Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
groentjes vooralquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je ieder geval een lange tijd geen trek meer
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
The way you move is like a full on rainstormTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Iedereen is zich natuurlijk helemaal kapot aan het trainen op trainingskamp om zo goed als mogelijk voorbereid carnaval in te gaan want dan moet er natuurlijk gezopen worden zoals er nog nooit gezopen is!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kom uit het noorden, ik kan mij hier niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is zich natuurlijk helemaal kapot aan het trainen op trainingskamp om zo goed als mogelijk voorbereid carnaval in te gaan want dan moet er natuurlijk gezopen worden zoals er nog nooit gezopen is!~FEYENOORD~
Lekker hoorquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Owja, jij bent een genetisch gehandicapte noorderlingquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom uit het noorden, ik kan mij hier niets bij voorstellen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, jij bent een genetisch gehandicapte noorderling
~FEYENOORD~
![]()
BIjna lees ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vrije dagen genot of nietquote:
Maar...................... de paaseitjes zijn er al weer!quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, en vanaf augustus alweer pepernotenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar...................... de paaseitjes zijn er al weer!
~FEYENOORD~
WarmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog even en het ligt standaard in de winkelsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, en vanaf augustus alweer pepernotenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die slaan we gewoon over johquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Eerst de lange zwoele zonnige dagen
Bijna wel jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en het ligt standaard in de winkels
~FEYENOORD~
Hou jij van die hete dagen en zwoele nachten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet per se, maar wel van laat donker en aangename temperaturenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou jij van die hete dagen en zwoele nachten?Uw ADH vitamine Worst
Zwoele nachten
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Koele nachten zijn prima, maar het overdag mag het wel iets warmerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja plak nachten is niks nee"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Laat donker en vroeg licht hou ik ook van, en zo graad of 23 is primaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet per se, maar wel van laat donker en aangename temperaturenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel fijn ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat donker en vroeg licht hou ik ook van, en zo graad of 23 is prima~FEYENOORD~
Vroeg licht wel, zeker met wat zon.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Donker is ook saai, vooral na de feestdagen, geen lichtjes meer, geen sfeer meer alles weg
~FEYENOORD~
Doe je kaarsjes aanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Donker is ook saai, vooral na de feestdagen, geen lichtjes meer, geen sfeer meer alles weg
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2024 21:31
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 6638 / +94 / +143 / 6538 / 8095
2. Harrie / 2542 / +62 / +19 / 1952 / 2951
3. Mickytjuh / 1374 / +78 / +10 / 1260 / 1733
4. _UserName_ / 1175 / +103 / +7 / 554 / 792
5. KillemWieft / 1082 / +54 / +43 / 418 / 800
6. devzero / 978 / +74 / +67 / 707 / 1127
7. mario390 / 787 / +73 / +38 / 527 / 966
8. hemarookworst / 749 / +29 / +59 / 928 / 1402
9. KoningWouter / 697 / +32 / +26 / 848 / 1251
10. Dr.Mikey / 657 / +24 / +33 / 495 / 811
11. ToT / 551 / +13 / +29 / 1085 / 1480
12. DerRabbit / 537 / +16 / +16 / 905 / 1162
13. kree / 482 / +27 / +83 / 633 / 940
14. RedShoe / 360 / +55 / +57 / 537 / 730
15. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
16. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 247
17. DJMO / 297 / +4 / +5 / 408 / 615
18. ieniminimuis / 281 / +20 / +8 / 560 / 756
19. M_0_0_N / 256 / +17 / +8 / 592 / 790
20. Paul / 249 / +7 / +0 / 756 / 974SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Gij romanticusquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Donker is ook saai, vooral na de feestdagen, geen lichtjes meer, geen sfeer meer alles wegEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Kan ik er ergens voor tekenenquote:
Dat vind ik maar een gevaarlijke ondernemingquote:
~FEYENOORD~
JI bent toch het lichtje in huis schatjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Valt wel mee anders nep kaarsenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een gevaarlijke onderneming
Ik denk jij ligt wel op het tijgervelletje met de kaarsjes eromheenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JI bent toch het lichtje in huis schatje
~FEYENOORD~
Daar is mijn partner veel te nuchter voorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk jij ligt wel op het tijgervelletje met de kaarsjes eromheen
~FEYENOORD~
Biertje erin danquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar is mijn partner veel te nuchter voor
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ze drinkt niet, toen ze dat nog wel deed vond ik haar alleen maar vervelend dus ik vind het wel prima zoquote:~FEYENOORD~
NIets zo irritant een vervelend iemand door de drankquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze drinkt niet, toen ze dat nog wel deed vond ik haar alleen maar vervelend dus ik vind het wel prima zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIets zo irritant een vervelend iemand door de drank~FEYENOORD~
Hey zoepert
![]()
![]()
![]()
Had het tegen Maz en dat is niet zo raar dat ik dat weet, pagina's vol staan er over drankje dit drankje datquote:
Maz heeft vakansieeeeeee en neemt h et er goed van![]()
mij hoor je daar niks negatiefs over zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het tegen Maz en dat is niet zo raar dat ik dat weet, pagina's vol staan er over drankje dit drankje dat
Maz heeft vakansieeeeeee en neemt h et er goed van![]()
![]()
ik heb vandaag lekker paters weg getikt op de Efteling
![]()
![]()
Ik was even vergeten dat jij door je genetische opbouw slechts een menselijke burger bent en niet zoals mij een elitaire reptiel overlord die in kelders van pizzeria's kinderbloed drinkt en onderdeel is van de nieuwe wereld ordequote:
Groot gelijk neem het er lekker vanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij hoor je daar niks negatiefs over zeggenik heb vandaag lekker paters weg getikt op de Efteling
Moet jij nu niet ergens in een kroeg staan te hossen en te zuipen tussen allemaal tieners die een tussenjaar hebben genomen en papa's geld aan het verbrassen zijn daar op dat eiland?quote:![]()
Waar wil je heen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga dit jaar opnieuw leren vakantie te vierenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Acclimatiseren kun je lerenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga dit jaar opnieuw leren vakantie te vieren
![]()
Via keukenland en woonkamerrijk naar balkonniaquote:
Londen of Berlijn.quote:Ja dat kan ik al, vakantie houden nog nietquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Londen of Berlijn.
[..]
Ja dat kan ik al, vakantie houden nog nietDat was afgelopen 12 jaar zo'n beetjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Via keukenland en woonkamerrijk naar balkonnia
Uw ADH vitamine Worst
Foutquote:
Leuk,quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Londen of Berlijn.
[..]
Ja dat kan ik al, vakantie houden nog niet
Inquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij hoor je daar niks negatiefs over zeggenik heb vandaag lekker paters weg getikt op de Efteling
♡♡♡♡![]()
![]()
![]()
Goedenavond
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Avondquote:
.
Ik vermaak me kostelijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben met je eens dat het een goede avond is
.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:21 schreef bondage het volgende:
[..]
MooiIk ook. Al begin ik nu wel beetje in te kakken
en dan is het weekend
.
En even later nog iets anders vaarvan het resultaat in de sex sc staat. Overigens niet meer voor heel lang![]()
![]()
How stop de tijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja zeker! Super romantisch en zo, samen met de Fokstok!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
@:harrie en @:Mickytjuh
Ook nog in de droomvlucht geweest?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met de lichtsnelheid gaan reizen? Althans, dan zou jouw klok stoppen. Helaas is het niet mogelijk volgens e = mc2quote:![]()
Ik ben sinds 2022 jaarlijks vaker in het buitenland geweest dan in alle jaren daarvoor, maar ik heb vakantie altijd in eigen land doorgebracht (als je familie die net over de grens woont niet mee telt)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Dat was afgelopen 12 jaar zo'n beetje![]()
Ofja, tussen 2009 en 2015 ben ik ook redelijk veel in het buitenland geweest voor werk, maar naar mijn gevoel minder dan de afgelopen 2 jaar.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ben je nu alweer gezakt voor je zwaaikundequote:![]()
Je kan theoretisch de tijd wel heel erg vertragen door er heel dicht tegen aan te bewegen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Met de lichtsnelheid gaan reizen? Althans, dan zou jouw klok stoppen. Helaas is het niet mogelijk volgens e = mc2Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoe laat kwam ie op?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu. Was vroeg op maar heb wel hele mooie fotos kunnen maken van de zonsopkomstDon't follow me. I am lost too
.
Gisteren nog dicht tegen je zusje aan bewogen, daar was niks theoretisch aan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan theoretisch de tijd wel heel erg vertragen door er heel dicht tegen aan te bewegen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja had je verteldquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2022 jaarlijks vaker in het buitenland geweest dan in alle jaren daarvoor, maar ik heb vakantie altijd in eigen land doorgebracht (als je familie die net over de grens woont niet mee telt)![]()
Ofja, tussen 2009 en 2015 ben ik ook redelijk veel in het buitenland geweest voor werk, maar naar mijn gevoel minder dan de afgelopen 2 jaar.Uw ADH vitamine Worst
Ah, je hebt haar geholpen met studeren voor haar praktische examen biologiequote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog dicht tegen je zusje aan bewogen, daar was niks theoretisch aan.![]()
Eventjes de hele anatomie nog ff goed doorgenomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, je hebt haar geholpen met studeren voor haar praktische examen biologie![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Klopt, maar de rest van de wereld gaat wel gewoon door; relatief gezien verstrijkt de tijd daar dan veel sneller ten opzichte van dat van jou. Wat voor jou een dag is, is dan voor de rest een eeuwigheid en vanuit hun perspectief beweeg jij heel langzaamquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan theoretisch de tijd wel heel erg vertragen door er heel dicht tegen aan te bewegen.![]()
![]()
Heb je wel nog extra aandacht besteed aan de gebieden die ze nog niet helemaal goed begreep?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eventjes de hele anatomie nog ff goed doorgenomen.
Ze bleek heel wat ervaring te hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel nog extra aandacht besteed aan de gebieden die ze nog niet helemaal goed begreep?
Hoe zat dat ook al weer binnen de waarnemingshorizon van een zwart gat? Dan zou de tijd voor jou de facto stil staan toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest van de wereld gaat wel gewoon door; relatief gezien verstrijkt de tijd daar dan veel sneller ten opzichte van dat van jou. Wat voor jou een dag is, is dan voor de rest een eeuwigheid en vanuit hun perspectief beweeg jij heel langzaam
Edit: ik bedoel hier niet het zwarte gat van mijn of wie dan ook z'n zusje, voor de duidelijkheid...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik moest ineens denken aan een grap uit een heel algemene show over de uitleg van de relativiteit theorie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest van de wereld gaat wel gewoon door; relatief gezien verstrijkt de tijd daar dan veel sneller ten opzichte van dat van jou. Wat voor jou een dag is, is dan voor de rest een eeuwigheid en vanuit hun perspectief beweeg jij heel langzaam
Conclusie was dat volgens de theorie tijd langzamer gaat en afstanden kleiner worden naarmate de snelheid toeneemt. Dus kan er geconcludeerd worden dat jochies die overal altijd asociaal snel rijden tijdens die ritten een net iets kleiner geslachtsdeel hebben![]()
Als vanuit jouw beleving de tijd stil staat en je bevind je in een omgeving waaruit niks kan ontsnappen, kun je dan nog een observatie maken van de materie buiten het zwarte gat?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook al weer binnen de waarnemingshorizon van een zwart gat? Dan zou de tijd voor jou de facto stil staan toch?
Edit: ik bedoel hier niet het zwarte gat van mijn of wie dan ook z'n zusje, voor de duidelijkheid....Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
In ieder geval zo goed als... Als je er iets in ziet vallen zou het zo goed als oneindig lang duren voordat het het daadwerkelijke "gat" bereikt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook al weer binnen de waarnemingshorizon van een zwart gat? Dan zou de tijd voor jou de facto stil staan toch?![]()
Ik vind het eigenlijk al bijna niet te bevatten dat 'snelheid' dus altijd relatief is. Je kan alleen spreken over snelheid tov iets anders. In absolute zin bestaat er niet zoiets als snelheidquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan een grap uit een heel algemene show over de uitleg van de relativiteit theorie.
Conclusie was dat volgens de theorie tijd langzamer gaat en afstanden kleiner worden naarmate de snelheid toeneemt. Dus kan er geconcludeerd worden dat jochies die overal altijd asociaal snel rijden tijdens die ritten een net iets kleiner geslachtsdeel hebben![]()
Komt dat gedrag sowieso niet vaak voor bij petjes die iets te compenseren hebben? Blijft er niet veel over.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan een grap uit een heel algemene show over de uitleg van de relativiteit theorie.
![]()
Relatief gezien valt alles mee als je eenmaal gewend bent om met een vrouw samen te wonenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al bijna niet te bevatten dat 'snelheid' dus altijd relatief is. Je kan alleen spreken over snelheid tov iets anders. In absolute zin bestaat er niet zoiets als snelheid
Ik denk dat het wel een vrij grote overload aan prikkels zou zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als vanuit jouw beleving de tijd stil staat en je bevind je in een omgeving waaruit niks kan ontsnappen, kun je dan nog een observatie maken van de materie buiten het zwarte gat?
Was de nanometer origineel niet uitgevonden om de geslachtsdelen van dat soort petjes te benoemen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt dat gedrag sowieso niet vaak voor bij petjes die iets te compenseren hebben? Blijft er niet veel over.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zoals we in Tilburg zeggen:"Dressoir....."quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Relatief gezien valt alles mee als je eenmaal gewend bent om met een vrouw samen te wonen
OMDAT DAT BIJNA NET ZO KLINKT ALS:"DÈS WAOR....."!1!1!!!HAHAAHAAAAATJES!
![]()
.
Licht is ook zo'n dingetje. Dat zal altijd met dezelfde snelheid gaan (vanuit jouw perspectief), ongeacht hoe snel je zelf gaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al bijna niet te bevatten dat 'snelheid' dus altijd relatief is. Je kan alleen spreken over snelheid tov iets anders. In absolute zin bestaat er niet zoiets als snelheid![]()
Jij hebt bij de eindejaarsborrel een maand geleden behoorlijk wat zwarte gaten overladen met prikkelsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een vrij grote overload aan prikkels zou zijn.
Hou op hoor.....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Licht is ook zo'n dingetje. Dat zal altijd met dezelfde snelheid gaan (vanuit jouw perspectief), ongeacht hoe snel je zelf gaat."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vind astronomie enorm interessant om over te lezen en leren, maar iedere keer als ik dat probeer voel ik me na een half uur weer oerdom omdat ik dan het idee heb dat er nog minder van begrijp dan toen ik begonquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Licht is ook zo'n dingetje. Dat zal altijd met dezelfde snelheid gaan (vanuit jouw perspectief), ongeacht hoe snel je zelf gaat.
Zie em dan eerst maar te vinden...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was de nanometer origineel niet uitgevonden om de geslachtsdelen van dat soort petjes te benoemen?![]()
Man, HR al heel de maand op m'n nek.... Wat een gezever..... "Cursus dit! Sensiviteitstraining zo! Onvermogen om eigen gedrag te beoordelen zus!".quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt bij de eindejaarsborrel een maand geleden behoorlijk wat zwarte gaten overladen met prikkels![]()
Volgend jaar boek ik wel een zusje en skip ik de borrel.
Gertruda moet niet zo zeiken over het feit dat niemand in haar gaatje wilde prikkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man, HR al heel de maand op m'n nek.... Wat een gezever..... "Cursus dit! Sensiviteitstraining zo! Onvermogen om eigen gedrag te beoordelen zus!".![]()
Volgend jaar boek ik wel een zusje en skip ik de borrel.![]()
En zo was dat hele gezeik begonnen dat er meer dan 2 geslachten waren, omdat ze lange tijd dachten dat er petjes rond liepen zonder zichtbare geslachtsdelenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie em dan eerst maar te vinden...![]()
Ik heb echt al wel 20 keer geprobeerd om met behulp van filmpjes, wiki's, how to, etc etc te begrijpen waarom sneller dan het licht reizen (in wat voor vorm dan ook) tot causaliteitsparadoxen oftewel tijdreizen leidt. En ik snap het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind astronomie enorm interessant om over te lezen en leren, maar iedere keer als ik dat probeer voel ik me na een half uur weer oerdom omdat ik dan het idee heb dat er nog minder van begrijp dan toen ik begon
Naja, als het wordt uitgelegd kan ik het nét aan volgen. Maar vraag me niet om het te reproduceren.![]()
Ik vind alles wat onder de noemer natuurkunde valt erg interessant. Ben me op dit moment wat meer aan het verdiepen in kwantum mechanica, wat ik tevens een zeer boeiend onderwerp vind.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind astronomie enorm interessant om over te lezen en leren, maar iedere keer als ik dat probeer voel ik me na een half uur weer oerdom omdat ik dan het idee heb dat er nog minder van begrijp dan toen ik begon![]()
Ik snap de beginselen ervan en quantum computers ietsjes beter omdat dat ook gedeeltelijk in mijn opleiding is behandeld op relatief behapbaar niveau, maar ook daarvan enkel de basis principes.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb echt al wel 20 keer geprobeerd om met behulp van filmpjes, wiki's, how to, etc etc te begrijpen waarom sneller dan het licht reizen (in wat voor vorm dan ook) tot causaliteitsparadoxen oftewel tijdreizen leidt. En ik snap het nog steeds niet.
Naja, als het wordt uitgelegd kan ik het nét aan volgen. Maar vraag me niet om het te reproduceren.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind alles wat onder de noemer natuurkunde valt erg interessant. Ben me op dit moment wat meer aan het verdiepen in kwantum mechanica, wat ik tevens een zeer boeiend onderwerp vind.![]()
![]()
![]()
Dan houden mijn harsens er al helemáál mee op. Hypothetische deeltjes die hun eigen anti-deeltjes zijn? Wat?!?!?![]()
Ik had van een (mede) computer nerd niets anders verwacht dan dat je dat interessant zou vindenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind alles wat onder de noemer natuurkunde valt erg interessant. Ben me op dit moment wat meer aan het verdiepen in kwantum mechanica, wat ik tevens een zeer boeiend onderwerp vind.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We zijn momenteel aan het bolken op zeer hooggeleid niffeau
Ik snap er echt nog steeds geen reet van, ik neem maar aan dat ze gelijk hebben maar ik kan echt niemand uitleggen waarom sneller dan licht reizen (van informatie) leidt tot causaliteitsproblemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap de beginselen ervan en quantum computers ietsjes beter omdat dat ook gedeeltelijk in mijn opleiding is behandeld op relatief behapbaar niveau, maar ook daarvan enkel de basis principes.
Maar het is blijkbaar nogal sterk bewezen dat dat wel zo is. Daar leg ik me dan maar bij neer.
Ben je moe of ben je aan het wachten op Hema zijn rookworst?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou nee, anders kon iemand wel ff een basiscollege relativiteitstheorie gevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
We zijn momenteel aan het bolken op zeer hooggeleid niffeau
Bijna spooky, derhalve leuk om meer over te weten te komen. En we weten; zoveelste meer je over een onderwerp te weten komt zoveelste meer zie je in dat je eigenlijk nog niet zo heel veel ervan weet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan houden mijn harsens er al helemáál mee op. Hypothetische deeltjes die hun eigen anti-deeltjes zijn? Wat?!?!?![]()
Bijzondere shit, dat wel.![]()
Heel sterke theoretische bewijzen, maar nog nooit echt praktisch bewezen omdat nog nooit iets anders dan licht hebben kunnen observeren op de snelheid van het licht en dus niet met 100% zekerheid kunnen zeggen of de theorie ook precies zo in de praktijk werkt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap er echt nog steeds geen reet van, ik neem maar aan dat ze gelijk hebben maar ik kan echt niemand uitleggen waarom sneller dan licht reizen (van informatie) leidt tot causaliteitsproblemen.
Maar het is blijkbaar nogal sterk bewezen dat dat wel zo is. Daar leg ik me dan maar bij neer.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
In Jip & Janneke taal: De wereld mag vergaan, zolang het bier en het café maar blijven bestaan!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou nee, anders kon iemand wel ff een basiscollege relativiteitstheorie geven
Sowiesoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had van een (mede) computer nerd niets anders verwacht dan dat je dat interessant zou vinden![]()
En vind het goed leesvoer voor het slapen gaan. Kan er lekker mee in slaap vallen.![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
.
Nee, maar zowel de relativiteitstheorie als de kwantummechanica hebben keer op keer alle controleerbare experimenten doorstaan. Dus ja, er is ook weinig reden om aan te nemen dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel sterke theoretische bewijzen, maar nog nooit echt praktisch bewezen omdat nog nooit iets anders dan licht hebben kunnen observeren op de snelheid van het licht en dus niet met 100% zekerheid kunnen zeggen of de theorie ook precies zo in de praktijk werkt.
Het enige probleem is dat ze elkaar schijnen te bijten op kwantumniveau."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het gaat, in mijn optiek, wel de volgende stap worden aan de hardware kant van computer technologie zodra het betaalbaar op grote schaal te produceren valt. Want met de huidige standaarden gaan we binnen 10 tot 20 jaar wel beetje de max bereiken qua rekenkracht en snelheden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Sowieso![]()
En vind het goed leesvoer voor het slapen gaan. Kan er lekker mee in slaap vallen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zit er weer lekker eentje te vatten hier na een hele middag en avond van spijs en drank en spelen voor het volk. Want ja, het kan zomaar de laatste zijn hè. Dan pakken ze deze iig niet meer van me af.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Jip & Janneke taal: De wereld mag vergaan, zolang het bier en het café maar blijven bestaan!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je moe of ben je aan het wachten op Hema zijn rookworst?
♡♡♡♡![]()
@hemarookworstquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ff muziekje opzetten hoor"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daar gaan op termijn ook nieuwe natuurwetten en regels voor gevonden worden. Net zoals de wetten van Newton wel precies werkte op aarde, maar op de schaal van het zonnestelsel niet meer precies klopte wat o.a. Einstein heeft opgelost met aanvullende en aangepaste formuleringen en regels.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar zowel de relativiteitstheorie als de kwantummechanica hebben keer op keer alle controleerbare experimenten doorstaan. Dus ja, er is ook weinig reden om aan te nemen dat het niet klopt.
Het enige probleem is dat ze elkaar schijnen te bijten op kwantumniveau.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zit ook alweer aan mijn tweede speciaal biertje van het laatste 6-pack speciaal biertjes die ik nog heb meegenomen toen ik met kerst bij mijn ouders wasquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit er weer lekker eentje te vatten hier na een hele middag en avond van spijs en drank en spelen voor het volk. Want ja, het kan zomaar de laatste zijn hè. Dan pakken ze deze iig niet meer van me af.![]()
![]()
![]()
Voel me nu wel beetje alcoholist dat ik waarschijnlijk na vanavond al 24 speciaal biertjes in een maand tijd heb weg getikt
Of dat gaat lukken is speculeren. Het enige wat we weten is dat ze op fundamenteel niveau niet verenigbaar zijn. Hoe dat precies komt is onbekend. En of het überhaupt mogelijk is om het te ontdekken op bewijsbaar experimenteel niveau is dus ook onbekend.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar gaan op termijn ook nieuwe natuurwetten en regels voor gevonden worden. Net zoals de wetten van Newton wel precies werkte op aarde, maar op de schaal van het zonnestelsel niet meer precies klopte wat o.a. Einstein heeft opgelost met aanvullende en aangepaste formuleringen en regels."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
24 in een maand valt mee johquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit ook alweer aan mijn tweede speciaal biertje van het laatste 6-pack speciaal biertjes die ik nog heb meegenomen toen ik met kerst bij mijn ouders was![]()
Voel me nu wel beetje alcoholist dat ik waarschijnlijk na vanavond al 24 speciaal biertjes in een maand tijd heb weg getiktUw ADH vitamine Worst
Als het om informatie uitwisseling gaat dan kunnen bijv. verstrengelde deeltjes sneller informatie uitwisselen dan met de snelheid van het licht mogelijk zou zijn. Dat is instant. Je hebt er alleen weinig aan gezien je moet controleren wat de huidige spin is. Tijdens dat controleren zal het kwantumveld ineenzakken en het andere deeltje ook beïnvloeden, daarna is het afgelopen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar zowel de relativiteitstheorie als de kwantummechanica hebben keer op keer alle controleerbare experimenten doorstaan. Dus ja, er is ook weinig reden om aan te nemen dat het niet klopt.
Het enige probleem is dat ze elkaar schijnen te bijten op kwantumniveau.
Dus tja, of dat echt uitwisseling van informatie is... De natuur heeft zijn grenzen en de lichtsnelheid lijkt een harde grens te zijn. Je zou oneindig veel energie nodig hebben om de snelheid van het licht te bereiken, ervan uitgaande dat je massa bezit![]()
![]()
30-31 dagen in een maand toch. Valt mee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit ook alweer aan mijn tweede speciaal biertje van het laatste 6-pack speciaal biertjes die ik nog heb meegenomen toen ik met kerst bij mijn ouders was![]()
Voel me nu wel beetje alcoholist dat ik waarschijnlijk na vanavond al 24 speciaal biertjes in een maand tijd heb weg getikt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het kan maar zo klein en dat limiet hebben we bijna bereikt als je kijkt naar de grootte van transistoren binnen een rekenkern. Maar vinden vast wel wat uit zodat het nog sneller kanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het gaat, in mijn optiek, wel de volgende stap worden aan de hardware kant van computer technologie zodra het betaalbaar op grote schaal te produceren valt. Want met de huidige standaarden gaan we binnen 10 tot 20 jaar wel beetje de max bereiken qua rekenkracht en snelheden.![]()
![]()
Spooky action on a distancequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Als het om informatie uitwisseling gaat dan kunnen bijv. verstrengelde deeltjes sneller informatie uitwisselen dan met de snelheid van het licht mogelijk zou zijn. Dat is instant. Je hebt er alleen weinig aan gezien je moet controleren wat de huidige spin is. Tijdens dat controleren zal het kwantumveld ineenzakken en het andere deeltje ook beïnvloeden, daarna is het afgelopen.
Dus tja, of dat echt uitwisseling van informatie is... De natuur heeft zijn grenzen en de lichtsnelheid lijkt een harde grens te zijn. Je zou oneindig veel energie nodig hebben om de snelheid van het licht te bereiken, ervan uitgaande dat je massa bezitOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Studio sport kijken.Don't follow me. I am lost too
.
BankhangenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben nog altijd van mening dat er 2 mogelijkheden zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of dat gaat lukken is speculeren. Het enige wat we weten is dat ze op fundamenteel niveau niet verenigbaar zijn. Hoe dat precies komt is onbekend. En of het überhaupt mogelijk is om het te ontdekken op bewijsbaar experimenteel niveau is dus ook onbekend.
1: We hebben het correct geobserveerd dus er moet een uitleg zijn waarom het zo gebeurd
2: We hebben het niet goed geobserveerd of de observatie niet goed geïnterpreteerd dus moeten terug gaan en de correctie conclusie nog vinden met bijbehorende uitleg.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, dat begrijp ik allemaal nog half.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Als het om informatie uitwisseling gaat dan kunnen bijv. verstrengelde deeltjes sneller informatie uitwisselen dan met de snelheid van het licht mogelijk zou zijn. Dat is instant. Je hebt er alleen weinig aan gezien je moet controleren wat de huidige spin is. Tijdens dat controleren zal het kwantumveld ineenzakken en het andere deeltje ook beïnvloeden, daarna is het afgelopen.
Dus tja, of dat echt uitwisseling van informatie is... De natuur heeft zijn grenzen en de lichtsnelheid lijkt een harde grens te zijn. Je zou oneindig veel energie nodig hebben om de snelheid van het licht te bereiken, ervan uitgaande dat je massa bezit
Ik heb hier tentamens over gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik allemaal nog half.
Maar ik kan iedereen een boek aanraden.
.gewoon omdat het lekker wegleest.
De dansende woelie meestersOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daarna over op bier?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga voor 1) .quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd van mening dat er 2 mogelijkheden zijn.
1: We hebben het correct geobserveerd dus er moet een uitleg zijn waarom het zo gebeurd
2: We hebben het niet goed geobserveerd of de observatie niet goed geïnterpreteerd dus moeten terug gaan en de correctie conclusie nog vinden met bijbehorende uitleg.
Maar serieus, het gedeelte wat we niet begrijpen, begrijpen we dus niet (duh). En dat werpt dan ook de mogelijkheid op dat de werkelijkheid zo in elkaar zit dat ze het ook niet toelaat om met experimentele testen te bewijzen hoe de werkelijkheid in elkaar zit.
Ik kan iedereen "Bolke&Bolke (quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb hier tentamens over gehad.
Maar ik kan iedereen een boek aanraden.
.gewoon omdat het lekker wegleest.
De dansende woelie meesters+
) op het Binnenhof" aanraden.
Dat is al geschreven in de tijd van premier Bolkenende maar nog steeds relevant!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
24 in een maand valt mee johHet zijn wel 6 biertjes iedere zaterdag avond tussen de 8 en 15 procent, en dan tel ik kerst niet eens mee want toen heb ik grotendeels gezopen van de voorraad van mijn opa en nog een best goede fles wijn meegekregen die op oudjaarsdag leeg is gezopen voor de cheap ass wijn van de jumbo open ging omdat we toch al aangeschoten genoeg waren om het verschil tussen goede wijn en huismerk wijn niet meer te proevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
30-31 dagen in een maand toch. Valt mee.![]()
Wij begrijpen met onze huidige breinen en technologie nog niet volledig hoe het universum werkt is ook een uitleg. Niet een uitleg wat leuk is, maar wel een uitleg.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga voor 1) .
Maar serieus, het gedeelte wat we niet begrijpen, begrijpen we dus niet (duh). En dat werpt dan ook de mogelijkheid op dat de werkelijkheid zo in elkaar zit dat ze het ook niet toelaat om met experimentele testen te bewijzen hoe de werkelijkheid in elkaar zit.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oké Oké, dan leg ik ook nog maar een kwartetje aan neerOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was dat voor, tijdens of na de "Bolke en Bolke on tour" tijd?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan iedereen "Bolke&Bolke (+
) op het Binnenhof" aanraden.
Dat is al geschreven in de tijd van premier Bolkenende maar nog steeds relevant!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Man, je wil niet weten wat ik de afgelopen 2 weken op zaterdag in mijn keel heb gegotenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Het zijn wel 6 biertjes iedere zaterdag avond tussen de 8 en 15 procent, en dan tel ik kerst niet eens mee want toen heb ik grotendeels gezopen van de voorraad van mijn opa en nog een best goede fles wijn meegekregen die op oudjaarsdag leeg is gezopen voor de cheap ass wijn van de jumbo open ging omdat we toch al aangeschoten genoeg waren om het verschil tussen goede wijn en huismerk wijn niet meer te proeven![]()
![]()
13e had ik een "kinderverjaardag". Begon allemaal nog relatief rustig met bieren tussen de 4-6%. Maar toen iedereen er daar een stuk of 6 van op had werd er gegrepen naar de flessen sterkere drank en likeurtjes. Cocktailtjes schudden en borrels kappen. Iedereen helemaal naar de klote de volgende dag.![]()
Vorige week naar de Bonzai Classics in Eindhoven geweest. Vanaf 14:00 aan het bier gezeten en toen ik ergens om half twee terug kwam nog op fok af zitten bieren. Ik had zo'n kater afgelopen zondag dat ik zelfs mijn water in uiterst kleine slokjes moest drinken![]()
Vandaag naar het voetbal en tot nu nog maar 3 zware sjaken, 4 halve liters en nu een La Trappe Isid'or.
Ervoor. Ze waren toen ook nog niet echt een merkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dat voor, tijdens of na de "Bolke en Bolke on tour" tijd?
Dat kan ook natuurlijk, maar ik vind het idee dat het fundamenteel onmogelijk zou zijn om experimenteel te testen hoe alles werkt (en ik denk dat dat echt niet heel vergezocht is) nog veel verontrustenderquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij begrijpen met onze huidige breinen en technologie nog niet volledig hoe het universum werkt is ook een uitleg. Niet een uitleg wat leuk is, maar wel een uitleg.
Zo. Ik ben doodopOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb nog verrassend veel energie gezien het tijdstip.![]()
Must be the alcohol.
Tering, klinkt alsof je midden in je midlife crisis zitquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man, je wil niet weten wat ik de afgelopen 2 weken op zaterdag in mijn keel heb gegoten![]()
13e had ik een "kinderverjaardag". Begon allemaal nog relatief rustig met bieren tussen de 4-6%. Maar toen iedereen er daar een stuk of 6 van op had werd er gegrepen naar de flessen sterkere drank en likeurtjes. Cocktailtjes schudden en borrels kappen. Iedereen helemaal naar de klote de volgende dag.![]()
Vorige week naar de Bonzai Classics in Eindhoven geweest. Vanaf 14:00 aan het bier gezeten en toen ik ergens om half twee terug kwam nog op fok af zitten bieren. Ik had zo'n kater afgelopen zondag dat ik zelfs mijn water in uiterst kleine slokjes moest drinken![]()
Vandaag naar het voetbal en tot nu nog maar 3 zware sjaken, 4 halve liters en nu een La Trappe Isid'or.![]()
![]()
Ik heb jarenlang zulke periodes tussen eind februari en half april gehad. Dan begonnen we met carnaval wat van donderdag tot woensdag van 11 uur in de ochtend tot ergens in de avond zuipen was.
Dan had je tussen mijn verjaardag in de eerste week van maart en ergens halverwege april 15 verjaardagen van mensen uit een vrienden groep die van die week allemaal samen gevierd werden op vrijdag en zaterdag avond![]()
Nog altijd niet gedouchedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zou je denken, maar zo doen we dat al een kleine 30 jaar langquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tering, klinkt alsof je midden in je midlife crisis zit![]()
![]()
Ik heb jarenlang zulke periodes tussen eind februari en half april gehad. Dan begonnen we met carnaval wat van donderdag tot woensdag van 11 uur in de ochtend tot ergens in de avond zuipen was.
Dan had je tussen mijn verjaardag in de eerste week van maart en ergens halverwege april 15 verjaardagen van mensen uit een vrienden groep die van die week allemaal samen gevierd werden op vrijdag en zaterdag avond![]()
Als je het langs de officiële meetlat gaat leggen denk ik dat 90% van mijn sociale netwerk een probleemdrinker is
Jezus, ik zou me nu ook de moeite besparenquote:
Er zijn sommige dingen die (momenteel) nog extreem moeilijk zijn om goed onderzoek op te doen. We weten bijvoorbeeld meer over de totale oppervlakte van Mars die een paar miljoen kilometer van ons vandaan is dan van de oceaan bodem van onze eigen planeet omdat we nog geen grootschalige manieren hebben gevonden om dat goed te observeren.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, maar ik vind het idee dat het fundamenteel onmogelijk zou zijn om experimenteel te testen hoe alles werkt (en ik denk dat dat echt niet heel vergezocht is) nog veel verontrustenderOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar dat is iig niet fundamenteel onmogelijk, dat is meer een kosten/baten-kwestie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn sommige dingen die (momenteel) nog extreem moeilijk zijn om goed onderzoek op te doen. We weten bijvoorbeeld meer over de totale oppervlakte van Mars die een paar miljoen kilometer van ons vandaan is dan van de oceaan bodem van onze eigen planeet omdat we nog geen grootschalige manieren hebben gevonden om dat goed te observeren."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ieder huisje zijn eigen kruisje tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou je denken, maar zo doen we dat al een kleine 30 jaar lang
Als je het langs de officiële meetlat gaat leggen denk ik dat 90% van mijn sociale netwerk een probleemdrinker is![]()
Als ik langs 10 psychiaters zou gaan en totaal eerlijk zou zijn zouden 9 van de 10 mij bestempelen als psychopaat en 1tje zou zeggen dat ik compleet FUBAR zou zijn
Ja goed, maar dat had iedere bolker hier je ook wel kunnen vertellen......quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder huisje zijn eigen kruisje toch![]()
Als ik langs 10 psychiaters zou gaan en totaal eerlijk zou zijn zouden 9 van de 10 mij bestempelen als psychopaat en 1tje zou zeggen dat ik compleet FUBAR zou zijn![]()
![]()
![]()
ligt er ook aan of je slechts psychopathische gedachtes heb of deze ook daadwerkelijk uit gaat voerenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder huisje zijn eigen kruisje toch![]()
Als ik langs 10 psychiaters zou gaan en totaal eerlijk zou zijn zouden 9 van de 10 mij bestempelen als psychopaat en 1tje zou zeggen dat ik compleet FUBAR zou zijnUw ADH vitamine Worst
Ik heb sinds ik hier in DTS rondloop (2018) verschillende psychologen gehad en een psychiater.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt er ook aan of je slechts psychopathische gedachtes heb of deze ook daadwerkelijk uit gaat voeren
Nooit verteld over bolken of over pratende koeien en vogels. Dan zat ik intern zonder internet man
Er is een wiskundig/filosofische stelling die de vraag stelt: "hoe weet je of een wiskundig probleem extreem moeilijk is om op te lossen en je heel lang laat werken om de oplossing te vinden of fundamenteel onmogelijk is om op te lossen en je nooit je antwoord gaat vinden?"quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dat is iig niet fundamenteel onmogelijk, dat is meer een kosten/baten-kwestie.
Je doet de samenleving toch niks kwaad meequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik hier in DTS rondloop (2018) verschillende psychologen gehad en een psychiater.
Nooit verteld over bolken of over pratende koeien en vogels. Dan zat ik intern zonder internet man
Uw ADH vitamine Worst
Dat is moeilijk te voorspellen, dus ik stel voor dat we @DerRabbit gaan opsluiten Beter voorkomen dan genezenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt er ook aan of je slechts psychopathische gedachtes heb of deze ook daadwerkelijk uit gaat voeren![]()
![]()
Soberso blij dat ik geen wiskundige ben.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is een wiskundig/filosofische stelling die de vraag stelt: "hoe weet je of een wiskundig probleem extreem moeilijk is om op te lossen en je heel lang laat werken om de oplossing te vinden of fundamenteel onmogelijk is om op te lossen en je nooit je antwoord gaat vinden?"
Ja true.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt er ook aan of je slechts psychopathische gedachtes heb of deze ook daadwerkelijk uit gaat voeren
Ik heb geen puur psychopathische gedachten, maar in sommige situaties ben ik wel heel snel geneigd om resultaat boven menselijke gevoelens en mensen levens te plaatsen als ik eerlijk ben
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je doet de samenleving toch niks kwaad mee"ICH BRAUCHE DAS WEB!"quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te voorspellen, dus ik stel voor dat we @:derrabbit gaan opsluiten Beter voorkomen dan genezen
"HEMAROOKWORST EN DERRABBIT UND DEVZERO MOETEN WETEN DAT IK NOG DE WEG VAN DE BOLK VOLG!"
Ja, nee. Dan zie je alleen nog maar de binnenplaats van de instelling hoor.
Je wil me nog verder isoleren dan mijn rukbunker/zolderkamerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te voorspellen, dus ik stel voor dat we @:derrabbit gaan opsluiten Beter voorkomen dan genezen![]()
CEO worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja true.
Ik heb geen puur psychopathische gedachten, maar in sommige situaties ben ik wel heel snel geneigd om resultaat boven menselijke gevoelens en mensen levens te plaatsen als ik eerlijk ben"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja true.
Ik heb geen puur psychopathische gedachten, maar in sommige situaties ben ik wel heel snel geneigd om resultaat boven menselijke gevoelens en mensen levens te plaatsen als ik eerlijk ben
♡♡♡♡![]()
En ik maar denken dat jij begreep dat ik als reptiel achtige, kinderbloed drinkende nieuwe wereldorde lid zo'n pauper positie te laag gegrepen zou vindenquote:![]()
Beetje voor de hobby toch, je moet ook kunnen ontspannen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij begreep dat ik als reptiel achtige, kinderbloed drinkende nieuwe wereldorde lid zo'n pauper positie te laag gegrepen zou vinden![]()
Ontspannen doe ik wel tijdens mijn lunch pauze bij je zusjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje voor de hobby toch, je moet ook kunnen ontspannen.
Ja!quote:![]()
CEO's blijken idd nogal, eh, hoog te scoren op psychopatische/sociopatische kenmerken."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Exactlyquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja!![]()
CEO's blijken idd nogal, eh, hoog te scoren op psychopatische/sociopatische kenmerken.♡♡♡♡![]()
Of je de volgende keer weer eens een goed abrikozenvlaai mee kon nemen vroeg ze nog!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ontspannen doe ik wel tijdens mijn lunch pauze bij je zusje"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Man, zin in abrikozenvlaai nu ineens....."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Somehow I feel you are not completely joking...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij begreep dat ik als reptiel achtige, kinderbloed drinkende nieuwe wereldorde lid zo'n pauper positie te laag gegrepen zou vinden
♡♡♡♡![]()
ja ook weer eens wat anders dan een Bolkevlaaiquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, zin in abrikozenvlaai nu ineens.....Uw ADH vitamine Worst
DM me nog eens je adres, ben net in de auto gesprongen om naar mijn huis dealer vlaai te gaan halen. Dan drop ik er wel eentje bij jou af voor een vrienden prijsjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, zin in abrikozenvlaai nu ineens.....
Onze DerRabbit heerst nou eenmaal over de Hemelse Heuvels van zijn geboortegrond in het Zuiden van Limburg.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Somehow I feel you are not completely joking..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
OohThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vooral de geur is andersquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ook weer eens wat anders dan een Bolkevlaai
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DM me nog eens je adres, ben net in de auto gesprongen om naar mijn huis dealer vlaai te gaan halen. Dan drop ik er wel eentje bij jou af voor een vrienden prijsje
Je weet in welke branche ik werk en welke risico's die branch heeftquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Somehow I feel you are not completely joking...
Oké oké, omdat jij het bent regel ik nog wel een rijstevlaai sampel voor jequote:
Daar zal m'n ouwe blij mee zijn. Die's van de rijstevlaaiquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké oké, omdat jij het bent regel ik nog wel een rijstevlaai sampel voor je![]()
Oma:"Rieste Jan?"
Ons pa (Jan):"Rieste!"
Kleine Grrrrrrrr:"Abrikozen!""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik mag je ouwe welquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zal m'n ouwe blij mee zijn. Die's van de rijstevlaai![]()
Oma:"Rieste Jan?"
Ons pa (Jan):"Rieste!"
Kleine Grrrrrrrr:"Abrikozen!"![]()
Rieste met suikerloze slagroom en choco vlokken, de wereld word niet beter dan dat!![]()
![]()
Okok, zo klinkt het wel erg goed ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag je ouwe wel![]()
Rieste met suikerloze slagroom en choco vlokken, de wereld word niet beter dan dat!![]()
![]()
Still, #teamabrikozen hier. En als die op was kersenvlaai.
Al sla ik een goede bak koffie met een abrikozen punt ook niet af als aangeboden word
Truequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet in welke branche ik werk en welke risico's die branch heeft
But but but.. kindness?♡♡♡♡![]()
KoeienvlaaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goffer, zin om naar Zuid-Limburg te gaan nu
Waarin zit meer kindness?quote:
Een of twee personen laten lijden en daarmee duizenden mensen langer en gelukkiger laten leven of een of twee levens sparen en duizenden mensen korter laten leven?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je hebt je panda punten weer gerest?quote:
-1quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij weet zelf ook wel dat dat totaal niet is wat je net zei of bedoeldequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarin zit meer kindness?
Een of twee personen laten lijden en daarmee duizenden mensen langer en gelukkiger laten leven of een of twee levens sparen en duizenden mensen korter laten leven?♡♡♡♡![]()
Zal ik er nog eentje vatten?
*tschhh!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is wel zo natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:03 schreef Rob het volgende:
wat jij wil
Het is een nieuwe dag. Die van gisteren tellen niet meer mee"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Iedereen die in de branche zit waarin ik werk kun je onderverdelen in 2 groepen. Of ze snappen de gevolgen of ze zijn naïef. In beide gevallen heb ik totaal geen medelijden, enkel begrip voor hun keuze.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook wel dat dat totaal niet is wat je net zei of bedoeldeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nijne fachtquote:
Drink alsof het je laatste slok isquote:
Ik ben komende week nog een halve dag in Limbabwe, dus als je bestellingen hebt kun je ze via DM of discord nog doorgevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, zin om naar Zuid-Limburg te gaan nu
Surequote:Op zondag 28 januari 2024 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen die in de branche zit waarin ik werk kun je onderverdelen in 2 groepen. Of ze snappen de gevolgen of ze zijn naïef. In beide gevallen heb ik totaal geen medelijden, enkel begrip voor hun keuze.♡♡♡♡![]()
Ik wil er gewoon zelf ff zijn. Beetje in het zonnetje op een terras van een gare buurtkroeg zitten waar de stamgasten zich afvragen wat die dikke Brabander met Limburgs uitziende onderkin die ze nog nooit gezien hebben nou zo intens zit te genieten van zijn vlaaiquote:Op zondag 28 januari 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben komende week nog een halve dag in Limbabwe, dus als je bestellingen hebt kun je ze via DM of discord nog doorgeven
Moe
.
Zo maar eens het bedje opzoeken...Don't follow me. I am lost too
.
quote::"Mooo!"
:"Bwahaha, dat kan ik beamen! TJILP!"
Ik neem aan dat je begrijpt dat als je besluit militair te worden je ook snapt dat je uitgezonden kan worden naar een oorlogsgebied en dat er een grote kans is dat je daar gewond/gedood kunt worden?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Naar bed, naar bed danquote:Op zondag 28 januari 2024 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Mooo!"
:"Bwahaha, dat kan ik beamen! TJILP!"
![]()
.
Je bent geen militairquote:Op zondag 28 januari 2024 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt dat als je besluit militair te worden je ook snapt dat je uitgezonden kan worden naar een oorlogsgebied en dat er een grote kans is dat je daar gewond/gedood kunt worden?♡♡♡♡![]()
Amen to that bolk broeder. Amen!quote:Op zondag 28 januari 2024 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon zelf ff zijn. Beetje in het zonnetje op een terras van een gare buurtkroeg zitten waar de stamgasten zich afvragen wat die dikke Brabander met Limburgs uitziende onderkin die ze nog nooit gezien hebben nou zo intens zit te genieten van zijn vlaai
Blk
.
Nee, maar de risico's zijn vooraf heel duidelijk en heel realistisch. Het kan gebeuren en iedereen doet er alles aan om het niet te laten gebeuren, maar uitsluiten kun je het niet.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoho, misschien zijn we hier dan geen officiële militairen maar we zijn hier in DTS toch wel allemaal Krijgers van de Bolk hoor.quote:
Al-le-maal. Geen uitzonderingen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is nog steeds geen valide argument voor je eerdere opmerking.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar de risico's zijn vooraf heel duidelijk en heel realistisch. Het kan gebeuren en iedereen doet er alles aan om het niet te laten gebeuren, maar uitsluiten kun je het niet.♡♡♡♡![]()
Hier zijn we allemaal hardcore strijders van de Bolkquote:Op zondag 28 januari 2024 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoho, misschien zijn we hier dan geen officiële militairen maar we zijn hier in DTS toch wel allemaal Krijgers van de Bolk hoor.
Al-le-maal. Geen uitzonderingen.
Rangen en standen ook?quote:Op zondag 28 januari 2024 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoho, misschien zijn we hier dan geen officiële militairen maar we zijn hier in DTS toch wel allemaal Krijgers van de Bolk hoor.
Al-le-maal. Geen uitzonderingen.Don't follow me. I am lost too
.
Die worden berekend door @Monitorquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zekers!quote:
Grrrrrrr is de officiële huisdichter en majoor sergeant in de Bolk orde!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ook jij bent Krijger van de Bolk zuster!quote:
Automagisch..quote:Op zondag 28 januari 2024 00:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die worden berekend door @:MonitorDon't follow me. I am lost too
.
Een soort van dts GOD...quote:Op zondag 28 januari 2024 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zekers!
Grrrrrrr is de officiële huisdichter en majoor sergeant in de Bolk orde!Don't follow me. I am lost too
.
Monitor is de maarschalk die de orde bewaakt in de orde der Bolk!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook jij bent Krijger van de Bolk zuster!![]()
♡♡♡♡![]()
Hoogstens een apostel..... Hoogstens!quote:
Dat is wel de meest trouwe van het stel hier.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gezegend zij @:Monitor , de immer tellende
.
Iedereen die strijd voor punten en bokjes is per definitie een strijder!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wie bolkt, strijdt. Wie strijdt, is een Krijger van de Bolk!quote:
De nimmer aflatende, immer plicht getrouwe teller der Boilkquote:Op zondag 28 januari 2024 00:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is wel de meest trouwe van het stel hier.
En degene die het spel mogelijk maakt.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is wel de meest trouwe van het stel hier.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie bolkt, strijdt. Wie strijdt, is een Krijger van de Bolk!
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De nimmer aflatende, immer plicht getrouwe teller der BoilkTijd voor een eerbetoonquote:Op zondag 28 januari 2024 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En degene die het spel mogelijk maakt.![]()
.
Leven = bolken
Bolken = strijden
Strijden = bolken
Bolken = strijden
Zo is het leven bedoeld en zo zal het leven geleden worden. Bolk!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Poh, je hebt gelijk. Maar door de seizoenen heen hebben we geloof ik al zo veel aan @Monitor verering gedaan dat het moeilijk gaat worden om daar nog over heen te gaan.quote:
Misschien moeten we eens iets leuks doen voor zijn creator: @bondage
Tijdens de bolk meetings word er behoorlijk wat geklets jaquote:Op zondag 28 januari 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we hebben best wel wat kletsmajoren
Lekker zeveren toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De oppergod van DTS!quote:Op zondag 28 januari 2024 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poh, je hebt gelijk. Maar door de seizoenen heen hebben we geloof ik al zo veel aan @:monitor verering gedaan dat het moeilijk gaat worden om daar nog over heen te gaan.
Misschien moeten we eens iets leuks doen voor zijn creator: @:bondageDon't follow me. I am lost too
.
@bondage creëerde @Monitorquote:Op zondag 28 januari 2024 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poh, je hebt gelijk. Maar door de seizoenen heen hebben we geloof ik al zo veel aan @:monitor verering gedaan dat het moeilijk gaat worden om daar nog over heen te gaan.
Misschien moeten we eens iets leuks doen voor zijn creator: @:bondage
Dus eigenlijk is bondage god en monitor zijn eigen vlees geworden vlees en bloed die de bolk mogelijk maakt.
Voor mij is het tijd om te slapen![]()
.
Nou ja, dat zou dan weer @Pg_up zijn, die heeft de hele ellende bedacht blijkbaar. Maar dat was ver voor mijn tijd.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:![]()
![]()
Ingewikkeld hoor, de religie van de Bolk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
kletsen he, niet ketsenquote:Op zondag 28 januari 2024 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tijdens de bolk meetings word er behoorlijk wat geklets jaUw ADH vitamine Worst
Er zijn toch al best wat DTS-paartjes ontstaan door de tijd heen.quote:
Oh ?quote:Op zondag 28 januari 2024 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn toch al best wat DTS-paartjes ontstaan door de tijd heen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
een enkele tochquote:Op zondag 28 januari 2024 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn toch al best wat DTS-paartjes ontstaan door de tijd heen.Uw ADH vitamine Worst
Zelfs kinderen tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow ja boehOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Niet dat ik weet maar zo goed houd ik het ook weer niet bijquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: