Kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan toen ik FF niet wilde inhalen. Wat was ik blij toen er iemand binnen kwam
Als ik zou willen, maar ik gun @_UserName_ of @KoningWouter ook punten en die zijn vaak vroeg opquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar jou voordeel is de nachten hier, dat is voor jou de avond. ALs je zou willen zou je vaak hoog kunnen eindigen
Daar zit je dan opeens net niet toevallig elke keer achter zoals bij mij wel zo is.quote:
Had toen beloofd niet op 1 te eindige Maar FF bleef wel eens ineens wegquote:
Ronde 3quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie door het groepje naar voren geschoven wordt wint.
Ik weet het daarom zei ik ook als jij zou willenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik zou willen, maar ik gun @:_username_ of @:koningwouter ook punten en die zijn vaak vroeg op
Van mij mag je winnen hoor dev.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik zou willen, maar ik gun @:_username_ of @:koningwouter ook punten en die zijn vaak vroeg op
Dan vanavond maar lekker vroeg gaan slapenquote:
ALtijd gezellig als er in de vroege ochtend iemand is om te kletsebetsequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Van mij mag je winnen hoor dev.
Ik kom hier voor de gezelligheid.
Kijk, een verstandig iemand die snapt waar DTS echt om draaitquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Van mij mag je winnen hoor dev.
Ik kom hier voor de gezelligheid.
kquote:
Vroeger met haags was altijd gezellig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, een verstandig iemand die snapt waar DTS echt om draait
Volgens mij moet er eens een woordenboek bij pakken en de definitie van 'gezellig' opnieuw gaan lerenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger met haags was altijd gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |