Zeer zekerquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:13 schreef KoningWouter het volgende:
Van harte @:Mazikeen . De verdiende winnares.
Morgen ochtend welquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:14 schreef devzero het volgende:
Het grappige is dat @:mazikeen niet kan antwoorden als ze precies 6660 punten wil houden
he bah, veel mensen hequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook weer lichtelijk snotterig maar verder wel oke
Kan moet iemand meteen bolkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:14 schreef devzero het volgende:
Het grappige is dat @:mazikeen niet kan antwoorden als ze precies 6660 punten wil houden
Kan, maar als ze ongeluk heeft, dan krijgt ze 1 puntje. 6661 ziet er toch niet zo goed uit, dan zou ze voor 6666 moeten doorgaanquote:
Ja het heerst. Maar ik mag niet mopperen vorig jaar had ik bronchitus na bronchitus maar door dieonderhouds AB kuur maar een keer en dat was net toen ik de eerste AB had in genomenquote:
Nog leukerquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan, maar als ze ongeluk heeft, dan krijgt ze 1 puntje. 6661 ziet er toch niet zo goed uit, dan zou ze voor 6666 moeten doorgaan
Ze was net ook wel even hier en werd gelijk gebolktquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan, maar als ze ongeluk heeft, dan krijgt ze 1 puntje. 6661 ziet er toch niet zo goed uit, dan zou ze voor 6666 moeten doorgaan
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het heerst. Maar ik mag niet mopperen vorig jaar had ik bronchitus na bronchitus maar door dieonderhouds AB kuur maar een keer en dat was net toen ik de eerste AB had in genomen
Oh ja.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:14 schreef devzero het volgende:
Je kan ook nog altijd jezelf blijven bolken totdat je door iemand anders gebolkt wordt natuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was net ook wel even hier en werd gelijk gebolkt
pollquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:11 schreef Paul het volgende:
wie denken lullie dat DTS februari wint?
[poll=6637]
Door die kuur geen bronchitus meer gekregen op een keer na, maar toen had ik net het eerste tabletje van de kuur ingenomen dan doet het zijn werk nog niet. Wel was het minder heftig dan vorige jaar.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:17 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelthet komt door die kuur of juist niet?
Omdat de rest wel reëel is denk ikquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
[poll=6637]
Kennelijk ben ik de enige die voor @:mickytjuh heeft gestemd
daarom 0 stemmen voor mijquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat de rest wel reëel is denk ik
Heb ik wel eens gedaan toen ik FF niet wilde inhalen. Wat was ik blij toen er iemand binnen kwamquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan ook nog altijd jezelf blijven bolken totdat je door iemand anders gebolkt wordt natuurlijk
Mickytjuh heeft te weinig tijd om te bolken, ze werkt en kan onder het werk niet bolken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
[poll=6637]
Kennelijk ben ik de enige die voor @:mickytjuh heeft gestemd
Jij hebt aangegeven pas weer te willen winnen als Lovely gewonnen heeftquote:
ik heb zo ook een vergadering, heb nu even "korte" theepauzequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mickytjuh heeft te weinig tijd om te bolken, ze werkt en kan onder het werk niet bolken.
Maar jou voordeel is de nachten hier, dat is voor jou de avond. ALs je zou willen zou je vaak hoog kunnen eindigenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
ik heb zo ook een vergadering, heb nu even "korte" theepauze
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan toen ik FF niet wilde inhalen. Wat was ik blij toen er iemand binnen kwam
Als ik zou willen, maar ik gun @_UserName_ of @KoningWouter ook punten en die zijn vaak vroeg opquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar jou voordeel is de nachten hier, dat is voor jou de avond. ALs je zou willen zou je vaak hoog kunnen eindigen
Daar zit je dan opeens net niet toevallig elke keer achter zoals bij mij wel zo is.quote:
Had toen beloofd niet op 1 te eindige Maar FF bleef wel eens ineens wegquote:
Ronde 3quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie door het groepje naar voren geschoven wordt wint.
Ik weet het daarom zei ik ook als jij zou willenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik zou willen, maar ik gun @:_username_ of @:koningwouter ook punten en die zijn vaak vroeg op
Van mij mag je winnen hoor dev.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik zou willen, maar ik gun @:_username_ of @:koningwouter ook punten en die zijn vaak vroeg op
Dan vanavond maar lekker vroeg gaan slapenquote:
ALtijd gezellig als er in de vroege ochtend iemand is om te kletsebetsequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Van mij mag je winnen hoor dev.
Ik kom hier voor de gezelligheid.
Kijk, een verstandig iemand die snapt waar DTS echt om draaitquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Van mij mag je winnen hoor dev.
Ik kom hier voor de gezelligheid.
kquote:
Vroeger met haags was altijd gezellig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, een verstandig iemand die snapt waar DTS echt om draait
Volgens mij moet er eens een woordenboek bij pakken en de definitie van 'gezellig' opnieuw gaan lerenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger met haags was altijd gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |