klein advies, probeer eens eerst jezelf te zijn en dan luchtigheid er in brengen want hetzelfde bij deeg wat compleet verpest is, kun je laten rijzen maar het wordt nooit meer watquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoop wat meer luchtigheid te brengen hier
Ik hoop dat je op termijn ziet dat ik mezelf ben, en dat dat je helpt om een beetje van die woede los te laten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
klein advies, probeer eens eerst jezelf te zijn en dan luchtigheid er in brengen want hetzelfde bij deeg wat compleet verpest is, kun je laten rijzen maar het wordt nooit meer wat
Hahahahahahaha woedequote:Op woensdag 31 januari 2024 17:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op termijn ziet dat ik mezelf ben, en dat dat je helpt om een beetje van die woede los te laten.
Niet. nou toch maar een doos met rumbonen en een zak met vliespindas klaar gaan zetten zodra jij blauw bentquote:
Laat je niet op de kast jagen door Harrie hequote:Op woensdag 31 januari 2024 17:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op termijn ziet dat ik mezelf ben, en dat dat je helpt om een beetje van die woede los te laten.
Dat gaat je lever niet trekkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet. nou toch maar een doos met rumbonen en een zak met vliespindas klaar gaan zetten zodra jij blauw bent
Nee hoor, dat komt wel goedquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Laat je niet op de kast jagen door Harrie he
Mijn lever is kerngezond hoorquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat gaat je lever niet trekken
Oeps die verrekte rumbonen ookquote:
Ik heel af en toe. Eet liever een slagroom truffelquote:
Van slagroomtruffels oeps ja je lactose nog watquote:
Ja soms heb ik schijt aan mijn lactose-intolerantiequote:Op woensdag 31 januari 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van slagroomtruffels oeps ja je lactose nog wat
Gewoon dooreten Speklap net als goed doordrinken met de capuchinno's
Oh das idd super fijn ja !! mijn moeder heeft ook zo'n standaard onderhoudskuur. Geloof dat dat wel helpt, ze is veel minder ziek.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door die kuur geen bronchitus meer gekregen op een keer na, maar toen had ik net het eerste tabletje van de kuur ingenomen dan doet het zijn werk nog niet. Wel was het minder heftig dan vorige jaar.
Ben blij dat ik die kuur heb gekregen
SNap ik, maar je hebt alleen jezelf er mee als je er schijt aan hebtquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja soms heb ik schijt aan mijn lactose-intolerantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |