Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik doe het makkelijk vandaag, een kant en klare lasagna met spinazie van de lidlquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
En dan nu zo maar eens pasta saus maken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook lekker. Lasagnaquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het makkelijk vandaag, een kant en klare lasagna met spinazie van de lidl![]()
![]()
KingpinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Woensdag patat dagIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben er geen fan van, ,maar heel heel af en toe wel te etenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker, met de kids?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hehe ik ben wel fan. Stuur maar op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er geen fan van, ,maar heel heel af en toe wel te eten![]()
![]()
Ik heb al vis gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehe ik ben wel fan. Stuur maar op.
Specifiek weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zolang je niet specifiek gaat zeiken over zogenaamd pesten mag dat bestOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het pestkonijntjequote:Op woensdag 31 januari 2024 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
Zolang je niet specifiek gaat zeiken over zogenaamd pesten mag dat best
Ik pest nimmer, ik pak altijd mensen aan zoals ze aangepakt moeten worden.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En wie bepaald hoe dat aangepakt moet worden en wie bepaald wie aangepakt moet wordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pest nimmer, ik pak altijd mensen aan zoals ze aangepakt moeten worden.
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pest nimmer, ik pak altijd mensen aan zoals ze aangepakt moeten worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ben in Rotterdamquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het hogere strafhofquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wie bepaald hoe dat aangepakt moet worden en wie bepaald wie aangepakt moet wordenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik bedoelde of je altijd patat gaat eten met de kids?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De "generaals' ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat is de uitvoerende macht.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je hebt een hele peleton onder je beheerquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat is de uitvoerende macht.
Peleton, peleton. Dat is wel heel denigrerend voor een leger met 500 miljoenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een hele peleton onder je beheer
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij trapt graag makkelijke slachtoffers omlaag in ruil voor likes en om populair te doen.quote:
Dat is juist iets wat pesters ook doen de minder populaire pakken om zelf populair en geliefd te worden.
Maar ik ga even muziek luisteren dus reageer wat minder snel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Luister ze en probeer even wat rustiger te wordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij trapt graag makkelijke slachtoffers omlaag in ruil voor likes en om populair te doen.
Dat is juist iets wat pesters ook doen de minder populaire pakken om zelf populair en geliefd te worden.
Maar ik ga even muziek luisteren dus reageer wat minder snel.
Oeps, mijn excuusquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Peleton, peleton. Dat is wel heel denigrerend voor een leger met 500 miljoenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:
Excuses aanvaard, ook namens alle 500 miljoen militairequote:
Pppf gelukkig, dacht zometeen heb ik ze alle 500 in mijn nke zittenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, ook namens alle 500 miljoen militaireWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn er hier verder nog leuke dingen gebeurd?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is erg rustig momenteel. Laatste dag van de maand valt niets meer in te halen of te winnen denk ikquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er hier verder nog leuke dingen gebeurd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook geen leuke verhalen meer van wat mensen allemaal hebben meegemaakt?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is erg rustig momenteel. Laatste dag van de maand valt niets meer in te halen of te winnen denk ik
Nee weinig vandaagquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook geen leuke verhalen meer van wat mensen allemaal hebben meegemaakt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verkoudheid al weer over?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd voor de eerste felicitaties van het jaar door Bolke&Bolke![]()
:"De kop van het jaar is er weer af!"
:"We weten wie Monitor het meeste punten gaf!"
:"Het zijn er wel echt heul erg veul!"
:"Kost je zo je rug, al dat puntengezeul!"
:"Met al die punten heeft ze een grote schat!"
:"Dat is ze zelf ook! Dan weten jullie dat!"
:"Een hele berg ging er heen!"
:"Allemaal naar @Mazikeen!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE NIEUWE KAMPIOENSCHAP @Mazikeen !11!!! MOOOOO!MOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!11!!! TJILLUPTJILLUPTJIIIIIIIILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Yeahaaaa Mooi weerquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:"Allemaal naar @:Mazikeen!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE NIEUWE KAMPIOENSCHAP @:Mazikeen !11!!! MOOOOO!MOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!11!!! TJILLUPTJILLUPTJIIIIIIIILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
en
en Grrrrrrrr natuurlijk
Gefeliciteerd Maz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook weer lichtelijk snotterig maar verder wel okequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:10 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar komt wel
hoe is het met jouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nice!quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:"Allemaal naar @:Mazikeen!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE NIEUWE KAMPIOENSCHAP @:Mazikeen !11!!! MOOOOO!MOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!11!!! TJILLUPTJILLUPTJIIIIIIIILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
Gefeliciteerd @Mazikeen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: