Aww dank je welquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tijd voor de eerste felicitaties van het jaar door Bolke&Bolke![]()
:"De kop van het jaar is er weer af!"
:"We weten wie Monitor het meeste punten gaf!"
:"Het zijn er wel echt heul erg veul!"
:"Kost je zo je rug, al dat puntengezeul!"
:"Met al die punten heeft ze een grote schat!"
:"Dat is ze zelf ook! Dan weten jullie dat!"
:"Een hele berg ging er heen!"
:"Allemaal naar @:Mazikeen!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE NIEUWE KAMPIOENSCHAP @:Mazikeen !11!!! MOOOOO!MOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!11!!! TJILLUPTJILLUPTJIIIIIIIILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
Dank je welquote:
Sorry voor mijn Smiley diarreequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:13 schreef KoningWouter het volgende:
Van harte @:Mazikeen . De verdiende winnares.
dank je wel moedersquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahaaaa Mooi weeren
en Grrrrrrrr natuurlijk
Gefeliciteerd Maz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie door het groepje naar voren geschoven wordt wint.
yes ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik zou willen, maar ik gun @:_username_ of @:koningwouter ook punten en die zijn vaak vroeg op
Dank je welquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz gefeliciflappert he, en heb je op tijd gebolkt, geen punt
Ben je dronken? Of gewoon rijp voor het gesticht? Doe gewoon een keer normaal man en niet zo zieligquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen was dts een fijne veilige plek.
Blijf je zeiken op @Dotteke????quote:
Een waar woord Konijntjuhquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Het leuk en gezellig houden in DTS, dat is pas echt leuk
Hey Maz gefeliciflappert he, en heb je op tijd gebolkt, geen puntquote:
Dat was het toen ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Het leuk en gezellig houden in DTS, dat is pas echt leuk
En ik moet ophouden maar moet maar accepteren wat jij doet hoe klopt dat dan in welke wereld is dat gerechtvaardigd?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik bolk iedereen jou ook en hou aub eens op met je gezuig en gezeur
| 1 2 3 4 5 | #1 Mazikeen 6660 8109 #2 Harrie 2609 3020 #3 Dotteke 1787 2854 #4 Mickytjuh 1686 1997 #5 _UserName_ 1392 985 |
In de OP en dan statsquote:
Oeps waar zie je dat?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:53 schreef Mazikeen het volgende:
Dit is de echte stand
[ code verwijderd ]
Dat doe je helemaal zelfquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op deze manier haal je het plezier voor mij weg begrijp je dat?
Ik hoop dat je goed verzekerd bentquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:55 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat doe je helemaal zelf
Speltip: stop even met internet en ga de echte wereld in
Je hoeft het niet te begrijpen. Je moet t accepteren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
En ik probeer het te begrijpen maar als ik het dan vraag heb je er niet eens fatsoenlijk antwoord op hoe moet je zijn dat je wegnemen van een ander zijn plezier je daar je genot uit kan halen.
Ze is de hele middag al bezig ik ben ook even naar de markt geweest voor een visje maar volgens jou beeld ik het me allemaal in maar kijk de topics van de afgelopen twee uur maar na.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:55 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat doe je helemaal zelf
Speltip: stop even met internet en ga de echte wereld in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |