Achja, ik hoop dat hij ooit de psychiatrische hulp krijgt die hij zo hard nodig heeftquote:
en met mij als mod zal dat een compleet nieuwe ronde worden kan ik je verzekerenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Volgende maand weer nieuwe ronde nieuwe kansen
hoop ik ook (voor beide)quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, ik hoop dat hij ooit de psychiatrische hulp krijgt die hij zo hard nodig heeft
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
en met mij als mod zal dat een compleet nieuwe ronde worden kan ik je verzekeren
Ja, wat voor veranderingen wil je in gaan brengen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
en met mij als mod zal dat een compleet nieuwe ronde worden kan ik je verzekeren
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wat voor veranderingen wil je in gaan brengen?
Alles en iedereen eruit flikkeren, eindelijk eens fatsoenlijke servers aanschaffen, fatsoenlijke software schrijven en dan een fatsoenlijk beleid gaan bepalen dat voor de verandering kant en wal raakt!quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wat voor veranderingen wil je in gaan brengen?
Niet zo onrealistisch aubquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles en iedereen eruit flikkeren, eindelijk eens fatsoenlijke servers aanschaffen, fatsoenlijke software schrijven en dan een fatsoenlijk beleid gaan bepalen dat voor de verandering kant en wal raakt!
Tsja, zolang sommige aan het roer blijven staan gaat het nooit de goede kant op gaanquote:
Dat is gewoon gelul van een kansloze middenmanager die niks kan, niks weet en niks wil behalve zichzelf horen.quote:
Als jij denkt dat ik het niet vol kan houden met nutteloze oneliners dan weet je niet wie je tegenover je hebtquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul van een kansloze middenmanager die niks kan, niks weet en niks wil behalve zichzelf horen.
Alles begint met weten waar je het over hebt en inventariseren waar je kansen liggen en dat combineren met een realistische kijk op de wereld maakt een begin.
die kansloze kut oneliners ga je niet vol houden dus wat mij betreft mag je gewoon inhoudelijk gaan reageren dan boeit het me geen reet wie je eerst was
dat weet ik wel dus have fun amigoquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik het niet vol kan houden met nutteloze oneliner dan weet je niet wie je tegenover je hebt
Het huidige beleid is: als er zinvolle, logische, gegronde kritiek komt is de enige juiste reactie: NEE, DAT IS ABSOLUUT NIET ZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111EINZ!!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik het niet vol kan houden met nutteloze oneliners dan weet je niet wie je tegenover je hebt
De struisvogel-tactiekquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het huidige beleid is: als er zinvolle, logische, gegronde kritiek komt is de enige juiste reactie: NEE, DAT IS ABSOLUUT NIET ZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111EINZ!!!
Owja, en vergeet niet dat iedereen die gegronde kritiek heeft onmiddellijk een ban krijgt zonder verdere uitleg en mensen die dezelfde zinloze bullshit blijven verspreiden mogen maandenlang dat doen en niemand mag er iets over zeggenquote:
Ik hoop wat meer luchtigheid te brengen hierquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, en vergeet niet dat iedereen die gegronde kritiek heeft onmiddellijk een ban krijgt zonder verdere uitleg en mensen die dezelfde zinloze bullshit blijven verspreiden mogen maandenlang dat doen en niemand mag er iets over zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |