Truequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet in welke branche ik werk en welke risico's die branch heeft
Waarin zit meer kindness?quote:
Je hebt je panda punten weer gerest?quote:
-1quote:
Jij weet zelf ook wel dat dat totaal niet is wat je net zei of bedoeldequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarin zit meer kindness?
Een of twee personen laten lijden en daarmee duizenden mensen langer en gelukkiger laten leven of een of twee levens sparen en duizenden mensen korter laten leven?
*tschhh!quote:
Is wel zo natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:03 schreef Rob het volgende:
wat jij wil
Het is een nieuwe dag. Die van gisteren tellen niet meer mee
Iedereen die in de branche zit waarin ik werk kun je onderverdelen in 2 groepen. Of ze snappen de gevolgen of ze zijn naïef. In beide gevallen heb ik totaal geen medelijden, enkel begrip voor hun keuze.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook wel dat dat totaal niet is wat je net zei of bedoelde
nijne fachtquote:
Drink alsof het je laatste slok isquote:
Ik ben komende week nog een halve dag in Limbabwe, dus als je bestellingen hebt kun je ze via DM of discord nog doorgevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, zin om naar Zuid-Limburg te gaan nu
Surequote:Op zondag 28 januari 2024 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen die in de branche zit waarin ik werk kun je onderverdelen in 2 groepen. Of ze snappen de gevolgen of ze zijn naïef. In beide gevallen heb ik totaal geen medelijden, enkel begrip voor hun keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |