien gebeuren Harrie hier als mod![]()
Ik ga alvast heel veel popcorn bestellen mocht het zover komen
Nu is serieus en onzin een klein dingetje maar daar ben ik aan aan het werken![]()
![]()
Paul is geen act, hij is echt zoquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Wie vertelt er een leuke grap??F.K.A. SuperwormJim![]()
Ja, dat had je verteld.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij weet dat ik al eerder mod geweest ben en dat ik daar serieus heel erg succesvol in ben gebleken
Nu is serieus en onzin een klein dingetje maar daar ben ik aan aan het werken
Maar ik zie je je vaak zo ergeren hier en weggaan dat ik echt benieuwd bent naar jou als mod hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk dat het beter is dat Mikey niks drinktquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
positiviteit nog veel belangrijkeren eerlijkheid
en op tijd
drinken helpt ook
![]()
![]()
![]()
Meestal wel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je altijd patat gaat eten met de kids?Ik heb er één en ik ben er trots op
De aanvraag voor mod hier die door @SwJ is ingediend is door @yvonne afgewezen omdat ik te nuchter benquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Wie vertelt er een leuke grap??![]()
![]()
Lekker hoor en altijd goed geschoten bij de kids natuurlijk patat etenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ipv me gaan irriteren en me uit laten dagen door een paar trollen ga ik wat andere dingen doen op dat moment dat is wat anders dan weg gaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat had je verteld.
Maar ik zie je je vaak zo ergeren hier en weggaan dat ik echt benieuwd bent naar jou als mod hier.en ik weet ook wel dat een echt prive leven naast Fok! hebben eigenlijk niet is toegestaan maar ze moeten het eerst maar bewijzen
![]()
Gewoon niet over lullen dat je een gewoon leven naast Fok! hebtquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
ipv me gaan irriteren en me uit laten dagen door een paar trollen ga ik wat andere dingen doen op dat moment dat is wat anders dan weg gaanen ik weet ook wel dat een echt prive leven naast Fok! hebben eigenlijk niet is toegestaan maar ze moeten het eerst maar bewijzen
![]()
NeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik proost met een rumboon
Behalve vandaag dan. Pleegmoeder is jarig en heeft Chinees uitgekozen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor en altijd goed geschoten bij de kids natuurlijk patat etenIk heb er één en ik ben er trots op
Babi pangang is Indonesisch, ik hoop dat ze zich dat goed beseftquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Behalve vandaag dan. Pleegmoeder is jarig en heeft Chinees uitgekozen.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
O ook lekker, maar heb liever patat dan chineesquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Behalve vandaag dan. Pleegmoeder is jarig en heeft Chinees uitgekozen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat vraag ik mij ook af. Wat voor de een normaal is is voor de ander weer niet normaalquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:35 schreef Speklap3000 het volgende:
What the fuck is een normaal levenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klinkt saai vooralquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook af. Wat voor de een normaal is is voor de ander weer niet normaalmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Daarom hebben wij de bolk in ons leven om het wat op te bolkenquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:35 schreef Speklap3000 het volgende:
What the fuck is een normaal levenNu heb ik vandaag begrepen dat je eerst in de klaagbaak werd uitgekotst om je kansloze reacties en bagger stijl en als ik dit zo zie dan kan ik alleen maar melden dat het hier ook niet heel veel langer zal gaan durenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Babi pangang is Indonesisch, ik hoop dat ze zich dat goed beseft
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2024 16:41:00 ]![]()
Dat mag je vinden. Ik hoop dat je moderator wordt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik vandaag begrepen dat je eerst in de klaagbaak werd uitgekotst om je kansloze reacties en bagger stijl en als ik dit zo zie dan kan ik alleen maar melden dat het niet ook niet heel veel langer zal gaan durenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
want dan val ik onder regeltje dit en dat en dan kun je lekker je gang gaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik hoop dat je moderator wordt.![]()
![]()
Pubersquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zeg inhoudsloze baggerpiloot, kom gewoon met wat inhoud of plaats alleen een smiley want dat herhalen van de vraag zonder antwoord is zelfs in de politiek al zo irritant dat ik er gewoon een neusje voor zou breken om het ze af te lerenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Pubers zijn een terechte klacht![]()
![]()
In dat geval, laat maarquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik hoop dat je moderator wordt.F.K.A. SuperwormJim![]()
O jee je leerlingen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mmm dit is dan wel weer een uitspraak waarvan ik denk, zal hij dan toch.............. zijnquote:
dat is invulling geven zonder dat je weet of het zo is waardoor andere mensen ook zouden kunnen gaan denken dat het zo isquote:![]()
![]()
Vandaar dat ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is invulling geven zonder dat je weet of het zo is waardoor andere mensen ook zouden kunnen gaan denken dat het zo isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Probeer dat los te laten, dat is niet goed voor je.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik weet bij Harrie nooit of ik hem bij de kont of bij de kop hebquote:
Jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm dit is dan wel weer een uitspraak waarvan ik denk, zal hij dan toch.............. zijngeweldig dit, door 1 uitspraak
![]()
![]()
jij hebt geen idee wat boos is prutzerquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Probeer dat los te laten, dat is niet goed voor je.![]()
Jij bent hier de prutser. Je kunt niet eens het woord prutser goed spellen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij hebt geen idee wat boos is prutzermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar dan flitst je dat zo ineens door je hoofd en denk je zal het ...........quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jageweldig dit, door 1 uitspraak
ik typ onzin alsof het zo uit een boek komt en dat blijft zoquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet bij Harrie nooit of ik hem bij de kont of bij de kop heb
zo praat ik trouwens ook
Hak op d'n tak zeverzak noemen ze me ook wel
en dat dan nuchter ook![]()
![]()
Het zal nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar dan flitst je dat zo ineens door je hoofd en denk je zal het ...........
Harrie praat gewoon met de zachten squote:Op woensdag 31 januari 2024 16:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jij bent hier de prutser. Je kunt niet eens het woord prutser goed spellen.
Hak op de tak zeverzakquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik typ onzin alsof het zo uit een boek komt en dat blijft zo
zo praat ik trouwens ook
Hak op d'n tak zeverzak noemen ze me ook wel
en dat dan nuchter ookIk onthou hem
ik bedoelde het met een z net als ik een puncktenpacker herken op een kilometer afstandquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jij bent hier de prutser. Je kunt niet eens het woord prutser goed spellen.als je verder geen inhoud weet kun je beter stil houden
![]()
![]()
Even popcorn pakken of zal ik nog een rumboon pakken
Koffie is ook goedquote:
dan wel goed onthoudenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hak op de tak zeverzakIk onthou hem
hak op D'N tak let op dat kleine zwevende commaneukertje tussen de D en de N spreek uit als "dun"![]()
Altijd rumboonquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Even popcorn pakken of zal ik nog een rumboon pakkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan wel goed onthouden
hak op D'N tak let op dat kleine zwevende commaneukertje tussen de D en de N spreek uit als "dun"Oke, heb het gesafed op mijn harde schijf
Heb er al een op, ik ben heel voorzichtig met alcohol ivm een ongemakje dat mij ten deel is gevallen in het levenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan maar voorzichtig doen!quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er al een op, ik ben heel voorzichtig met alcohol ivm een ongemakje dat mij ten deel is gevallen in het levenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik voor porno en piepshow wat wil je zeggenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:55 schreef Speklap3000 het volgende:
Nee hoor. Ik sta voor vrede en liefde.![]()
![]()
Ik kan enkel voor mezelf praten makker. Jij mag jezelf profileren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik voor porno en piepshow wat wil je zeggenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik ben er fanquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:55 schreef Harrie het volgende:
Jongens kan iemand @:Dr.Mikey weer aan zetten het begint nu wel heel stil te worden hierWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb geen idee maar ik pak het alvastquote:
Je hebt nooit spijt van de popcorn die je pakt. Enkel van de popcorn die je gemist hebt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik pak het alvastmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik hou eigenlijk helemaal niet van popcornquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je hebt nooit spijt van de popcorn die je pakt. Enkel van de popcorn die je gemist hebt.
Ik hoorde net een mooi verhaal, was een gast (Mocht geen enkele winkel meer in wegens winkeldiefstal) die liep in een kerstmanpak door de stad en die had dat pak aan zodat hij een eerlijke kans zou krijgen omdat ze niet wisten wie het was. Daar kwam ie in December wel mee weg maar nu was de lol over en hebben een paar winkeliers hem opgepakt en in het kanaal gegooid.
Zo kan het rollen als je denkt overal mee weg te komen![]()
![]()
Ja Jezus Christus pak dan iets wat je wel lekker vindtquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk helemaal niet van popcornmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:00 schreef Harrie het volgende:
Ik hoorde net een mooi verhaal, was een gast (Mocht geen enkele winkel meer in wegens winkeldiefstal) die liep in een kerstmanpak door de stad en die had dat pak aan zodat hij een eerlijke kans zou krijgen omdat ze niet wisten wie het was. Daar kwam ie in December wel mee weg maar nu was de lol over en hebben een paar winkeliers hem opgepakt en in het kanaal gegooid.
Zo kan het rollen als je denkt overal mee weg te komen![]()
ALs ik jou toch niet hadquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja Jezus Christus pak dan iets wat je wel lekker vindtDat ik hier nu zelf niet opgekomen ben
Ik deel mijn wijsheden graagquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik jou toch niet hadDat ik hier nu zelf niet opgekomen ben
vliespinda's zouden het dan wordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:01 schreef Speklap3000 het volgende:
Lekkere geroosterde walnoten ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik deel mijn wijsheden graagquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik jou toch niet hadDat ik hier nu zelf niet opgekomen ben
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vliespinda's zouden het dan wordenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Stomme jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Steeds als je denkt dat het niet gekker kan..............quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:03 schreef Paul het volgende:
omg FB / Dotteke en SWJ smeren mij een onz ban aan hulp FA nodig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb toch 1000x liever mike dan die inhoudsloze ellende waarvan het ook gewoon afwachten is tot ze weer onder een nieuwe naam leuk komen doen zonder ergens op in te gaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steeds als je denkt dat het niet gekker kan..............![]()
![]()
Zo, weer bijna 10k stappen bij elkaar gewandeld
Nou ik heb ze liever alle twee nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb toch 1000x liever mike dan die inhoudsloze ellende waarvan het ook gewoon afwachten is tot ze weer onder een nieuwe naam leuk komen doen zonder ergens op in te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed bezig hoorquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, weer bijna 10k stappen bij elkaar gewandeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die accounts die inhoudsloze ellende posten zijn af en toe nog wel eens grappig. Dr.Mikey is gewoon een vastgeslagen langspeelplaat die maar door blijft zeiken over dezelfde inhoudsloze troepquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb toch 1000x liever mike dan die inhoudsloze ellende waarvan het ook gewoon afwachten is tot ze weer onder een nieuwe naam leuk komen doen zonder ergens op in te gaan
Je schrijft @Paul verkeerdquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
*** is gewoon een vastgeslagen langspeelplaat die maar door blijft zeiken over dezelfde inhoudsloze troep![]()
![]()
Volgende maand weer nieuwe ronde nieuwe kansenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Achja, ik hoop dat hij ooit de psychiatrische hulp krijgt die hij zo hard nodig heeftquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
en met mij als mod zal dat een compleet nieuwe ronde worden kan ik je verzekerenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Volgende maand weer nieuwe ronde nieuwe kansen![]()
![]()
hoop ik ook (voor beide)quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, ik hoop dat hij ooit de psychiatrische hulp krijgt die hij zo hard nodig heeft![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
en met mij als mod zal dat een compleet nieuwe ronde worden kan ik je verzekeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, wat voor veranderingen wil je in gaan brengen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
en met mij als mod zal dat een compleet nieuwe ronde worden kan ik je verzekerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wat voor veranderingen wil je in gaan brengen?zo makkelijk gaat dat niet
![]()
![]()
Alles en iedereen eruit flikkeren, eindelijk eens fatsoenlijke servers aanschaffen, fatsoenlijke software schrijven en dan een fatsoenlijk beleid gaan bepalen dat voor de verandering kant en wal raakt!quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wat voor veranderingen wil je in gaan brengen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niet zo onrealistisch aubquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles en iedereen eruit flikkeren, eindelijk eens fatsoenlijke servers aanschaffen, fatsoenlijke software schrijven en dan een fatsoenlijk beleid gaan bepalen dat voor de verandering kant en wal raakt!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Tsja, zolang sommige aan het roer blijven staan gaat het nooit de goede kant op gaanquote:
Ik zou 1 regel leidend maken:
"met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag!"met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hoofdregel: Gebruik eindelijk eens gezond verstand en logica en NIET je eigen agendaOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het probleem is dat bij een deel van de users het verstand niet zo gezond is
Dat is gewoon gelul van een kansloze middenmanager die niks kan, niks weet en niks wil behalve zichzelf horen.quote:
Alles begint met weten waar je het over hebt en inventariseren waar je kansen liggen en dat combineren met een realistische kijk op de wereld maakt een begin.
die kansloze kut oneliners ga je niet vol houden dus wat mij betreft mag je gewoon inhoudelijk gaan reageren dan boeit het me geen reet wie je eerst was![]()
![]()
Als jij denkt dat ik het niet vol kan houden met nutteloze oneliners dan weet je niet wie je tegenover je hebtquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul van een kansloze middenmanager die niks kan, niks weet en niks wil behalve zichzelf horen.
Alles begint met weten waar je het over hebt en inventariseren waar je kansen liggen en dat combineren met een realistische kijk op de wereld maakt een begin.
die kansloze kut oneliners ga je niet vol houden dus wat mij betreft mag je gewoon inhoudelijk gaan reageren dan boeit het me geen reet wie je eerst was
dat weet ik wel dus have fun amigoquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik het niet vol kan houden met nutteloze oneliner dan weet je niet wie je tegenover je hebt![]()
![]()
Het huidige beleid is: als er zinvolle, logische, gegronde kritiek komt is de enige juiste reactie: NEE, DAT IS ABSOLUUT NIET ZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111EINZ!!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik het niet vol kan houden met nutteloze oneliners dan weet je niet wie je tegenover je hebtOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De struisvogel-tactiekquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het huidige beleid is: als er zinvolle, logische, gegronde kritiek komt is de enige juiste reactie: NEE, DAT IS ABSOLUUT NIET ZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111EINZ!!!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Owja, en vergeet niet dat iedereen die gegronde kritiek heeft onmiddellijk een ban krijgt zonder verdere uitleg en mensen die dezelfde zinloze bullshit blijven verspreiden mogen maandenlang dat doen en niemand mag er iets over zeggenquote:
Ik hoop wat meer luchtigheid te brengen hierquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, en vergeet niet dat iedereen die gegronde kritiek heeft onmiddellijk een ban krijgt zonder verdere uitleg en mensen die dezelfde zinloze bullshit blijven verspreiden mogen maandenlang dat doen en niemand mag er iets over zeggen
Paar goede oneliners zijn altijd wel goed voor de sfeermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
klein advies, probeer eens eerst jezelf te zijn en dan luchtigheid er in brengen want hetzelfde bij deeg wat compleet verpest is, kun je laten rijzen maar het wordt nooit meer watquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoop wat meer luchtigheid te brengen hier![]()
![]()
Ik hoop dat je op termijn ziet dat ik mezelf ben, en dat dat je helpt om een beetje van die woede los te laten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
klein advies, probeer eens eerst jezelf te zijn en dan luchtigheid er in brengen want hetzelfde bij deeg wat compleet verpest is, kun je laten rijzen maar het wordt nooit meer watmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hahahahahahaha woedequote:Op woensdag 31 januari 2024 17:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op termijn ziet dat ik mezelf ben, en dat dat je helpt om een beetje van die woede los te laten.get a life
![]()
![]()
Niet. nou toch maar een doos met rumbonen en een zak met vliespindas klaar gaan zetten zodra jij blauw bentquote:
Laat je niet op de kast jagen door Harrie hequote:Op woensdag 31 januari 2024 17:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op termijn ziet dat ik mezelf ben, en dat dat je helpt om een beetje van die woede los te laten.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat gaat je lever niet trekkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet. nou toch maar een doos met rumbonen en een zak met vliespindas klaar gaan zetten zodra jij blauw bentmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee hoor, dat komt wel goedquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Laat je niet op de kast jagen door Harrie hemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mijn lever is kerngezond hoorquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat gaat je lever niet trekken
Oeps die verrekte rumbonen ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heel af en toe. Eet liever een slagroom truffelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van slagroomtruffels oeps ja je lactose nog watquote:
Gewoon dooreten Speklap net als goed doordrinken met de capuchinno'sWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja soms heb ik schijt aan mijn lactose-intolerantiequote:Op woensdag 31 januari 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van slagroomtruffels oeps ja je lactose nog wat
Gewoon dooreten Speklap net als goed doordrinken met de capuchinno'smet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Oh das idd super fijn ja !! mijn moeder heeft ook zo'n standaard onderhoudskuur. Geloof dat dat wel helpt, ze is veel minder ziek.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door die kuur geen bronchitus meer gekregen op een keer na, maar toen had ik net het eerste tabletje van de kuur ingenomen dan doet het zijn werk nog niet. Wel was het minder heftig dan vorige jaar.
Ben blij dat ik die kuur heb gekregen
Helaas ben ik ook wel vermoeid denk ik door ander medicatie gebruik, en natuurlijk andere dingen zo als je weet![]()
SNap ik, maar je hebt alleen jezelf er mee als je er schijt aan hebtquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja soms heb ik schijt aan mijn lactose-intolerantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SNap ik en je hebt net ook corona gehad toch? Dat kan ook nog vermoeidheid veroorzakenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:58 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh das idd super fijn ja !! mijn moeder heeft ook zo'n standaard onderhoudskuur. Geloof dat dat wel helpt, ze is veel minder ziek.
Helaas ben ik ook wel vermoeid denk ik door ander medicatie gebruik, en natuurlijk andere dingen zo als je weetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: