Jij trapt graag makkelijke slachtoffers omlaag in ruil voor likes en om populair te doen.quote:
Luister ze en probeer even wat rustiger te wordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij trapt graag makkelijke slachtoffers omlaag in ruil voor likes en om populair te doen.
Dat is juist iets wat pesters ook doen de minder populaire pakken om zelf populair en geliefd te worden.
Maar ik ga even muziek luisteren dus reageer wat minder snel.
Oeps, mijn excuusquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Peleton, peleton. Dat is wel heel denigrerend voor een leger met 500 miljoen
Hey Moonquote:
Excuses aanvaard, ook namens alle 500 miljoen militairequote:
Pppf gelukkig, dacht zometeen heb ik ze alle 500 in mijn nke zittenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, ook namens alle 500 miljoen militaire
Het is erg rustig momenteel. Laatste dag van de maand valt niets meer in te halen of te winnen denk ikquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er hier verder nog leuke dingen gebeurd?
Ook geen leuke verhalen meer van wat mensen allemaal hebben meegemaakt?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is erg rustig momenteel. Laatste dag van de maand valt niets meer in te halen of te winnen denk ik
Nee weinig vandaagquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook geen leuke verhalen meer van wat mensen allemaal hebben meegemaakt?
Verkoudheid al weer over?quote:
Yeahaaaa Mooi weerquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tijd voor de eerste felicitaties van het jaar door Bolke&Bolke![]()
:"De kop van het jaar is er weer af!"
:"We weten wie Monitor het meeste punten gaf!"
:"Het zijn er wel echt heul erg veul!"
:"Kost je zo je rug, al dat puntengezeul!"
:"Met al die punten heeft ze een grote schat!"
:"Dat is ze zelf ook! Dan weten jullie dat!"
:"Een hele berg ging er heen!"
:"Allemaal naar @:Mazikeen!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE NIEUWE KAMPIOENSCHAP @:Mazikeen !11!!! MOOOOO!MOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!11!!! TJILLUPTJILLUPTJIIIIIIIILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
Hier ook weer lichtelijk snotterig maar verder wel okequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:10 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar komt wel
hoe is het met jou
Nice!quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tijd voor de eerste felicitaties van het jaar door Bolke&Bolke![]()
:"De kop van het jaar is er weer af!"
:"We weten wie Monitor het meeste punten gaf!"
:"Het zijn er wel echt heul erg veul!"
:"Kost je zo je rug, al dat puntengezeul!"
:"Met al die punten heeft ze een grote schat!"
:"Dat is ze zelf ook! Dan weten jullie dat!"
:"Een hele berg ging er heen!"
:"Allemaal naar @:Mazikeen!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE NIEUWE KAMPIOENSCHAP @:Mazikeen !11!!! MOOOOO!MOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!11!!! TJILLUPTJILLUPTJIIIIIIIILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |