quote:
O ik wil het zien gebeuren Harrie hier als modquote:
Mike,quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar nogmaals waarom krijgt dotteke een voorkeur behandeling en wordt er niet gezegd als je niet wil winnen doe je gewoon maar niet mee en past men de regels op haar aan terwijl er tegen mij wordt gezegd deal with it ?
Ik post hier sinds 2017 dotteke sinds 2020.
Is het dan dat blauwe kleurtje of wat is het?
Zelfs koning haags kreeg alleen de keuze of helemaal uit de score of niet toen die tijd wat maakte dotteke dan zo speciaal dat ze die voorkeurs behandeling krijgt.
O dat is minder, hoe komt dat?quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb overigens een kutdag
Wie vertelt er een leuke grap??
Jij weet dat ik al eerder mod geweest ben en dat ik daar serieus heel erg succesvol in ben geblekenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O ik wil het zien gebeuren Harrie hier als mod![]()
Ik ga alvast heel veel popcorn bestellen mocht het zover komen
Paul is geen act, hij is echt zoquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja, dat had je verteld.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij weet dat ik al eerder mod geweest ben en dat ik daar serieus heel erg succesvol in ben gebleken
Nu is serieus en onzin een klein dingetje maar daar ben ik aan aan het werken
ik denk dat het beter is dat Mikey niks drinktquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
positiviteit nog veel belangrijkeren eerlijkheid
en op tijd
drinken helpt ook
Meestal wel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je altijd patat gaat eten met de kids?
De aanvraag voor mod hier die door @SwJ is ingediend is door @yvonne afgewezen omdat ik te nuchter benquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Lekker hoor en altijd goed geschoten bij de kids natuurlijk patat etenquote:
ipv me gaan irriteren en me uit laten dagen door een paar trollen ga ik wat andere dingen doen op dat moment dat is wat anders dan weg gaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat had je verteld.
Maar ik zie je je vaak zo ergeren hier en weggaan dat ik echt benieuwd bent naar jou als mod hier.
Gewoon niet over lullen dat je een gewoon leven naast Fok! hebtquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
ipv me gaan irriteren en me uit laten dagen door een paar trollen ga ik wat andere dingen doen op dat moment dat is wat anders dan weg gaanen ik weet ook wel dat een echt prive leven naast Fok! hebben eigenlijk niet is toegestaan maar ze moeten het eerst maar bewijzen
Behalve vandaag dan. Pleegmoeder is jarig en heeft Chinees uitgekozen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor en altijd goed geschoten bij de kids natuurlijk patat eten
Babi pangang is Indonesisch, ik hoop dat ze zich dat goed beseftquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Behalve vandaag dan. Pleegmoeder is jarig en heeft Chinees uitgekozen.
O ook lekker, maar heb liever patat dan chineesquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Behalve vandaag dan. Pleegmoeder is jarig en heeft Chinees uitgekozen.
Ja dat vraag ik mij ook af. Wat voor de een normaal is is voor de ander weer niet normaalquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:35 schreef Speklap3000 het volgende:
What the fuck is een normaal leven
klinkt saai vooralquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook af. Wat voor de een normaal is is voor de ander weer niet normaal
Daarom hebben wij de bolk in ons leven om het wat op te bolkenquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:35 schreef Speklap3000 het volgende:
What the fuck is een normaal leven
Nu heb ik vandaag begrepen dat je eerst in de klaagbaak werd uitgekotst om je kansloze reacties en bagger stijl en als ik dit zo zie dan kan ik alleen maar melden dat het hier ook niet heel veel langer zal gaan durenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Babi pangang is Indonesisch, ik hoop dat ze zich dat goed beseft
Dat mag je vinden. Ik hoop dat je moderator wordt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik vandaag begrepen dat je eerst in de klaagbaak werd uitgekotst om je kansloze reacties en bagger stijl en als ik dit zo zie dan kan ik alleen maar melden dat het niet ook niet heel veel langer zal gaan duren
want dan val ik onder regeltje dit en dat en dan kun je lekker je gang gaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik hoop dat je moderator wordt.
Pubersquote:
zeg inhoudsloze baggerpiloot, kom gewoon met wat inhoud of plaats alleen een smiley want dat herhalen van de vraag zonder antwoord is zelfs in de politiek al zo irritant dat ik er gewoon een neusje voor zou breken om het ze af te lerenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Pubers zijn een terechte klacht
In dat geval, laat maarquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik hoop dat je moderator wordt.
O jee je leerlingen?quote:
mmm dit is dan wel weer een uitspraak waarvan ik denk, zal hij dan toch.............. zijnquote:
dat is invulling geven zonder dat je weet of het zo is waardoor andere mensen ook zouden kunnen gaan denken dat het zo isquote:
Vandaar dat ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is invulling geven zonder dat je weet of het zo is waardoor andere mensen ook zouden kunnen gaan denken dat het zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |