quote:
O ik wil het zien gebeuren Harrie hier als modquote:
Mike,quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar nogmaals waarom krijgt dotteke een voorkeur behandeling en wordt er niet gezegd als je niet wil winnen doe je gewoon maar niet mee en past men de regels op haar aan terwijl er tegen mij wordt gezegd deal with it ?
Ik post hier sinds 2017 dotteke sinds 2020.
Is het dan dat blauwe kleurtje of wat is het?
Zelfs koning haags kreeg alleen de keuze of helemaal uit de score of niet toen die tijd wat maakte dotteke dan zo speciaal dat ze die voorkeurs behandeling krijgt.
O dat is minder, hoe komt dat?quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb overigens een kutdag
Wie vertelt er een leuke grap??
Jij weet dat ik al eerder mod geweest ben en dat ik daar serieus heel erg succesvol in ben geblekenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O ik wil het zien gebeuren Harrie hier als mod![]()
Ik ga alvast heel veel popcorn bestellen mocht het zover komen
Paul is geen act, hij is echt zoquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja, dat had je verteld.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij weet dat ik al eerder mod geweest ben en dat ik daar serieus heel erg succesvol in ben gebleken
Nu is serieus en onzin een klein dingetje maar daar ben ik aan aan het werken
ik denk dat het beter is dat Mikey niks drinktquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
positiviteit nog veel belangrijkeren eerlijkheid
en op tijd
drinken helpt ook
Meestal wel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je altijd patat gaat eten met de kids?
De aanvraag voor mod hier die door @SwJ is ingediend is door @yvonne afgewezen omdat ik te nuchter benquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Lekker hoor en altijd goed geschoten bij de kids natuurlijk patat etenquote:
ipv me gaan irriteren en me uit laten dagen door een paar trollen ga ik wat andere dingen doen op dat moment dat is wat anders dan weg gaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat had je verteld.
Maar ik zie je je vaak zo ergeren hier en weggaan dat ik echt benieuwd bent naar jou als mod hier.
Gewoon niet over lullen dat je een gewoon leven naast Fok! hebtquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
ipv me gaan irriteren en me uit laten dagen door een paar trollen ga ik wat andere dingen doen op dat moment dat is wat anders dan weg gaanen ik weet ook wel dat een echt prive leven naast Fok! hebben eigenlijk niet is toegestaan maar ze moeten het eerst maar bewijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |